abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107856093
We zijn op zoek naar een kinderwagen. We hebben ons door het grote aanbod kunnen beperken tot drie kinderwagens. We zijn op deze kinderwagens gekomen door het lezen van ervaringen. Nu is het zo dat ook deze kinderwagens hun voor- en tegens hebben. Vandaar jullie advies.

Het gaat om de volgende kinderwagens:

Easywalker Sky

Maxi-Cosi Mura 3

Quinny Buzz 3 2012

Heeft iemand ervaring met 1 van deze kinderwagens of hebben jullie een andere suggestie?

Ps Ik wist niet dat kinderwagens zo duur waren. :{
pi_107856178
Daar is een centraal topic voor.

Je kan hier je vraag stellen Wat voor soort kinderwagen deel 12

Wij hebben de Easywalker Qtro. Ik wil in dat topic je vraag wel beantwoorden. Wij hebben namelijk de vierwielsversie boven de Sky 3 wielen verkozen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107856286
Afhankelijk van hoevaak je hem gaat gebruiken is een kinderwagen juist een artikel dat je heel goed tweedehands kunt kopen.
Tenzij je van plan bent een stuk of 4 kinderen te krijgen die allemaal van diezelfde kinderwagen gebruik zullen maken zou ik geen honderden euro's uitgeven aan een nieuwe kinderwagen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107856402
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Daar is een centraal topic voor.

Je kan hier je vraag stellen Wat voor soort kinderwagen deel 12
[quote][Wij hebben de Easywalker Qtro. Ik wil in dat topic je vraag wel beantwoorden. Wij hebben namelijk de vierwielsversie boven de Sky 3 wielen verkozen.
Dank je, alleen staat er bij dat topic als ik wil reageren dat hij sluit over 2 posts.
Dan heb ik weinig ervaringen. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
Afhankelijk van hoevaak je hem gaat gebruiken is een kinderwagen juist een artikel dat je heel goed tweedehands kunt kopen.
Tenzij je van plan bent een stuk of 4 kinderen te krijgen die allemaal van diezelfde kinderwagen gebruik zullen maken zou ik geen honderden euro's uitgeven aan een nieuwe kinderwagen.
We willen 2 kinderen en tja vrouwlief wilt het liefste alles nieuw.
Ikzelf vind het idd nogal prijzig!
pi_107856431
Het is een reeks dus er kan gewoon een nieuw deel geopend worden hoor ^O^
Ik heb in dat topic in ieder geval mijn ervaring met de Easywalker neer gezet.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:27:49 #6
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107858171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:18 schreef Handheld het volgende:
We willen 2 kinderen en tja vrouwlief wilt het liefste alles nieuw.
Ikzelf vind het idd nogal prijzig!
Is het ook. Ik kan je in ieder geval aanraden om voor een 4-wiels wagen (geen driewieler) te gaan vanwege stabiliteit. Daarnaast moet je ze gewoon in een winkel gaan proberen. Wij hadden ook bepaalde ideeen wat betreft wagens maar zijn toch voor een betere/duurdere gegaan. We zijn op de Joolz uitgekomen omdat die licht is en makkelijk op te vouwen is zodat 'ie heel makkelijk in je auto past. De maxi cosi vonden we te lomp en zwaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107858585
En inmiddels is topic #12 vol en heeft #13 meer dan genoeg ruimte om te posten:
Wat voor soort kinderwagen deel 13
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')