Er is wel een goeie clue... maar die is fake.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef minzo het volgende:
Zo grappig eigenlijk, Sharon vet voorzichtig met spelen. Drukt dus noooit. En nu gaat ze drukken terwijl er niet eens echte veel clues over zijn
wat heb je ook een zware taak!quote:
Yepquote:
Nee volgens mij nu elke keer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef anarchie het volgende:
[..]
nee hoor dat gebeurd alleen als het geraden is
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef Misiuuu het volgende:
Laura ' ik wil ook wel eens wat '
Dat is echt het enige wat ze kan zeggen tegen iedereen..
Blijven oefenenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef sjampoeh het volgende:
wat een amateur ben ik ookhad de fipo er ook niet bij gekopieerd
![]()
Gisteren ook al.. Werd er gewoon zelf ook down van!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Damn de verveling straalt eraf van alle bewoners
OP heet zoiets.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef sjampoeh het volgende:
wat een amateur ben ik ookhad de fipo er ook niet bij gekopieerd
![]()
Philip toch ?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
We weten niet eens voor wie ze gedrukt heeft?
Flipquote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
We weten niet eens voor wie ze gedrukt heeft?
ja kloptquote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef digitac het volgende:
Heb ik het nou goed ?
vannacht heeft joanne een nep clue gemaakt met dat bestek ( dat zij en filip broer en zus zijn )
nu heeft Sharron gedrukt op filip hierom, en nu is joanne pissig omdat ze baalt dat ze niet op haar heeft gedrukt ?
ik kom net pas binnen dus heb vanmorgen nog niks meegekregen
DAt klopt wel zo;n beetjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef digitac het volgende:
Heb ik het nou goed ?
vannacht heeft joanne een nep clue gemaakt met dat bestek ( dat zij en filip broer en zus zijn )
nu heeft Sharron gedrukt op filip hierom, en nu is joanne pissig omdat ze baalt dat ze niet op haar heeft gedrukt ?
oh echt?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef digitac het volgende:
Heb ik het nou goed ?
Is Joan echt boos?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef digitac het volgende:
Heb ik het nou goed ?
En terecht want Servio is baasquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef delfse het volgende:
Servio loop de hele dag te eten. Maar als Alex een plakje kaas te veel neemt heeft de nicht praatjes . Hij denkt ook alleen maar aan zichzelf. Zaterdag nacht stond de nicht 3 tosties met ketchup te eten als een varken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Delen van wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef marky het volgende:
Hebben Laura en Guido een afspraak gemaakt over het delen?
Dit was toch in de periode dat er bijna niets aan eten in huis was, dus ook nauwelijks kaas , ik snap niet waarom bijna iedereen hier daar steeds weer op terug komt. Als je goed kijkt is iedereen steeds aan t eten, ik denk grotendeels uit vervelingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef delfse het volgende:
Servio loop de hele dag te eten. Maar als Alex een plakje kaas te veel neemt heeft de nicht praatjes . Hij denkt ook alleen maar aan zichzelf. Zaterdag nacht stond de nicht 3 tosties met ketchup te eten als een varken.
Een goed apparaat maakt herrie imoquote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef superkokje het volgende:
DAt koffie apparaat maakt wel een kolere herrie zeg
Is dat om ze niet in slaap te laten vallen
Ja klopt. Maar het valt me op dat meer mensen als een varken eten: Guido, Maik.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:13 schreef delfse het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dit was toch in de periode dat er bijna niets aan eten in huis was, dus ook nauwelijks kaas , ik snap niet waarom bijna iedereen hier daar steeds weer op terug komt. Als je goed kijkt is iedereen steeds aan t eten, ik denk grotendeels uit verveling
Er is een verschil tussen eten en je volstouwen als een obesitas patient.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dit was toch in de periode dat er bijna niets aan eten in huis was, dus ook nauwelijks kaas , ik snap niet waarom bijna iedereen hier daar steeds weer op terug komt. Als je goed kijkt is iedereen steeds aan t eten, ik denk grotendeels uit verveling
Wie heeft het geraden?quote:
Oh ja, en niet te vergeten Karimquote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het valt me op dat meer mensen als een varken eten: Guido, Maik.
Als het topic vol is kun je met onderstaande knop een nieuw topic openen, inclusief OP.quote:
Monique en er was een hoop heisa omdat ze op Laura had gedrukt en er nog iemand op Guido zou kunnen drukken dus.quote:
thanks !quote:Op maandag 7 maart 2011 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het topic vol is kun je met onderstaande knop een nieuw topic openen, inclusief OP.
[ afbeelding ]
Wel zelf even het nummer aanpassen.
Yep.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef digitac het volgende:
gaan ze ook al streamlocks geven wanneer een geheim niet geraden wordt ?
ja dusquote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef digitac het volgende:
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef digitac het volgende:
Yep is een laatste uitweg om meer tv kijkers te krijgen. Was vanaf vrijdag al duidelijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef digitac het volgende:
dan zou ik niet zo springenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef RiftNL het volgende:
Mooi kan ik even naar de huisarts voor mn knie
Nee het is in het huis ook absoluut nog niet besproken dat het geheim van Laura en Guido geraden isquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef superkokje het volgende:
En er is ook niemand in dat huis sie zich verlult.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken
Ik ga geen tv kijken om er achter te komen of een geheim wel of niet geraden wordt
de bewoners kunnen zelf hun mond niet houden.
Ik ben aan het overwegen om te stoppen met SST
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het programma moet het hebben van de uitzendingen dus ik begrijp het wel.
hoezo, ik betaal niet voor de streams om 50% van de tijd een scheel oog te zienquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef RiftNL het volgende:
Streamlocks zijn logisch hoor nu niet gaan huilen
okquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
Ik ga geen tv kijken om er achter te komen of een geheim wel of niet geraden wordt
Waarom betaal je uberhaupt voor de streams dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
hoezo, ik betaal niet voor de streams om 50% van de tijd een scheel oog te zien
Spixtv.nl kun je gratis kijken tevreden?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik niet betaalquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso niet voor streamsquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
Inderdaad, en we weten nu toch wel dat het geheim niet goed geraden isquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef RiftNL het volgende:
Streamlocks zijn logisch hoor nu niet gaan huilen
Tot in het volgende topicquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het is toch logisch, dit is een laatste redmiddel om meer kijkers naar de reguliere uitzending te trekken dus ik snap het welquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als nuttige en zinvolle posts verwijderen op een forum, het beeld op zwart zetten als de uitslag van een talentenjacht bekend wordt gemaakt, ed.
Gewoon Bart weglatenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Urb het volgende:
[..]
+1
Hoewel ze vanavond een uitzending van 2 uur nodig hebben om alles erin te krijgen.
Je bent niet de enige, dit is gewoon niet meer leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
Dat zou idd al heel wat schelenquote:
Ik stel voor Barrt en Renate weghalenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat zou idd al heel wat schelen
Goeiedag samen,quote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Urb het volgende:
[..]
+1
Hoewel ze vanavond een uitzending van 2 uur nodig hebben om alles erin te krijgen.
Weet je wat zo erg is, Vriendin ligt ziek op bed, en ik moet er naast zitten, en zij blijft het gewoon kijkenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
heb ik fisio had ik nog bijna de streamlocks gemist!!! gelukkig ben ik nog op tijd!!!
Je verpest het voor de streamers. We krijgen eigenlijk niks mee van het spel en zien alleen een verkapte Big Brother. Het spelelement, KvdW en de uitslagen van de geheim, krijgen we op de streams niet te zien en ik ben ervan overtuigd dat dat er ook gewoon bij hoortquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is toch logisch, dit is een laatste redmiddel om meer kijkers naar de reguliere uitzending te trekken dus ik snap het wel
Ik moet helemaal niets, Net 5 zorgt maar dat ze met de tijd meegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
Juist je betaalt niet voor streams, ze doen zelfs geen moeite meer om te voorkomen dat je gratis streams kunt zien.
Ze moeten het van de uitzendingen hebben en de reclamegelden die ze genereren.
Iedereen die hier zit volgt het, de kijkersaantallen vallen tegen.
Als je het wilt blijven volgen en niet wilt dat het van de buis wordt gehaald moet je gaan kijken naar de tv uitzendingen.
Ik loop ook niet te juichen als er een SL is maar neem mijn verlies omdat ik het begrijp.
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkersquote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
Juist je betaalt niet voor streams, ze doen zelfs geen moeite meer om te voorkomen dat je gratis streams kunt zien.
Ze moeten het van de uitzendingen hebben en de reclamegelden die ze genereren.
Iedereen die hier zit volgt het, de kijkersaantallen vallen tegen.
Als je het wilt blijven volgen en niet wilt dat het van de buis wordt gehaald moet je gaan kijken naar de tv uitzendingen.
Ik loop ook niet te juichen als er een SL is maar neem mijn verlies omdat ik het begrijp.
Schakel ik in krijg je streamlocks...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
heb ik fisio had ik nog bijna de streamlocks gemist!!! gelukkig ben ik nog op tijd!!!
Dat het een verkapte BB is wisten we toch al voordat het uberhaupt begon?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je verpest het voor de streamers. We krijgen eigenlijk niks mee van het spel en zien alleen een verkapte Big Brother. Het spelelement, KvdW en de uitslagen van de geheim, krijgen we op de streams niet te zien en ik ben ervan overtuigd dat dat er ook gewoon bij hoort
haha DGK2 zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkers
vindhet met weinigkijkers ook gezellig hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkers
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Darklight het volgende:
Het is toch fout en ze verlullen zich binnen 1 minuut
ga eens snel weg danquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Schakel ik in krijg je streamlocks...
Alphons wilde met zijn tijd meegaan en we blijven nu vastzitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat het een verkapte BB is wisten we toch al voordat het uberhaupt begon?
quote:
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Begin ik ook te denken, maar heb niemand die richting uit zien praten, dus wie weet is het toch fout. oehww ik twijfelquote:
Serieus?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.
Tijdens de SL's komt er wel reclame, dus dat gaat wel doorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, Net 5 zorgt maar dat ze met de tijd meegaan.
Voor RTL5 toch? Dacht het laats ergens gelezen te hebben maar kan het nergens meer terug vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh waar kan ik me opgeven?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef digitac het volgende:
ik denk dat ze nu te horen krijgen dat de stekker eruit wordt getrokken
was afgelopen weekend ook al toen er werd gedruktquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien heeft Sharon het geheim wellicht goed geraden en is daarom nu de boel opslot gegooid.
ja duh dat heeft niets met de streams te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Tijdens de SL's komt er wel reclame, dus dat gaat wel door
Vanwege het overweldigende succes van SST kan het gewoon niet anders natuurlijk.quote:
Als het goed is moet het geluid altijd werken van de YB, ze kunnen alleen het beeld locken, maar niet het geluidquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef bollokus het volgende:
toevallig niemand geluid met de gele vogel???
Nee, alleen op die van jou.quote:
Ja dat hoop ik ook, helaas zijn ook andere bedrijven geïnstresseerd in SBS Nederland / België.quote:
quote:
ok maar BB zijn er al zoveel van geweest dat is zo afgezaagd DGK is er nog maar 1 van geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Of Big Brother want dat is ook van hem
omdat ie in zn hotel zit, even verderop aan zeequote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef Zixon het volgende:
Ik snap trouwens niet dat ze nu niet gewoon Maik even in beeld laten zien...
Fout... Big Brother wás van hem.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Of Big Brother want dat is ook van hem
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komstquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
Ja, Step into my world gaat het heten (google maar)
Gaaf! Talpaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, Step into my world gaat het heten (google maar)
eigen stekker er uit trekken?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Wat gaan wij met ons leven doen als ze de stekker eruit trekken?
Op Marktplaats en ebay zoeken naar een nieuw leven.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Het is gewoon nieuwe manier van werken omdat Alphons ze in de nek hijgt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef flugeltje het volgende:
Als dit zo doorgaat haken straks toch alle die-hard fans af? Ik snap best dat ze het programma willen promoten, maar dat is vandaag toch sowieso niet nodig ivm entree Maaik?
Rustig. ze zijn er weerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Anneloortje het volgende:
Soort Starmaker?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Je bent zelf de bron.
Niet helemaal de bron-bron, maar ik zorgde er wel voor dat het hier bekend werd jaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nieuwe reality-talentenjacht 'Step into my World' op komst
Je bent zelf de bron.
als het goed is hadden we al wel iets gemerktquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
kijken hoe lang het duurt tot iemand zn bek weer voorbij praat
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef DownToEarth het volgende:
waarom leggen ze op bed, het is zo'n mooi weer buiten
Dat betekent dus dat de SL er voortaan standaard op gaat komen als de stem gaat bevestigen of het geheim geraden is of nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
soof het was echt dichtbijdus niet geraden
Ja de bewoners dneken in het huis dus Flip en ik worden rijk en leefden nog lang en gelukkig en Guidje wordt onze butler.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef Urb het volgende:
Het was dichtbij zei de stem begrijp ik? Dus het feit dat Flip's geheim over een relatie gaat is close. Maar de bewoners denken dus dat het een relatie binnen het huis is.
yep, maar die hebben toch niks te doen. beter frisse lucht en wat zonquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!
laptop op schoot in de tuinquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!
Hadden we ook al het hele weekend ,4 keer geraden waar van 2 keer goed bij niet geraden kleine SL bij geraden ruim een uurquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat de SL er voortaan standaard op gaat komen als de stem gaat bevestigen of het geheim geraden is of niet
je hebt gelijk... ik ga verhuizen naar buiten!quote:
die moet zo op het land werken, heeft de laarzen ook al aanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
wat heeft sophia voor boeren schort aan?
dat is toch een ander programmaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
die moet zo op het land werken, heeft de laarzen ook al aan
Dat is echt mijn dingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Darklight het volgende:
Die nieuwe RLS zit dus niemand op te wachten, muzikaal talent
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef anarchie het volgende:
[..]
dat is toch een ander programma
boer zoekt vrouw
dat had 5 miljoen kijkersquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef anarchie het volgende:
[..]
dat is toch een ander programma
boer zoekt vrouw
Klopt, je hebt gelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden we ook al het hele weekend ,4 keer geraden waar van 2 keer goed bij niet geraden kleine SL bij geraden ruim een uur
Ja afschuwelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
wat heeft sophia voor boeren schort aan?
tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk![]()
Verwacht vanavond trouwens wel een zeer zware lock, zou me niets verbazen als we de hele avond geen beeld krijgen ivm terugkeer Maik(Behalve dan eventjes in de uitzending zelf van vanavond)
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
had ze beter daar aan mee gedaan om der filmpjes te promoten
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef Urb het volgende:
Hm slim dat/als Sharon aan Flip echt over iemand redden/duiken gevraagd heeft om die kloe's van haarzelf af te leiden.![]()
![]()
Nee, is niet geraden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:43 schreef Arcee het volgende:
Is er een geheim geraden?
En mogen ze daar dan van De Stem niet over spreken zodat kijkers niks weten?
weer? eindelijk bedoel jequote:Op maandag 7 maart 2011 12:44 schreef flugeltje het volgende:
Oei de regeltjes worden weer eens aangescherpt...
stimmt jaquote:
ja dat dus... Maar het is al vaker genoemd door de stem natuurlijk. ze trekken zich er alleen geen hol van aan...quote:
Muiteeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Als ze nu gaan muiten tegen de stem wordt het er leuker op natuurlijk...
laat ze het huis maar op de kop zettenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop serieus dat ze er flink tegenin gaan.
En dan met z'n allen, niet met 1 persoon want dat red die gene dan niet
en die bloem bij monique danquote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef TimeJumper het volgende:
Wat een dom gezicht zeg, die staartjes bij dat lange lijf en dat rokje
Kan zo in de film bij Sofiaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef TimeJumper het volgende:
Dat Guido een dag lang niet mag liggen>:)quote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
Er wordt teveel over missies en nominaties gesproken, met zenders gerommeld etc. laten ze de eerste sanctie maar vlug uitdelen om te laten zien dat het geen geintje is!
ohw gemist, effe kijken danquote:
Volgens mij schrik jij soms 'snachts weleens wakker met:quote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef TimeJumper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |