Mee eens, ik had de 'aanslag' wel iets heftiger verwacht. Ben benieuwd naar de laatste aflevering!quote:
Hij is té lief. Laat zich alles maar aanleunen. Jammer dat Adam het slachtoffer is geworden van Eva's fout (hé, zoals in de Bijbelquote:Op zondag 17 april 2011 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik vind Adam wel een schatje. Volgens mij is zijn karakter toch redelijk uniek voor de Nederlandse tv...
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef lunapuella het volgende:
Wat was er nou trouwens aan de hand met de baby? Hadden ze eigenlijk besloten om een abortus te doen, en toen toch maar weer niet?
Ze lieten het vast wel zien, maar ik heb het eerste kwartier gemist en was net terug na een vermoeiend weekend Londen, dus ik heb door algemene gaarheid niet zoveel meegekregen. Bedankt voor de verheldering!quote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.
Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Nee, dan is het duidelijkquote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ze lieten het vast wel zien, maar ik heb het eerste kwartier gemist en was net terug na een vermoeiend weekend Londen, dus ik heb door algemene gaarheid niet zoveel meegekregen. Bedankt voor de verheldering!
Ik moest een beetje lachen om je reactie. Met name om dit stukjequote:Op maandag 18 april 2011 10:49 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat lieten ze toch gewoon zien? Eva wilde eerst, na alle commotie, geen baby meer van Adam, en toen ze eenmaal in de kliniek was, en het hartje van de baby zag kloppen, bedacht ze zich en is Adam degene die wegmoet.
Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Het is een serie en het script is al geschreven en opgenomen. Niets meer aan te doenquote:Ik hoop overigens wel dat Adam, Eva een keer flink de waarheid zegt. Ik snap dat 'ie het niet durft omdat hij anders straks weer zo'n aanval krijgt, maar al dat opkroppen lijkt me ook niet helemaal gezond.
Daar ben ik me uiteraard bewust vanquote:Op maandag 18 april 2011 17:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik moest een beetje lachen om je reactie. Met name om dit stukje
[..]
Het is een serie en het script is al geschreven en opgenomen. Niets meer aan te doen
Ja dat is ook zo. Eigenlijk deed je me denken aan mijn oma die trouw The Bold volgt en over "Broek" en "Rits" praat alsof het haar buren zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 19:35 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Daar ben ik me uiteraard bewust van. Maar de schrijver kan ons nog laten verrassen, toch?
Ehm... oke...?quote:Op maandag 18 april 2011 21:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Eigenlijk deed je me denken aan mijn oma die trouw The Bold volgt en over "Broek" en "Rits" praat alsof het haar buren zijn.
Het is een compliment, want mijn oma is heel erg lief en leeft dus ontzettend mee met "Broek" aka "Brooke" en "Rits" aka "Rich"quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ehm... oke...?
Maar goed, iets serieuzer. Ik zou het verhaaltechnisch erg jammer vinden als iemand Eva eens op haar plaats zet, en Adam niet wat assertiever wordt zonder gelijk in een psychose te raken. Het is toch volgens mij de bedoeling dat goed geschreven karakters een evolutie doormaken.
Hoezo niet? Te saai?quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er een deel 2 komt of is dat al bekend? Weet je wat mij trouwens opvalt aan de serie? Ik vind het huis van Eva qua inrichting totaal niet bij haar persoonlijkheid passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |