Dank je, alleen staat er bij dat topic als ik wil reageren dat hij sluit over 2 posts.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Daar is een centraal topic voor.
Je kan hier je vraag stellen Wat voor soort kinderwagen deel 12
[quote][Wij hebben de Easywalker Qtro. Ik wil in dat topic je vraag wel beantwoorden. Wij hebben namelijk de vierwielsversie boven de Sky 3 wielen verkozen.
We willen 2 kinderen en tja vrouwlief wilt het liefste alles nieuw.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
Afhankelijk van hoevaak je hem gaat gebruiken is een kinderwagen juist een artikel dat je heel goed tweedehands kunt kopen.
Tenzij je van plan bent een stuk of 4 kinderen te krijgen die allemaal van diezelfde kinderwagen gebruik zullen maken zou ik geen honderden euro's uitgeven aan een nieuwe kinderwagen.
Is het ook. Ik kan je in ieder geval aanraden om voor een 4-wiels wagen (geen driewieler) te gaan vanwege stabiliteit. Daarnaast moet je ze gewoon in een winkel gaan proberen. Wij hadden ook bepaalde ideeen wat betreft wagens maar zijn toch voor een betere/duurdere gegaan. We zijn op de Joolz uitgekomen omdat die licht is en makkelijk op te vouwen is zodat 'ie heel makkelijk in je auto past. De maxi cosi vonden we te lomp en zwaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:18 schreef Handheld het volgende:
We willen 2 kinderen en tja vrouwlief wilt het liefste alles nieuw.
Ikzelf vind het idd nogal prijzig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |