Zie je wel vaker. Iemand die 1x iets gedaan heeft in z'n leven direct. Direct denk expert te zijn op het gebied van iets.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef sjampoeh het volgende:
jurrien op twitter : Meeste wat op fok staat komt regelrecht uit de dikke duim.... @Fotoshoot4You #sstnl #fokken
15 minutes ago via Twitter for iPhone in reply to Fotoshoot4You
TSSSSSSSSs
Och, hij post hier wel eens, met zijn grote duim.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef Day het volgende:
[..]
Wat? FOK! bashen?!![]()
Vind 'm niet meer leuk!
dat maakt het juist leuk!quote:
Hij had als reden toen de kaas en het douchen. Het was al in de eerste dagen dat dit gebeurde dus hij kon niet weten hoe Alex was. En Servio heeft iemand nodig om te kleineren dan voelt hij zich het vrouwtje. Hij is een lafbek die pis nicht.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mwoah de toon en de inhoud van Servio was misschien niet chill, maar kan me goed indenken dat hij een schurfthekel heeft aan die baby van 29.
blocken die ventquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Och, hij post hier wel eens, met zijn grote duim.
Jurien zat vannacht tot 1 uur op de puntje van zijn stoel, hij voelt zich genaaid door Fok hahaha. Ik ben er weg van, moet werken tot 23:00. Toedelsssssssssssssssssquote:
Hij is klaar en trekt een blikje cola openquote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Oke, kom op. Nog 1 foto van Maik die z'n koffers aan het inpakken is.
Werk zequote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jurien zat vannacht tot 1 uur op de puntje van zijn stoel, hij voelt zich genaaid door Fok hahaha. Ik ben er weg van, moet werken tot 23:00. Toedelsssssssssssssssss
Kan niet, hij zit uit te rusten en TV te kijken:quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Caland het volgende:
Oke, kom op. Nog 1 foto van Maik die z'n koffers aan het inpakken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |