Vandaag stond heel medialand in het teken van de Secret Story die uitgezonden zal worden door NET5. Ondertussen is het niet stil gebleven in televisieland. Achter de schermen is Talpa druk bezig met de ontwikkeling van een nieuwe reality show : Step into my world.
Deze show zal naar alle waarschijnlijkheid door een RTL zender worden uitgezonden, vermoedelijk door RTL5 dit is nog niet bevestigd. Talpa is naarstig op zoek naar een (komt ie) : een stagiair redactie/productie een nieuw digitaal media programma
In de vacature is het volgende te lezen:
In dit nieuwe digitale media programma draait het om het vinden van muzikaal talent en het aandoen van wereldsteden.
Nou sluit dat even mooi aan bij eerder genoemde bron Step into my World deze show gaat er zeer snel aankomen. Vanmiddag was ik zeer verheugd door het feit dat : stepintomyworld.nl nog vrij was. Iets vergeten mediaboys? Om niets aan het toeval over te laten ook maar meteen
www.stepinto.nl geregistreerd. Koste mij 2 pakjes sigaretten. Maar maak nu meer kans op een geldprijs dan in een loterij.
Wat een toeval dat uitgerekend ik deze 2 pareltjes kon registreren. In 2005 gokte ik het ook al met tv10.tv helaas is het Talpa geworden. Deze keer heb ik een grote vis aan de haak.
Johny wanneer kunnen we cashen?