quote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vond die beelden van het onder invloed zijn van paddo's wel goed gedaan.
ik kijk nauwelijks series maar wat is hier precies zo goed aan dan? heb nu 2 afleveringen gezien en beide sloegen als een lul op een drumstel.quote:Op maandag 11 april 2011 03:40 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk zo'n beetje alle Nederlandse series omdat ze echt mijn zwak zijn, maar ik vind deze serie echt zó goed. Vergeleken bij al die Nederlandse series van de afgelopen tijd ook, wow.
Eva blijft gewoon doordrinken tijdens haar zwangersschap. Zoiets zei ze dacht ik al in de aflevering van vorige week, toen ze bij haar ouders op bezoek wasquote:Op maandag 11 april 2011 08:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vage aflevering!
Die verkrachtingsscène vond ik behoorlijk heftig en die psychose was goed in beeld gebracht.
Maaruh was Eva even vergeten dat ze zwanger was bij die sushi en de drank??
Was goed gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Paddotrip vond ik wel sterk gedaan (maar geen ervaring mee dus weet niet of het ook een beetje realistisch was).
Als je op die manier je vader wilt pesten ben je niet helemaal goed in je bovenkamerquote:Op maandag 11 april 2011 13:28 schreef jeroen25 het volgende:
Die dochter wou haar vader pesten omdat hij haar steeds met de camera's volgt.
Was inderdaad de minste uitzending vond ik ook.. erg jammer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
Vond dit de minste aflevering. Het was nu alleen maar drama en niet leuk. En dat vreemdgaan plotseling was echt niet logisch of in de lijn.
Ook die verhaallijn met die vader en dochter was te raar.
Nee allemaal nare dingen.
Maar zat er wel vanaf het begin aan te komen. Dit lag er wel heel dik op.quote:Op maandag 11 april 2011 22:54 schreef Injetta het volgende:
En dat vreemdgaan plotseling was echt niet logisch of in de lijn.
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speeldequote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar zat er wel vanaf het begin aan te komen. Dit lag er wel heel dik op.
Ja idd, had er dan een aantrekkelijkere vriend neergezet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speelde
Ja dat was een lief stukjequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
A'dam is wel echt een schatje!.
Tijdens dat vrijgezellenfeest deed hij voor hoe Eva soms met haar ogen doet (en dat interesseert anderen geen ruk natuurlijk, maar dat was echt zo cute
)
Elke scene die ze samen speelde was het al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja maar met Timo? Ik had niet echt door dat daar een wederzijdse aantrekking speelde
Dat dus......quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Elke scene die ze samen speelde was het al duidelijk.
Heb ik niet op zitten letten blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ok, we must all be blind then. Ik zag enkel irritatie, vooral vanuit Timo. De scene waarin Eva vreemdgaat, kwam als een enorme verrassing voor mij. Totaal onlogisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meisjes plagen is om kusjes vragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef poezelepoezepoes het volgende:
[..]
Ok, we must all be blind then. Ik zag enkel irritatie, vooral vanuit Timo. De scene waarin Eva vreemdgaat, kwam als een enorme verrassing voor mij. Totaal onlogisch.
Het gaat er niet om of hij aantrekkelijker is. Je merkt het gewoon aan de manier van opbouwen van de verhaallijn. Mijn vriendin zei het ook al meteen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:09 schreef Injetta het volgende:
En laten we wel wezen.
Zet die Adam naast die Timo.
Dan is vreemdgaan met Timo toch ondenkbaar?
Doorgedraaid door die actie van Eva (hij heeft al eens eerder in een inrichting gezeten).quote:Op woensdag 13 april 2011 16:15 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom werd die Adam eigenlijk opgesloten op het einde of is mij iets ontgaan?
Oh, natuurlijk (vorige aflevering?). Die link zag ik niet direct in, het zou wel een zeer plausibele verklaring zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doorgedraaid door die actie van Eva (hij heeft al eens eerder in een inrichting gezeten).
Ja, die speelde afgelopen zomer ook in In Therapie. Ben vergeten hoe ze heet.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef Flanx het volgende:
Dat meisje die overigens verkracht werd, is btw best mooi.
OH ja... zij had een zelfmoordpoging gedaan omdat ze met haar turntrainer een relatie had.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die speelde afgelopen zomer ook in In Therapie. Ben vergeten hoe ze heet.
De schoonheid speelde ook goed in Sonny Boyquote:Op woensdag 13 april 2011 19:07 schreef remlof het volgende:
Gaite Jansen heet ze.
Zie ook www.gaitejansen.nl
verschrikkelijke gast die adam! zo “in love“ op die eva dat het vervelend is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:20 schreef Viking84 het volgende:
A'dam is wel echt een schatje!.
Tijdens dat vrijgezellenfeest deed hij voor hoe Eva soms met haar ogen doet (en dat interesseert anderen geen ruk natuurlijk, maar dat was echt zo cute
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |