quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vond die beelden van het onder invloed zijn van paddo's wel goed gedaan.
ik kijk nauwelijks series maar wat is hier precies zo goed aan dan? heb nu 2 afleveringen gezien en beide sloegen als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 11 april 2011 03:40 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk zo'n beetje alle Nederlandse series omdat ze echt mijn zwak zijn, maar ik vind deze serie echt zó goed. Vergeleken bij al die Nederlandse series van de afgelopen tijd ook, wow.
Eva blijft gewoon doordrinken tijdens haar zwangersschap. Zoiets zei ze dacht ik al in de aflevering van vorige week, toen ze bij haar ouders op bezoek wasquote:Op maandag 11 april 2011 08:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vage aflevering!
Die verkrachtingsscène vond ik behoorlijk heftig en die psychose was goed in beeld gebracht.
Maaruh was Eva even vergeten dat ze zwanger was bij die sushi en de drank??
Was goed gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Paddotrip vond ik wel sterk gedaan (maar geen ervaring mee dus weet niet of het ook een beetje realistisch was).
Als je op die manier je vader wilt pesten ben je niet helemaal goed in je bovenkamerquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef jeroen25 het volgende:
Die dochter wou haar vader pesten omdat hij haar steeds met de camera's volgt.
Was inderdaad de minste uitzending vond ik ook.. erg jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
Vond dit de minste aflevering. Het was nu alleen maar drama en niet leuk. En dat vreemdgaan plotseling was echt niet logisch of in de lijn.
Ook die verhaallijn met die vader en dochter was te raar.
Nee allemaal nare dingen.
Maar zat er wel vanaf het begin aan te komen. Dit lag er wel heel dik op.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
En dat vreemdgaan plotseling was echt niet logisch of in de lijn.
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar zat er wel vanaf het begin aan te komen. Dit lag er wel heel dik op.
Ja idd, had er dan een aantrekkelijkere vriend neergezet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speelde
Ja dat was een lief stukjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
A'dam is wel echt een schatje!.
Tijdens dat vrijgezellenfeest deed hij voor hoe Eva soms met haar ogen doet (en dat interesseert anderen geen ruk natuurlijk, maar dat was echt zo cute
)
Elke scene die ze samen speelde was het al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speelde
Dat dus......quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Elke scene die ze samen speelde was het al duidelijk.
Heb ik niet op zitten letten blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ok, we must all be blind then. Ik zag enkel irritatie, vooral vanuit Timo. De scene waarin Eva vreemdgaat, kwam als een enorme verrassing voor mij. Totaal onlogisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meisjes plagen is om kusjes vragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ok, we must all be blind then. Ik zag enkel irritatie, vooral vanuit Timo. De scene waarin Eva vreemdgaat, kwam als een enorme verrassing voor mij. Totaal onlogisch.
Het gaat er niet om of hij aantrekkelijker is. Je merkt het gewoon aan de manier van opbouwen van de verhaallijn. Mijn vriendin zei het ook al meteen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:09 schreef Injetta het volgende:
En laten we wel wezen.
Zet die Adam naast die Timo.
Dan is vreemdgaan met Timo toch ondenkbaar?
Doorgedraaid door die actie van Eva (hij heeft al eens eerder in een inrichting gezeten).quote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom werd die Adam eigenlijk opgesloten op het einde of is mij iets ontgaan?
Oh, natuurlijk (vorige aflevering?). Die link zag ik niet direct in, het zou wel een zeer plausibele verklaring zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doorgedraaid door die actie van Eva (hij heeft al eens eerder in een inrichting gezeten).
Ja, die speelde afgelopen zomer ook in In Therapie. Ben vergeten hoe ze heet.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Flanx het volgende:
Dat meisje die overigens verkracht werd, is btw best mooi.
OH ja... zij had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze met haar turntrainer een relatie had.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die speelde afgelopen zomer ook in In Therapie. Ben vergeten hoe ze heet.
De schoonheid speelde ook goed in Sonny Boyquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
Gaite Jansen heet ze.
Zie ook www.gaitejansen.nl
verschrikkelijke gast die adam! zo “in love“ op die eva dat het vervelend is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
A'dam is wel echt een schatje!.
Tijdens dat vrijgezellenfeest deed hij voor hoe Eva soms met haar ogen doet (en dat interesseert anderen geen ruk natuurlijk, maar dat was echt zo cute
)
Mee eens, ik had de 'aanslag' wel iets heftiger verwacht. Ben benieuwd naar de laatste aflevering!quote:
Hij is té lief. Laat zich alles maar aanleunen. Jammer dat Adam het slachtoffer is geworden van Eva's fout (hé, zoals in de Bijbelquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Adam wel een schatje. Volgens mij is zijn karakter toch redelijk uniek voor de Nederlandse tv...
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef lunapuella het volgende:
Wat was er nou trouwens aan de hand met de baby? Hadden ze eigenlijk besloten om een abortus te doen, en toen toch maar weer niet?
Ze lieten het vast wel zien, maar ik heb het eerste kwartier gemist en was net terug na een vermoeiend weekend Londen, dus ik heb door algemene gaarheid niet zoveel meegekregen. Bedankt voor de verheldering!quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.
Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Nee, dan is het duidelijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ze lieten het vast wel zien, maar ik heb het eerste kwartier gemist en was net terug na een vermoeiend weekend Londen, dus ik heb door algemene gaarheid niet zoveel meegekregen. Bedankt voor de verheldering!
Ik moest een beetje lachen om je reactie. Met name om dit stukjequote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.
Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Het is een serie en het script is al geschreven en opgenomen. Niets meer aan te doenquote:Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Daar ben ik me uiteraard bewust vanquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om je reactie. Met name om dit stukje
[..]
Het is een serie en het script is al geschreven en opgenomen. Niets meer aan te doen
Ja dat is ook zo. Eigenlijk deed je me denken aan mijn oma die trouw The Bold volgt en over "Broek" en "Rits" praat alsof het haar buren zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Daar ben ik me uiteraard bewust van. Maar de schrijver kan ons nog laten verrassen, toch?
Ehm... oke...?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Eigenlijk deed je me denken aan mijn oma die trouw The Bold volgt en over "Broek" en "Rits" praat alsof het haar buren zijn.
Het is een compliment, want mijn oma is heel erg lief en leeft dus ontzettend mee met "Broek" aka "Brooke" en "Rits" aka "Rich"quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ehm... oke...?
Maar goed, iets serieuzer. Ik zou het verhaaltechnisch erg jammer vinden als iemand Eva eens op haar plaats zet, en Adam niet wat assertiever wordt zonder gelijk in een psychose te raken. Het is toch volgens mij de bedoeling dat goed geschreven karakters een evolutie doormaken.
Hoezo niet? Te saai?quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er een deel 2 komt of is dat al bekend? Weet je wat mij trouwens opvalt aan de serie? Ik vind het huis van Eva qua inrichting totaal niet bij haar persoonlijkheid passen.
Ja ik vind haar echt een tierelantijnen kitsch meisje. Een beetje rommelmarkt versus hip. Maar het is een beetje oudbollig.quote:
Rondvliegende kogels? Of gewoon het trauma van iemand neergeschoten zien worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond de afl een beetje tegenvallen gisteren. Niet zo boeiend. En waarom zei die kerel dat dat dove meisje niet bij de tram moest komen? Hij had toch een bewust doelwit? Ik zat aan een aanslag te denken.
Zal ze meegekregen hebben van thuis (Dunya & Desi)quote:Op maandag 18 april 2011 22:20 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja ik vind haar echt een tierelantijnen kitsch meisje. Een beetje rommelmarkt versus hip. Maar het is een beetje oudbollig.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 18 april 2011 18:12 schreef Injetta het volgende:
Mm, het is van een hele aparte serie ineens veranderd in een naar drama. Er gebeuren alleen echt nare dingen. De humor is eruit en dat vind ik jammer.
Dat maakt het scenario zo mooi.quote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik had ook iets heftigers verwacht. Iets ín de tram.
En dat alle hulpdiensten dan met die rampenoefening bezig waren.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:12 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zal ze meegekregen hebben van thuis (Dunya & Desi)
Wat was eigenlijk de toegevoegde waarde van die scènes met de rampenoefeningen?quote:Op maandag 18 april 2011 22:55 schreef Lovechild het volgende:
Ik had ook iets heftigers verwacht. Iets ín de tram.
En dat alle hulpdiensten dan met die rampenoefening bezig waren.
Laten zien wat er allemaal gebeurt in Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de toegevoegde waarde van die scènes met de rampenoefeningen?
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:55 schreef Cudles het volgende:
[..]
Laten zien wat er allemaal gebeurt in Amsterdam.
Laten zien hoe het leven is van die monteur.
Je weet dat het al de hele serie zo gaat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?
Het gaat niet perse om contact he...quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waar hebben Adam, of Eva contact met deze mensen gehad dan?
Normaal gesproken komen de hoofdpersonen de personen van de zijverhalen wel tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:04 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je weet dat het al de hele serie zo gaat?
En verder, Eva, Chinees Meisje, Politie Agente
Kwam die Indische man met die vogeltjes Adam of Eva dan ook tegen? (ik weet dat niet meer, volgens mij niet)quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Normaal gesproken komen de hoofdpersonen de personen van de zijverhalen wel tegen.
Eva zat volgens mij niet bij het voetbalveld, het beeld ging gewoon over daarheen. Het was inderdaad zo dat de agente Adam observeerde. Dat was de link dus.
Hij niet, maar die vrouw die hij leuk vond, werkte in het tuincentrum waar Eva weer spullen kwam kopen voor Adam z'n balkonnetjequote:Op dinsdag 19 april 2011 12:17 schreef Cudles het volgende:
[..]
Kwam die Indische man met die vogeltjes Adam of Eva dan ook tegen? (ik weet dat niet meer, volgens mij niet)
Juistem. Hij was trouwen indiaas. Das heel wat anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:56 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Hij niet, maar die vrouw die hij leuk vond, werkte in het tuincentrum waar Eva weer spullen kwam kopen voor Adam z'n balkonnetje.
Ja, Indiaas bedoelde ik inderdaad. Dus lijkt sterk op de link van Adam en de agente. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering iigquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Juistem. Hij was trouwen indiaas. Das heel wat anders.
Na dit weekeind ben jij weer bij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 4morgen kijk ik er minimaal 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |