SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
thanksquote:
quote:Your mom is like a mosquito I have to slap her to stop sucking!
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
thanksuit de twitterreeks van Stevvie Griffin gejat
net als deze
[..]
Daar ben ik al een paar keer heen geweest. Puur voor de grap. het is immers voor mij maar een uurtje rijdenquote:
Op werken en mijn zusje zo opzoeken in het ziekenhuis na: niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef DustPuppy het volgende:
Iemand nog wilde plannen deze week? (min Carnaval).
Wanneer draait Battle for L.A. eigenlijk?
Daar heb ik nog stage gelopen lang, lang geleden.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op werken en mijn zusje zo opzoeken in het ziekenhuis na: niet echt.
Maar ik ga maar eens off richting het ziekenhuis in Enschedelaterz
welke twittert is dat?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
thanksuit de twitterreeks van Stevvie Griffin gejat
net als deze
[..]
Mijn zusje loopt geen stagequote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog stage gelopen lang, lang geleden.
Succes!
nice thanksquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/LordStewie
en als bonus:
http://twitter.com/#!/PeterGriffinn
Had je in de aanbieding gescoord toch?quote:
gewoon aan het werk hoor hierquote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Kn0x het volgende:
Is iedereen druk aan het carnevallen ofzo
Het is leeg hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben ook weer ff een avondje aan het werken!
Damn, heb echt het gevoel meer dan een maand weg te zijn geweest, heerlijk zo'n vakantie!Jonguh, ik heb net een week vakantie achter de rug..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ik heb je alleen maar zien posten over zagen, schuren en ander werk...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, ik heb net een week vakantie achter de rug..
Cool! Je bent dus echt bezig met je MAME-kast?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar zien posten over zagen, schuren en ander werk...
Ja, vakantiequote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar zien posten over zagen, schuren en ander werk...
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Cool! Je bent dus echt bezig met je MAME-kast?
Carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef Kn0x het volgende:
Is iedereen druk aan het carnevallen ofzo
Het is leeg hier.
WERKEN KRENG EN POSTEN!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Heeeeel misschien kan ik vanavond een foto posten van alle losse delen in elkaar..
Iets besturen zonder knoppenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:23 schreef koei het volgende:
Zo handig trouwens, mijn 360 stond bij mn zus die met de hele familie in curacao zit maar ik had 'm nodig voor een reviewgame. Ik dat ding opgehaald en thuis aangesloten, maar de controller en games kon ik niet vinden. Geen probleem want ik heb nog een andere controller thuis liggen, maar die batterij was dus leeg en mn play & charge kabel had ik óók meegegeven. Maar goed, het ging om een kinect-game dus ik had sowieso geen controller nodig dacht ik... Maar ik stop alle kabels erin, moet de 360 geupdate worden en daarvoor moet ik dus persé met de controller op A-drukken. Zwaaien met mn armen heeft geen nutMaken ze speciaal een Kinect-menu zodat je geen controller nodig hebt, kun je enkel met een controller updaten
Door de internetkabel eruit te trekken kon ik gelukkig wel weer spelen, maar het is gewoon slecht geregeld! 360
Maar het is wel mooi weer buiten
Volgende week woensdag pas. * Kuukske rekt zich nog even uit.quote:
Ik ben dan al 9 weken betaald vrijquote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week woensdag pas. * Kuukske rekt zich nog even uit..
Hoeveel arcadekasten heb jij al gemaakt in die tijd?quote:
Sommige mensen genieten gewoon van het vrij zijn, en gaan in die tussentijd niet onbetaald werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoeveel arcadekasten heb jij al gemaakt in die tijd?
Het is heerlijk weer met volle zon! Dan ga je toch geen hutspot meer etenquote:
Ik heb ook genoten van het vrij zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:07 schreef koei het volgende:
[..]
Sommige mensen genieten gewoon van het vrij zijn, en gaan in die tussentijd niet onbetaald werken
Yep! Maar jij hebt die toch ook gespeeld?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had je in de aanbieding gescoord toch?
0quote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoeveel arcadekasten heb jij al gemaakt in die tijd?
Je mag wel een keertje bij me komen spelen hoor.. Vergeet alleen de euro's niet!quote:
Waarom geen guldens?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje bij me komen spelen hoor.. Vergeet alleen de euro's niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |