IK KAN MEOGEN NET OPENHOUDENquote:
ja deze was eerderquote:
Hij doet zijn best toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef mYsca het volgende:
Alex kan niemand inpakken joh
Ik weet zeker voor 200000%
Of hij is echt een rete-goede acteur. Of hij weet het gewoon echt niet meer. God, wat zet die vent zichzelf voor lul zegquote:
Die heeft niet opgelet tijdens de vorige exit ronde.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef Stability het volgende:
pfff servio is populair......volgens joanna dan he
Psies, die kan nog een hoop irritatie opwekken, van mij mag hij blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef mYsca het volgende:
[..]
Als dat je best doen is.
Gelukkig is een doorzetter die niet weet wanneer ie moet op houden.
Ja, en de ridder zegt altijd: koken en de haartjes van de vrouwtjes doen. Hij is stikjaloersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef bollokus het volgende:
haha stervio is populair omdat hij de hennie huisman is volgens jo
zou leuk zijn als ze volgende week op hem stemmen als ze denken dat ie toch niet weggestemd word omdat ie zo "populair "isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft niet opgelet tijdens de vorige exit ronde.
Ridders doen dat niet. Die zijn bazen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, en de ridder zegt altijd: koken en de haartjes van de vrouwtjes doen. Hij is stikjaloers
Lol, en dan helemaal in de war omdat hij er toch uit moet, dan gaat So een Mo-tje doen denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:52 schreef Stability het volgende:
[..]
zou leuk zijn als ze volgende week op hem stemmen als ze denken dat ie toch niet weggestemd word omdat ie zo "populair "is
hahaha wish my dream come truequote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en dan helemaal in de war omdat hij er toch uit moet, dan gaat So een Mo-tje doen denk ik.
Uit zo'n geel boekje.. 'voor Dummies'.quote:
Ik eis respect van jullie en verbied jullie om mij na te doen.quote:
Ik snap geen kont van dit verhaalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef delfse het volgende:
Servio isBij de produktie is hij populair anders had hij er donderdag al uit geweest. Maar bij de kijkers weten we het niet omdat het stemmen bedrog is. Hij wordt nu niet meer genomineerd door die meiden omdat ze zich dan moeten verantwoorden aan onze nicht en dan is zijn standaard antwoord maar ik vindt het niet erg hoor.
En die meiden dan maar janken en hij maar denken dat hij zo gewild is bij de meiden.
Volgens mij ook, jammer genoeg heeft ze zelf niet door dat Gerard hem heeft gestuurd en dat hij eerder zijn autocue zou volgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef Praatpoeder het volgende:
Denkt Joanne dat zij de regie heeft over Alex. Als ze pen en papier had, zou ze al een script voor hem hebben geschreven wat hij elke seconde van de dag zou moeten doen.
"ik verbied jullie om mij na te doen!!"quote:
Guido; Be-wo-nersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"ik verbied jullie om mij na te doen!!"
WHEHEHEHE
ik hoor het haar gewoon zeggen!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En zichzelf moeder Theresa te voelen, wat zij fakking voor fakking iedereen doet, zelfs haar nagels in de steek laten en alle fakking rommel achter iedereen opruimt, weet je wel hoe fakking zwaar dat is....
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.quote:
Hij is te serieus voor dit groepje idd, moet wat losser wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Wat heeft dat te maken met hoe hij eruit ziet? Wat hij hier laat zien is toch door hem zelf ingegeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
Volgens mijn is Alex in het gewone leven een hele leuke en lieve man. Hij ziet er ook goed uit op de secretstory foto s hij past gewoon niet in deze groep.
Tja sorry, liet me even meeslepen.quote:
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef delfse het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zegt, geloof ik, dat de regie Servio er in heeft gehouden en dat Maik daar het slachtoffer van is, dat gevoel heb ik ook, heel vreemd dat er de hele dag op de site heeft gestaan dat Servio onderaan stond en dat men maar moest stemmen om hem er in te houden.
Ik denk ook niet dat de vrouwen weer op hem gaan stemmen de eerstvolgende ronden.
NEUKBAAR....oepsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef dimi1972 het volgende:
whahahah:
jojo: Alex .. zeg eens eerlijk !!! wat vind je van mij ?
Je bedoelt dat a-sociale 'fakking dit, fakking dat, teringlijer'?quote:
Precies.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat a-sociale 'fakking dit, fakking dat, teringlijer'?
dat kan die niet!quote:
Dat staat er niet alleen ik bedoel dat het in het normale leven een goede man is denk ik en ik vindt hem er goed uitzien.Dat heeft niks met het spel te maken dat is mijn mening.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met hoe hij eruit ziet? Wat hij hier laat zien is toch door hem zelf ingegeven.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef mYsca het volgende:
Jah, Alex je gaat ff feedback aan anderen vragen om je aangevallen te voelen.
Daglicht niet gezien ofzo ?
Precies, ik hoop echt dat hij weer een keer goed over de schreef gaat binnenkort, als So weg is, is zijn projectje ook weg dus dan gaat hij wel weer regelnichten en bitchen.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Mo & Aaf hadden in het huis verteld dat ze op Servio gestemd hadden omdat ze dachten dat niemand anders op hem zou stemmen maar in de KvdW zeiden ze hele andere dingen.
Ik vrees dat ze niet nog eens met die smoes weg kunnen komen, en niet meer op hem durven te stemmen.
Nee dat weet hij niet dat hebben we gister al gezien toen hij bij Laura liep te kroelen, kwam ook niets van.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Die gaat zo z'n slag slaan als die weet hoe dat moet tenminste ...
Voorhoofd implantaat?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zou die onderhuidse verticale streep op Joanna's voorhoofd zijn?
da's van haar faceliftquote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zou die onderhuidse verticale streep op Joanna's voorhoofd zijn?
Cool, chill, relaxt, matties, vriendjes, vriendinnetjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Praatpoeder het volgende:
Alex praat met allerlei woorden van verschillende niveau's, bevolkingsgroepen, oude stopwoordjes, en kleine kinderen taal. Daarom klinkt het zo ontzettend stom bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |