Dat betekent dus dat de SL er voortaan standaard op gaat komen als de stem gaat bevestigen of het geheim geraden is of nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
soof het was echt dichtbijdus niet geraden
Ja de bewoners dneken in het huis dus Flip en ik worden rijk en leefden nog lang en gelukkig en Guidje wordt onze butler.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef Urb het volgende:
Het was dichtbij zei de stem begrijp ik? Dus het feit dat Flip's geheim over een relatie gaat is close. Maar de bewoners denken dus dat het een relatie binnen het huis is.
yep, maar die hebben toch niks te doen. beter frisse lucht en wat zonquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!
laptop op schoot in de tuinquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
tja waarom zit ik voor de stream hier is het ook mooi weer buiten!
Hadden we ook al het hele weekend ,4 keer geraden waar van 2 keer goed bij niet geraden kleine SL bij geraden ruim een uurquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat de SL er voortaan standaard op gaat komen als de stem gaat bevestigen of het geheim geraden is of niet
je hebt gelijk... ik ga verhuizen naar buiten!quote:
die moet zo op het land werken, heeft de laarzen ook al aanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
wat heeft sophia voor boeren schort aan?
dat is toch een ander programmaquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
die moet zo op het land werken, heeft de laarzen ook al aan
Dat is echt mijn dingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Darklight het volgende:
Die nieuwe RLS zit dus niemand op te wachten, muzikaal talent
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef anarchie het volgende:
[..]
dat is toch een ander programma
boer zoekt vrouw
dat had 5 miljoen kijkersquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef anarchie het volgende:
[..]
dat is toch een ander programma
boer zoekt vrouw
Klopt, je hebt gelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hadden we ook al het hele weekend ,4 keer geraden waar van 2 keer goed bij niet geraden kleine SL bij geraden ruim een uur
Ja afschuwelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
wat heeft sophia voor boeren schort aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |