IK KAN MEOGEN NET OPENHOUDENquote:
ja deze was eerderquote:
Hij doet zijn best toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef mYsca het volgende:
Alex kan niemand inpakken joh
Ik weet zeker voor 200000%
Of hij is echt een rete-goede acteur. Of hij weet het gewoon echt niet meer. God, wat zet die vent zichzelf voor lul zegquote:
Die heeft niet opgelet tijdens de vorige exit ronde.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
pfff servio is populair......volgens joanna dan he
Psies, die kan nog een hoop irritatie opwekken, van mij mag hij blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef mYsca het volgende:
[..]
Als dat je best doen is.
Gelukkig is een doorzetter die niet weet wanneer ie moet op houden.
Ja, en de ridder zegt altijd: koken en de haartjes van de vrouwtjes doen. Hij is stikjaloersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef bollokus het volgende:
haha stervio is populair omdat hij de hennie huisman is volgens jo
zou leuk zijn als ze volgende week op hem stemmen als ze denken dat ie toch niet weggestemd word omdat ie zo "populair "isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft niet opgelet tijdens de vorige exit ronde.
Ridders doen dat niet. Die zijn bazen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, en de ridder zegt altijd: koken en de haartjes van de vrouwtjes doen. Hij is stikjaloers
Lol, en dan helemaal in de war omdat hij er toch uit moet, dan gaat So een Mo-tje doen denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef Stability het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze volgende week op hem stemmen als ze denken dat ie toch niet weggestemd word omdat ie zo "populair "is
hahaha wish my dream come truequote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en dan helemaal in de war omdat hij er toch uit moet, dan gaat So een Mo-tje doen denk ik.
Uit zo'n geel boekje.. 'voor Dummies'.quote:
Ik eis respect van jullie en verbied jullie om mij na te doen.quote:
Ik snap geen kont van dit verhaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef delfse het volgende:
Servio isBij de produktie is hij populair anders had hij er donderdag al uit geweest. Maar bij de kijkers weten we het niet omdat het stemmen bedrog is. Hij wordt nu niet meer genomineerd door die meiden omdat ze zich dan moeten verantwoorden aan onze nicht en dan is zijn standaard antwoord maar ik vindt het niet erg hoor.
En die meiden dan maar janken en hij maar denken dat hij zo gewild is bij de meiden.
Volgens mij ook, jammer genoeg heeft ze zelf niet door dat Gerard hem heeft gestuurd en dat hij eerder zijn autocue zou volgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Praatpoeder het volgende:
Denkt Joanne dat zij de regie heeft over Alex. Als ze pen en papier had, zou ze al een script voor hem hebben geschreven wat hij elke seconde van de dag zou moeten doen.
"ik verbied jullie om mij na te doen!!"quote:
Guido; Be-wo-nersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"ik verbied jullie om mij na te doen!!"
WHEHEHEHE
ik hoor het haar gewoon zeggen!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zichzelf moeder Theresa te voelen, wat zij fakking voor fakking iedereen doet, zelfs haar nagels in de steek laten en alle fakking rommel achter iedereen opruimt, weet je wel hoe fakking zwaar dat is....
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.quote:
Hij is te serieus voor dit groepje idd, moet wat losser wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Wat heeft dat te maken met hoe hij eruit ziet? Wat hij hier laat zien is toch door hem zelf ingegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Tja sorry, liet me even meeslepen.quote:
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.
Ik denk ook niet dat de vrouwen weer op hem gaan stemmen de eerstvolgende ronden.
NEUKBAAR....oepsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef dimi1972 het volgende:
whahahah:
jojo: Alex .. zeg eens eerlijk !!! wat vind je van mij ?
Je bedoelt dat a-sociale 'fakking dit, fakking dat, teringlijer'?quote:
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat a-sociale 'fakking dit, fakking dat, teringlijer'?
dat kan die niet!quote:
Dat staat er niet alleen ik bedoel dat het in het normale leven een goede man is denk ik en ik vindt hem er goed uitzien.Dat heeft niks met het spel te maken dat is mijn mening.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met hoe hij eruit ziet? Wat hij hier laat zien is toch door hem zelf ingegeven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef mYsca het volgende:
Jah, Alex je gaat ff feedback aan anderen vragen om je aangevallen te voelen.
Daglicht niet gezien ofzo ?
Precies, ik hoop echt dat hij weer een keer goed over de schreef gaat binnenkort, als So weg is, is zijn projectje ook weg dus dan gaat hij wel weer regelnichten en bitchen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Mo & Aaf hadden in het huis verteld dat ze op Servio gestemd hadden omdat ze dachten dat niemand anders op hem zou stemmen maar in de KvdW zeiden ze hele andere dingen.
Ik vrees dat ze niet nog eens met die smoes weg kunnen komen, en niet meer op hem durven te stemmen.
Nee dat weet hij niet dat hebben we gister al gezien toen hij bij Laura liep te kroelen, kwam ook niets van.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die gaat zo z'n slag slaan als die weet hoe dat moet tenminste ...
Voorhoofd implantaat?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zou die onderhuidse verticale streep op Joanna's voorhoofd zijn?
da's van haar faceliftquote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zou die onderhuidse verticale streep op Joanna's voorhoofd zijn?
Cool, chill, relaxt, matties, vriendjes, vriendinnetjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Praatpoeder het volgende:
Alex praat met allerlei woorden van verschillende niveau's, bevolkingsgroepen, oude stopwoordjes, en kleine kinderen taal. Daarom klinkt het zo ontzettend stom bij elkaar
Shit nu al helemaal niet. Monique komt in der pyama binnenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Lemar het volgende:
[..]
Nee dat weet hij niet dat hebben we gister al gezien toen hij bij Laura liep te kroelen, kwam ook niets van.
Ze heeft ook al nep borsten dus ik zal er niet van opkijken.quote:
nebquote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze heeft ook al neb borsten dus ik zal er niet van opkijken.
ook zo leuk die bloem in haar harenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Shit nu al helemaal niet. Monique komt in der pyama binnen
quote:
Dat is wel een coole posequote:
Ja, helaas is dat typisch Rotterdams.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat a-sociale 'fakking dit, fakking dat, teringlijer'?
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef mYsca het volgende:
Mo ook zo weg die weet niet wat ze moet zeggen tegen die vent.
We zullen wel eens zien hoe die broek van haar spontaan in een waterval uitbarst wanneer Maik binnenkomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef DownToEarth het volgende:
Ik weet niet hoor. Monique doet een beetje onnozel, maar volgens mij loopt ze de hele dag met een natte broek
Lol, Jo is er nu vandoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef mYsca het volgende:
ze wou aandacht , nu moet ze ook blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef mYsca het volgende:
A-relaxedquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Cool, chill, relaxt, matties, vriendjes, vriendinnetjes.
Weet zeker dat ze morgenvroeg weer der onderbroek kwijt is. Draagt ze eetbare slips?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef Lemar het volgende:
[..]
We zullen wel eens zien hoe die broek van haar spontaan in een waterval uitbarst wanneer Maik binnenkomt.
Ze wisselen elkaar continu af om de kneusjes aandacht te geven.quote:
Toepasselijk met haar roze broekje.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Ik ben geen fan van Alex maar die Joanna is echt zo dom als een varken dit is wel een belediging voor de varkens.
Serieus? Of Joanna?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef Sperma het volgende:
Philip gaat een van deze dagen die Aafke flink in dr poesje krikken!
En schreeuwen als een man dat ze doet.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef Sperma het volgende:
Philip gaat een van deze dagen die Aafke flink in dr poesje krikken!
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef delfse het volgende:
Ik ben geen fan van Alex maar die Joanna is echt zo dom als een varken dit is wel een belediging voor de varkens.
Als iemand een grote bek op gaat zetten is ze weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef pullup het volgende:
Als het echt gaat knallen en het gaat een kutsfeer worden is Joanna foetsie
Zelfs Karim.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ze is inderdaad niet de slimste, maar wonder boven wonder trapt (bijna) iedereen in dat gewauwel van d'r. Dankzij die grote smoel. Rotterdamse bluf, noemen ze dat.
Dat telt niet want zij heeft het het zwaarst.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als iemand een grote bek op gaat zetten is ze weg.
Aldus madam met de grootste bek.
Waarin? (zit op m'n werk, geen streams)quote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
alex zegt het wel en hij heeft gelijk
Hmz.. niet helemaal mee eens, de mannen pikken het makkelijker van d'r dan de vrouwen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ze is inderdaad niet de slimste, maar wonder boven wonder trapt (bijna) iedereen in dat gewauwel van d'r. Dankzij die grote smoel. Rotterdamse bluf, noemen ze dat.
nee, niet samen, zij geilt hem op door af en toe te zoenen , dan draait ze haar kont naar hem toe en mag ie verder alles zelf doen zodat ze de volgende dag kan claimen dat ze er niks meer van weetquote:
Dat was ook omdat die pis nicht de andere tegen hem op aan het zetten was die lafbek. Die Servio kan niks alleen heeft ook altijd witje in de buurt. Ik hoop zo dat witje Sophia naar huis gaat dan kan die Servio ook janken en dan moeten ze als ze het durfen die Servio is pakken met zijn allen kan die voelen hoe dat is die klote nicht.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Álex 'de clashes die er zijn geweest vallen nog enigszins mee'.
Lulletje lampekap was 3 dagen depressief omdat Servio 'lelijk' tegen hem deed.
En der onderbroek kwijt is?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, niet samen, zij geilt hem op door af en toe te zoenen , dan draait ze haar kont naar hem toe en mag ie verder alles zelf doen zodat ze de volgende dag kan claimen dat ze er niks meer van weet
Alexquote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
raar dat je echt iemand kan haten die je niet persoonlijk kent (joanna
Joanna probeerde hem aan te praten dat Servio heeft aangegeven fout te zitten met het Alex bashen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:09 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Weet zeker dat ze morgenvroeg weer der onderbroek kwijt is. Draagt ze eetbare slips?
Mwoah de toon en de inhoud van Servio was misschien niet chill, maar kan me goed indenken dat hij een schurfthekel heeft aan die baby van 29.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef delfse het volgende:
[..]
Dat was ook omdat die pis nicht de andere tegen hem op aan het zetten was die lafbek. Die Servio kan niks alleen heeft ook altijd witje in de buurt. Ik hoop zo dat witje Sophia naar huis gaat dan kan die Servio ook janken en dan moeten ze als ze het durfen die Servio is pakken met zijn allen kan die voelen hoe dat is die klote nicht.
Thxquote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Joanna probeerde hem aan te praten dat Servio heeft aangegeven fout te zitten met het Alex bashen.
Alex vermoed dat dit een tactische zet is omdat Servio doorheeft dat het hem geen stemmen aan het opleveren is.
Daar heeft hij ook gewoon gelijk in.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Joanna probeerde hem aan te praten dat Servio heeft aangegeven fout te zitten met het Alex bashen.
Alex vermoed dat dit een tactische zet is omdat Servio doorheeft dat het hem geen stemmen aan het opleveren is.
Wat een kankerjongquote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
jurrien op twitter : Meeste wat op fok staat komt regelrecht uit de dikke duim.... @Fotoshoot4You #sstnl #fokken
15 minutes ago via Twitter for iPhone in reply to Fotoshoot4You
TSSSSSSSSs
wie is Jurien? die gast die na 4 dagen al weg was?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
jurrien op twitter : Meeste wat op fok staat komt regelrecht uit de dikke duim.... @Fotoshoot4You #sstnl #fokken
TSSSSSSSSs
maar we hebben toch schik?!?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
TSSSSSSSSs
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
lol, dat klopt toch ook?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
TSSSSSSSSs
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Servio houd zich echt niet in voor Alex, hij wil er gewoon niet uitgestemd worden.
Je weet wel, die anabolenstumper..quote:
kun je daar 'n cap van maken ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
TSSSSSSSSs
Wat? FOK! bashen?!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
TSSSSSSSSs
Zie je wel vaker. Iemand die 1x iets gedaan heeft in z'n leven direct. Direct denk expert te zijn op het gebied van iets.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
TSSSSSSSSs
Och, hij post hier wel eens, met zijn grote duim.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat? FOK! bashen?!![]()
Vind 'm niet meer leuk!
dat maakt het juist leuk!quote:
Hij had als reden toen de kaas en het douchen. Het was al in de eerste dagen dat dit gebeurde dus hij kon niet weten hoe Alex was. En Servio heeft iemand nodig om te kleineren dan voelt hij zich het vrouwtje. Hij is een lafbek die pis nicht.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoah de toon en de inhoud van Servio was misschien niet chill, maar kan me goed indenken dat hij een schurfthekel heeft aan die baby van 29.
blocken die ventquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, hij post hier wel eens, met zijn grote duim.
Jurien zat vannacht tot 1 uur op de puntje van zijn stoel, hij voelt zich genaaid door Fok hahaha. Ik ben er weg van, moet werken tot 23:00. Toedelsssssssssssssssssquote:
Hij is klaar en trekt een blikje cola openquote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Oke, kom op. Nog 1 foto van Maik die z'n koffers aan het inpakken is.
Werk zequote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jurien zat vannacht tot 1 uur op de puntje van zijn stoel, hij voelt zich genaaid door Fok hahaha. Ik ben er weg van, moet werken tot 23:00. Toedelsssssssssssssssss
Kan niet, hij zit uit te rusten en TV te kijken:quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Oke, kom op. Nog 1 foto van Maik die z'n koffers aan het inpakken is.
tuurlijk zijn ze er blij mee, door fok en zo blijft het programma wel bestaan! anders hadden ze echt wel iets verzonnen. er zijn echt wel slimme computermensen die iets kunnen maken dat het allemaal niet mogelijk isquote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Van de nowlive site:
Gisteren een mail ontvangen over het verwijderen van de streams over net 5. Vandaag gebeld met SBS en NET 5 die juist blij zijn met sites als o.a. Nowlive. De mail is waarschijnlijk uit frustratie gestuurd en jaloezie. Maar om een lang verhaal kort te maken hebben wij toestemming van NET 5 de streams weer terug te plaatsen hier op de site. Vele mensen zullen blij zijn met dit nieuws.
Dus spix blijft ook wel up!
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jurien zat vannacht tot 1 uur op de puntje van zijn stoel, hij voelt zich genaaid door Fok hahaha. Ik ben er weg van, moet werken tot 23:00. Toedelsssssssssssssssss
Dat was Sofia die dat zei.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Day het volgende:
Nee hoor, wij verzinnen gewoon van alles en als je dat op een grote hoop gooit, zit er vast wel iets van de waarheid tussen. We hebben in ieder geval wel meer fantasie dan de bewoners en de productie bij elkaar.![]()
Wat weet Jurien nou?! [joanamode] ik mocht hem toch al niet, vond hem altijd zo fakking gluiperig naar me kijken[/joanamode]
Avatarquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef DJRetard het volgende:
Welke film zou maik aan het kijken zijn?
Sofia op spermajacht pt. 284quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef DJRetard het volgende:
van sofiaquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef DJRetard het volgende:
quote:
Anniequote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef DJRetard het volgende:
I know!quote:
Wat is Veamerquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
Maik heeft 2 uur gratis Veameren gekregen
Moet ie wel portugees kunnen daaroquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
Lol, dat kan maar zo, misschien krijgen we zo wel veamer reclame via de stream op Maik te horen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef MargrietV het volgende:
quote:
Ik vraag me af of de bewoners het niet oneerlijk vinden dat hij er weer in mag.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Day het volgende:
Ik ben gewoon blij dat Maik terugkomt! Is toch té triest?
Maar dat gebeurt er tenminste weer wat.
Ik gebruik geen adblock en weet nog steeds niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die reclame die steeds voorbij komt op de streams als je geen Adblock gebruikt
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gebruik geen adblock en weet nog steeds niet waar je het over hebt.
Dat is waar, is So ingestort? Heeft Alex zich op Jo gestort? Spanning en sensatie.....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Niet Spix, want de SS logo's staan er nog!
De stem zei zojuist dat Maik vanavond terug komt. Doe net alsof jullie verbaasd zijn anders volgt een sanctie.quote:
en hij zit er weer inquote:
tuurlijk wel. In z'n gezicht zullen ze blij doen, maar ondertussen.....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de bewoners het niet oneerlijk vinden dat hij er weer in mag.
Niets is wat het lijkt.quote:
Lekker he die 4-0 ?quote:
quote:
Je bedoelt Sofia?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef DownToEarth het volgende:
joanna had met der stiletto's op de kabels getrapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |