okquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken
Ik ga geen tv kijken om er achter te komen of een geheim wel of niet geraden wordt
de bewoners kunnen zelf hun mond niet houden.
Ik ben aan het overwegen om te stoppen met SST
Waarom betaal je uberhaupt voor de streams dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
hoezo, ik betaal niet voor de streams om 50% van de tijd een scheel oog te zien
Spixtv.nl kun je gratis kijken tevreden?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik niet betaalquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
Ik betaal sowieso niet voor streamsquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef digitac het volgende:
[..]
Inderdaad, en we weten nu toch wel dat het geheim niet goed geraden isquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het programma moet het hebben van de uitzendingen dus ik begrijp het wel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef RiftNL het volgende:
Streamlocks zijn logisch hoor nu niet gaan huilen
Tot in het volgende topicquote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
Ik ga geen tv kijken om er achter te komen of een geheim wel of niet geraden wordt
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Chanel5 het volgende:
Het programma moet het hebben van de uitzendingen dus ik begrijp het wel.
Het is toch logisch, dit is een laatste redmiddel om meer kijkers naar de reguliere uitzending te trekken dus ik snap het welquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als nuttige en zinvolle posts verwijderen op een forum, het beeld op zwart zetten als de uitslag van een talentenjacht bekend wordt gemaakt, ed.
Gewoon Bart weglatenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Urb het volgende:
[..]
+1
Hoewel ze vanavond een uitzending van 2 uur nodig hebben om alles erin te krijgen.
Je bent niet de enige, dit is gewoon niet meer leuk om te kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef digitac het volgende:
Dat zou idd al heel wat schelenquote:
Ik stel voor Barrt en Renate weghalenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat zou idd al heel wat schelen
Goeiedag samen,quote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Urb het volgende:
[..]
+1
Hoewel ze vanavond een uitzending van 2 uur nodig hebben om alles erin te krijgen.
Weet je wat zo erg is, Vriendin ligt ziek op bed, en ik moet er naast zitten, en zij blijft het gewoon kijkenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
heb ik fisio had ik nog bijna de streamlocks gemist!!! gelukkig ben ik nog op tijd!!!
Je verpest het voor de streamers. We krijgen eigenlijk niks mee van het spel en zien alleen een verkapte Big Brother. Het spelelement, KvdW en de uitslagen van de geheim, krijgen we op de streams niet te zien en ik ben ervan overtuigd dat dat er ook gewoon bij hoortquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Het is toch logisch, dit is een laatste redmiddel om meer kijkers naar de reguliere uitzending te trekken dus ik snap het wel
Ik moet helemaal niets, Net 5 zorgt maar dat ze met de tijd meegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
Juist je betaalt niet voor streams, ze doen zelfs geen moeite meer om te voorkomen dat je gratis streams kunt zien.
Ze moeten het van de uitzendingen hebben en de reclamegelden die ze genereren.
Iedereen die hier zit volgt het, de kijkersaantallen vallen tegen.
Als je het wilt blijven volgen en niet wilt dat het van de buis wordt gehaald moet je gaan kijken naar de tv uitzendingen.
Ik loop ook niet te juichen als er een SL is maar neem mijn verlies omdat ik het begrijp.
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkersquote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
Juist je betaalt niet voor streams, ze doen zelfs geen moeite meer om te voorkomen dat je gratis streams kunt zien.
Ze moeten het van de uitzendingen hebben en de reclamegelden die ze genereren.
Iedereen die hier zit volgt het, de kijkersaantallen vallen tegen.
Als je het wilt blijven volgen en niet wilt dat het van de buis wordt gehaald moet je gaan kijken naar de tv uitzendingen.
Ik loop ook niet te juichen als er een SL is maar neem mijn verlies omdat ik het begrijp.
Schakel ik in krijg je streamlocks...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
heb ik fisio had ik nog bijna de streamlocks gemist!!! gelukkig ben ik nog op tijd!!!
Dat het een verkapte BB is wisten we toch al voordat het uberhaupt begon?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je verpest het voor de streamers. We krijgen eigenlijk niks mee van het spel en zien alleen een verkapte Big Brother. Het spelelement, KvdW en de uitslagen van de geheim, krijgen we op de streams niet te zien en ik ben ervan overtuigd dat dat er ook gewoon bij hoort
haha DGK2 zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkers
vindhet met weinigkijkers ook gezellig hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Geloof mij zodra SBS6 verkocht word aan John de Mol zal er weer een RLS komen met veel kijkers
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Darklight het volgende:
Het is toch fout en ze verlullen zich binnen 1 minuut
ga eens snel weg danquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Schakel ik in krijg je streamlocks...
Alphons wilde met zijn tijd meegaan en we blijven nu vastzitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat het een verkapte BB is wisten we toch al voordat het uberhaupt begon?
quote:
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Begin ik ook te denken, maar heb niemand die richting uit zien praten, dus wie weet is het toch fout. oehww ik twijfelquote:
Serieus?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.
Dat bedoel ik!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn al bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe RLS, dus ik verwacht er snel iets over te horen.
Tijdens de SL's komt er wel reclame, dus dat gaat wel doorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets, Net 5 zorgt maar dat ze met de tijd meegaan.
Voor RTL5 toch? Dacht het laats ergens gelezen te hebben maar kan het nergens meer terug vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh waar kan ik me opgeven?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |