Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel merken dat het Rosenmontag is... Zo rustig hier
Leukquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
Wat was het trouwens gisteren heerlijk weer. Hele middag in het Lutterzand gewandeld. Gewoon omdat het kon.
En vd week komt m'n nieuwe aquarium. *wachten zuigt*
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??quote:
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon redenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.
Denk dat hij het in zijn kruis voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon reden
scheelt, dat doe je het ook wel een paar dagenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk dat hij het in zijn kruis voelt
Hehequote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Rifoki het volgende:
Hier is 't opvallend rustig terwijl ik toch ook de verzuimlijn voor 'n door studenten gevuld callcenter in Maastricht waarneem.
Ik moet plassen maar ik durf niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet plassen maar ik durf niet meer
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb het niet gevierd verder, totaal geen zin in gehad
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.. Hoe suf het ook mag zijn.
Hijs wel heul hip en retro-duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..
Duidelijk ja! Heb pas 1 carnavalsvierder er tussen gehad geloof ik, die was volgens mij nog in z'n afterglow.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werk
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragenquote:
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructricequote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, ik zie nu dat ik bij mijn zorgverzekering een EHBO cursus gratis krijg.. Die ga ik maar doen dan!
Bij echte carnaval vierders mag alles met carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.
Been there done that, got the dead body..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructrice
Alleen bij speciale cursistenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructrice
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragen
Op carnaval is dat easyquote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik kan me 1 carnaval nog goed herinneren dat ik en mijn broer, beide vrijgezel, op jacht gingen. De deal was simpel: haalt er 1 een natte vinger, dan haalt de ander een meter bier.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik kan me 1 carnaval nog goed herinneren dat ik en mijn broer, beide vrijgezel, op jacht gingen. De deal was simpel: haalt er 1 een natte vinger, dan haalt de ander een meter bier.
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.
Al heb ik me nooit misdragen. Vind carnaval geen vrijbrief om meteen al m'n principes overboord te gooien.
Dat is altijd zo lekker aan carnaval, niemand verwacht iets andersquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragen
Ja, dat vinden ze zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.
Het is de afspraak die je maakt, veel brabo stelletjes vinden het allemaal maar prima. Een vriend van mij gaat daarom juist niet carnavallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.
Al heb ik me nooit misdragen. Vind carnaval geen vrijbrief om meteen al m'n principes overboord te gooien.
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.
Hoiquote:
Alleen maar beter toch dat ze het dan in 5 dagen proppenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.
Ik zeg, wordt maar niet jezelf, de rest van het jaar kom je beter uit de was.
Ik ben met carnaval niet anders dan met normaal uitgaanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.
Tja, de reden is mij ook compleet ontgaan. Maar had zaterdag bijna een pissed off kerel achter mij aan omdat zijn vriendin wel iets te gezellig met mij werdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze zekerMet genoeg lui gepraat die er zo over denken. Alleen het waarom is me nooit duidelijk geworden. Ja, omdat carnaval, maar waarom omdat carnaval
Het gaat me juist om die hele grote groep die dat dan juist niet is. Die de rest van het jaar gezappig huisje boompje beestje is. En dan 5 dagen per jaar eventjes Sodom&Gomorraatje speelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval niet anders dan met normaal uitgaanHeb alleen een apenpakkie aan, meer ook niet.
enthousiast waarom/over?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef JoeBravo het volgende:
Ik word een beetje nerveus van een te enthousiaste collega
Hihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, de reden is mij ook compleet ontgaan. Maar had zaterdag bijna een pissed off kerel achter mij aan omdat zijn vriendin wel iets te gezellig met mij werd
Dat snap ik wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat me juist om die hele grote groep die dat dan juist niet is. Die de rest van het jaar gezappig huisje boompje beestje is. En dan 5 dagen per jaar eventjes Sodom&Gomorraatje speelt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Happy, happy! Joy, joy, joyquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef JoeBravo het volgende:
Ik word een beetje nerveus van een te enthousiaste collega
Ik wil Jos van Oss zijn carnavalkaskraker van vorig jaar wel voor je zingen?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
EN WAAROM HEB IK NOU GVD 'S NACHTS NA TWEEËN IN MIJN HOOFD DAMNIT!
hij doet zo vreselijk blij als ik wat voor 'm wil doen of gedaan heb.quote:
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Jos van Oss zijn carnavalkaskraker van vorig jaar wel voor je zingen?
Ooh fijn is dat, is hij ook zo'n iemand die je op zo'n amerikaanse manier oppept? *je kan het, ik weet dat je het kan*quote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij doet zo vreselijk blij als ik wat voor 'm wil doen of gedaan heb.
Net wat uitzoekwerk voor 'm gedaan voor een offerte, krijg ik 10 schouderklopjes voor
Daar dient bier ook voor. Om je IQ tijdelijk omlaag te halen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.
Ik was sowieso niet van plan voor je te zingen, want dat kan ik helemaal nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ah, de temperatuur blijft mooi de komende weken. Dat is mooi, want dan is een bezoekje aan Artis een stuk prettiger
Omdat ik nog nooit in Artis ben geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.
Artis, hou op.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ah, de temperatuur blijft mooi de komende weken. Dat is mooi, want dan is een bezoekje aan Artis een stuk prettiger
Waarom ben jij dan zo'n fan van Alfa? Er zijn veel mooiere auto's in de wereld.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.
Ik ben er nooit geweest, wat is er mis met Artis?quote:
Artis vind ik niet de leukste dierentuin. Vind Blijdorp leuker.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit in Artis ben geweest.
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, wat is er mis met Artis?
Mee eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo'n fan van Alfa? Er zijn veel mooiere auto's in de wereld.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Burgers Zoo de mooiste dierentuin.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Artis vind ik niet de leukste dierentuin. Vind Blijdorp leuker.
Dat moet haast wel, vanwege de huidige koersen die dierentuinen varen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.
het wordt beter.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.
Kleine hokken, oude en verwaarsloosde omgeving, beetje vergaande glorie. Blijdorp of Burgers Zoo zijn stukken beter.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken. Het was een zwar(t)e dag in de geschiedenis.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Nou, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleine hokken, oude en verwaarsloosde omgeving, beetje vergaande glorie. Blijdorp of Burgers Zoo zijn stukken beter.
Omdat je in die prijsklasse niks kan kopen dat beter rijdtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens een keer bezoeken, nooit geweest. Wanneer gaan we?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Burgers Zoo de mooiste dierentuin.
Oeh, Munster is mooi jaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Vind het Noorder Dierenpark van Nederland de mooiste.
Buiten Nederland alleen in Munster geweest, maar dat was dan gelijk wel een heul mooie
31 Aprilquote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens een keer bezoeken, nooit geweest. Wanneer gaan we?
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.quote:
Wat Burgers ook gedaan heeft met de thema delen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.
Ik vond mezelf wel grappigquote:
Munster is inderdaad echt geweldig mooi aangelegd.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.
Ja, dat is dan weer een beetje jammer...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als ik er volmondig "ja is goed" had op geantwoord dan wel
Ik hoor dat Emmen niet zo goed gaat, maar ben daar zelf ook al 20 jaar niet meer geweest ofzo. Kan me nog wel de vlindertuin herinnerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel grappig
[..]
Munster is inderdaad echt geweldig mooi aangelegd.
In Emmen ben ik al heel lang niet meer geweest. Misschien toch weer eens overwegen.
Klopt. Munster is mooi. Ik vind Amersfoort ook wel erg leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die hebben het financieel niet zo goed lopen, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor dat Emmen niet zo goed gaat, maar ben daar zelf ook al 20 jaar niet meer geweest ofzo. Kan me nog wel de vlindertuin herinneren
Artis vond ik wel wat duur voor wat ze bieden. Maar goed het is wel 1 van de oudste dierentuinen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu de site van Artis ana het bekijken... Vind die ' monumenten' die ze hebben toch wel interessant. En ze hebben amoerpanters
Ja, ze zijn behoorlijk aan de prijs, vergeleken met een Burgers Zoo of de dierentuin in Munchen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Artis vond ik wel wat duur voor wat ze bieden. Maar goed het is wel 1 van de oudste dierentuinen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken. Het was een zwar(t)e dag in de geschiedenis.
Alles nog oke?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Zo. Terug van Baby koekeloeren
Over 4 weken komt ze.
inclusief alle ongemakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Zo. Terug van Baby koekeloeren
Over 4 weken komt ze.
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn behoorlijk aan de prijs, vergeleken met een Burgers Zoo of de dierentuin in Munchen.
Nee, dat wordt waarschijnlijk gewoon trein en metro of zo. Ben dat weekend in Amsterdam, dus we pakken een dagje Artis mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.
Ja ze groeit goed. Alleen zal ze nooit natuurlijk er uit komen. Dus over 4 weken word ik mama. Ze komt met een keizersnedequote:
Ach de eerste weken zal ik er nu weinig van mee maken.quote:
Klopt, maar lang niet zoveel als A'dam. Die hanteren doodleuk uurtarief terwijl de meeste een dagkaart hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkeren
Ja, 2 euro is een klap geld natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkeren
Wij gingen met de auto, zo extreem duur was 't parkeren niet als je de locatie in je achterhoofd houdt. Zouden ze 't goedkoop maken dan zet elke forens zijn auto daar, dat wil je ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:24 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij gingen met de auto, zo extreem duur was 't parkeren niet als je de locatie in je achterhoofd houdt. Zouden ze 't goedkoop maken dan zet elke forens zijn auto daar, dat wil je ook niet.
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uurquote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.
Bij Amersfoort betaald je 6,50 euro voor de hele dag. Vind ik wel redelijk eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, 2 euro is een klap geld natuurlijk.
Mag je wekenlang niets doen na een keizersnede?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach de eerste weken zal ik er nu weinig van mee maken.Borstvoeding mag ik geven. Meer zal ik niet kunnen en zo veel mag ik dan ook niet doen
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uur
My point exactly.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kost 8 euro voor de eerste zes uur. Dat valt reuze mee.
Daarom. Dan is het ook logisch dat er een ander prijskaartje aan hangt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef Rifoki het volgende:
[..]
My point exactly.
Daar je auto zetten en niet naar Artis gaan is redelijk aan de prijs, maar het is overduidelijk de bedoeling niet.
Weten waar je kan parkeren kan ook goedkoop parkeren opleverenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Met de trein kost helemaal niks aan parkeergeld
Nietus. Bij Artis parkeren is inderdaad zoals Samzz zegt. 8 euro per eerste 6 uur en daarna 4 euro per uurquote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je niet naar artis gaat is het 24,50 voor het eerste uur
Eerste 6 weken mag ik alleen de baby tillen voor te voeden. En de rest overlaten aan kraamzorg en aan thuiszorg (familieleden of inhuur). Dus dat word nog een leuke.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mag je wekenlang niets doen na een keizersnede?
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Nietus. Bij Artis parkeren is inderdaad zoals Samzz zegt. 8 euro per eerste 6 uur en daarna 4 euro per uur
Níet naar Artis gaan is hoe dan ook de betere optie. Wat het ook kost.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Níet naar Artis gaan is hoe dan ook de betere optie. Wat het ook kost.
Ja maar waarom zou je heb bij Artis neerzetten en daar niet heen gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MITS je naar artis gaat.. Parkeer je hem daar zonder naar artis te gaan, dan is het 24,50 voor het eerste uur en daarna 4 euro per uur oid.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ze moeten wel evenveel verdienen als mannenquote:Driekwart van de Nederlandse vrouwen werkt in deeltijd en dat maakt de Nederlandse vrouw kampioen deeltijdwerker. Op ruime afstand volgt Duitsland waar 45 procent van de werkende vrouw een parttimebaan heeft.
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is wel lame, bij Burgers hebben ze tenminste Siberische Tijgersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
GMTA. Ze hebben geeneens tijgers, hoe durven ze.
Ze hebben wel amoerpantersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
OMG! Nu blijf je single for ever!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef Wicked-Game het volgende:
Hmm, shit ik had een papiertje met daarop een nummer van een meid van afgelopen weekend. En die wilde ik even bellen, ben ik het papiertje kwijt
Is dat zo'n bagger dan? Wat ik zo op de site zie, lijkt me tof. Die monumenten, de beesten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spottenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
OMG! Nu blijf je single for ever!
Wat een kuttent eigenlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het komt nooit meer goed. NOOIT MEER!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je zonder Peuter gaat, is het misschien best leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo'n bagger dan? Wat ik zo op de site zie, lijkt me tof. Die monumenten, de beesten.
Had peuter een slechte dag?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Als je zonder Peuter gaat, is het misschien best leuk.
Je moet ook nooit dingen met kinderen ondernemen, dan is het standaard al een heel stuk minder leukquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. En als Peuter een slechte dag heeft, heeft iedereen een slechte dag. Daar zorgt hij wel voor.quote:
Pedobear denkt daar anders over!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet ook nooit dingen met kinderen ondernemen, dan is het standaard al een heel stuk minder leuk
Zo'n kneus ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind ik nou ookquote:
Ik ben geen pedobearquote:
Dat was vooral bij de aquariums erg irritant ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
Maar, ik heb me in Burgers Zoo echt dood geergerd aan schreeuwende blagen die op het glas tikken en overal op klimmen en lopen te blehren. Die bordjes ' stilte' en ' niet op het glas tikken' hangen er voor de sier natuurlijk
Gewoon keihard met een stok op de vingers slaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Maar, ik heb me in Burgers Zoo echt dood geergerd aan schreeuwende blagen die op het glas tikken en overal op klimmen en lopen te blehren. Die bordjes ' stilte' en ' niet op het glas tikken' hangen er voor de sier natuurlijk
En ze betalen niet eens de volle prijs. Opbokken met kinderen in de zoo.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Dagje vrij nemen en door de week gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben geen pedobear
Nergens mee. Hij schikt zich maar in.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhmm, mijn nieuwe collega is een Jehova. Fijn. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
Geen godver en jezus roepen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Eeuhmm, mijn nieuwe collega is een Jehova. Fijn. Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
Ja, de akoustiek daar hielp ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was vooral bij de aquariums erg irritant ja..
Gewoon waar je normaal ook rekening mee houdt met collega's. Zo moeilijk lijkt het me niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde manquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
en dat je een bloedtransfusie hebt gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde man
En seks.. Vooral praten over seks en feestjes..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Even uitgebreid elke dag vertellen over je scharrel ervaringen, dat je gescheiden bent en een kind hebt buiten een huwelijk om van een getrouwde man
Dan zie je moeders met hun baby door de dierentuin slepen. Ik vraag me dan echt af wat de toegevoegde waarde is... Dat kind ziet de beesten niet eensquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ze betalen niet eens de volle prijs. Opbokken met kinderen in de zoo.
Dat moet ook maar net kunnen hequote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dagje vrij nemen en door de week gaanwerkt bij mij altijd perfect.
Zeggen dat je verjaardag vieren en cadeautjes krijgen geweldig is!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
ohja, dat ookquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En seks.. Vooral praten over seks en feestjes..
Heelbelangrijk en dat je donor bent uiteraardquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat je een bloedtransfusie hebt gehad
De kauwgom op de grond is interessanter ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zie je moeders met hun baby door de dierentuin slepen. Ik vraag me dan echt af wat de toegevoegde waarde is... Dat kind ziet de beesten niet eens
[..]
Dat moet ook maar net kunnen heMaar, als het kan, dan gebeurt dat inderdaad.
Nog beter! Zeg dat je donor bentquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat je een bloedtransfusie hebt gehad
hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zeggen dat je verjaardag vieren en cadeautjes krijgen geweldig is!
Nee mag ook niet, zie mijn eerdere postquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog beter! Zeg dat je donor bent
Of mag dat dan weer wel?
Jammer dat ze geen man is, anders praatte je constant over dat je zaad en bloeddonor bent!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Heelbelangrijk en dat je donor bent uiteraard
Gvd zeg je sowieso niet op de werkvloer.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen godver en jezus roepen.
Vriendin van me heeft zich drie jaar geleden laten dopen en ik vergeet het soms nog steeds
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee mag ook niet, zie mijn eerdere post
ventje vond het tof destijds en hij doet niet aan slechte dagenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De buren van mijn schoonouders waren het ook. Nu dus niet meer, maar je merkt aan de kinderen wel dat het indruk heeft achtergelaten.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadIk wist 't niet meer zeker... Studiegenootje is ook Jehova's getuige, maar die is op haar kleding na, redelijk normaal gebleven in de omgang.
Voor zover ik weet, ken ik geen jehova getuigenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had al gepost voor ik die gelezen hadIk wist 't niet meer zeker... Studiegenootje is ook Jehova's getuige, maar die is op haar kleding na, redelijk normaal gebleven in de omgang.
Dat doe ik dus iets te vaak..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Geen godver en jezus roepen.
Vriendin van me heeft zich drie jaar geleden laten dopen en ik vergeet het soms nog steeds
Mensen bij mij in de straat ook. Die zijn het nu ook niet meer. Meisje kon zich niet voorstellen dat ze opeens wel een cadeau kreeg toen ze jarig was.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
De buren van mijn schoonouders waren het ook. Nu dus niet meer, maar je merkt aan de kinderen wel dat het indruk heeft achtergelaten.
Sinds wanneerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Er deden met X-factor toch ook eens twee meisjes mee die Jehova's getuige waren? Het was niet te merkenHet zijn ook gewoon mensen natuurlijk.
Ja dat kan. Ze vinden moderne technieken vaak iets van Satan.. Nu druk ik het wat xtreem uit maar blij zijn ze er niet meequote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus iets te vaak..
Ik vind ook dat ik er niet teveel rekening mee moet houden, maar nu ik dit weet vallen er ook puzzelstukjes op z'n plek... Is dat waarom ze haar laptop niet mee naar huis wil nemen en ze niet blij is met een mobiele telefoon van de zaak (nu begrijp ik dat daar hier vast meer mensen niet blij mee zijn, maar kan dat ook puur daarom zijn?)?
Zou dat? Kan me niet voorstellen dat dit ook met het geloof te maken heeft. Then again, het zou ook maar zo kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ik er niet teveel rekening mee moet houden, maar nu ik dit weet vallen er ook puzzelstukjes op z'n plek... Is dat waarom ze haar laptop niet mee naar huis wil nemen en ze niet blij is met een mobiele telefoon van de zaak (nu begrijp ik dat daar hier vast meer mensen niet blij mee zijn, maar kan dat ook puur daarom zijn?)?
Ah, dus toch het geloof.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ze vinden moderne technieken vaak iets van Satan.. Nu druk ik het wat xtreem uit maar blij zijn ze er niet mee
Ze mogen niet buiten spelen. Ze mogen hun verjaardag niet vieren. Ze mogen ook niet bij kindjes op visite. Ze mogen niet op verjaardagen van vriendjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen bij mij in de straat ook. Die zijn het nu ook niet meer. Meisje kon zich niet voorstellen dat ze opeens wel een cadeau kreeg toen ze jarig was.
Dat vind ik dan wel weer sneu... Met verjaardagen mogen ze echt niks.
M'n nicht woonde naast een studentenhuis van de Christelijke hogeschool, en die blagen moesten ook heel christelijk zijn. De ouders die dat huis hadden gekocht en hun zoon erin propte in ieder geval wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dus toch het geloof.
Wat een kut leven moeten de strenggelovigen dan hebben in deze technische wereld
Het is toch eigenlijk zot he... Klusjes zijn tot daar aan toe, die heb ik als kind ook wel gehad. Maar niet mogen spelen, verjaardag vieren...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze mogen niet buiten spelen. Ze mogen hun verjaardag niet vieren. Ze mogen ook niet bij kindjes op visite. Ze mogen niet op verjaardagen van vriendjes.
Ze mogen niets. Vanuit school mochten deze kinderen mee naar het huis van God (zo heet de Jehova kerk hier op de hoek) en daar mochten ze werken. Papa en Mama helpen met de tuin schoonmaken of de kerk schoonmaken. Kleine klusjes. En als ze lief waren mochten ze met de kindjes van andere Jehova's spelen daar.
Christenen zijn toch de grootste hypocrieten?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht woonde naast een studentenhuis van de Christelijke hogeschool, en die blagen moesten ook heel christelijk zijn. De ouders die dat huis hadden gekocht en hun zoon erin propte in ieder geval wel.
In het weekend hoorden ze allemaal hakken over de vloer (al mochten er geen meisjes wonen of langskomen) en als er voetbal was hoorden ze de televisie (die ze niet mochten hebben).
Gvd op de werkvloer roepen is sowieso asociaal naar mijn mening. Eigenlijk overal tenzij je met mensen bent waarvan je weet dat ze het niet erg vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mn ex woont nu ook in z'n christelijk studentenhuis, volgens haar lopen er 's nachts en 's ochtends vroeg allemaal mensen door t huis die er niet wonenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n nicht woonde naast een studentenhuis van de Christelijke hogeschool, en die blagen moesten ook heel christelijk zijn. De ouders die dat huis hadden gekocht en hun zoon erin propte in ieder geval wel.
In het weekend hoorden ze allemaal hakken over de vloer (al mochten er geen meisjes wonen of langskomen) en als er voetbal was hoorden ze de televisie (die ze niet mochten hebben).
He, als er niks is dat je allerlei dingen verbied, is het ook niet hypocriet als je gewoon je leven leeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Christenen zijn toch de grootste hypocrieten?
Dat klinkt leuk, maar het wordt anders als je wel gelooft dat er iets is dat je dingen verbied hequote:Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, als er niks is dat je allerlei dingen verbied, is het ook niet hypocriet als je gewoon je leven leeft.
Waarom is dat dan erger dan 'kut' of 'fuck'?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Gvd op de werkvloer roepen is sowieso asociaal naar mijn mening. Eigenlijk overal tenzij je met mensen bent waarvan je weet dat ze het niet erg vinden.
Ik vind kut ook heel erg grof en probeer het mezelf ook af te leren. Maar het bekt zo lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom is dat dan erger dan 'kut' of 'fuck'?
Omdat gelovige mensen dat niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook vaak jaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind kut ook heel erg grof en probeer het mezelf ook af te leren. Maar het bekt zo lekker
De laatste keer in het openbaar was volgens mij toen ik keihard door m'n enkel ging, maar dat is al een paar jaar geleden. Thuis wil ik het nog weleens roepenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat gelovige mensen dat niet kunnen waarderen.Ik snap dat wel. Ik gebruik in het openbaar ook niet of nauwelijks godverdomme.
Kut & fuck vallen iig veel minder op dan iemand die Godverdomme roept. Zeker op kantoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik let er nu pas op, dit omdat ik niet wil dat mijn parasiet dat straks te pas of te onpas roept. Dat ze het pas roept als ze weet wat het betekend. Niet omdat ze het van Papa of Mama heeft geleerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat gelovige mensen dat niet kunnen waarderen.Ik snap dat wel. Ik gebruik in het openbaar ook niet of nauwelijks godverdomme.
Misschien is gewoon niet vloeken beter, ook voor je eigen bloeddrukquote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Kut & fuck vallen iig veel minder op dan iemand die Godverdomme roept. Zeker op kantoor.
Thuis doe ik het ook wel. En soms glipt het er bij mij ook wel uit, dat gebeurt. Maar ik probeer er altijd op te letten. Het komt ook helemaal niet netjes over, gescheld en gevloek op kantoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De laatste keer in het openbaar was volgens mij toen ik keihard door m'n enkel ging, maar dat is al een paar jaar geleden. Thuis wil ik het nog weleens roepen
Ik heb nu op 4 verschillende IT afdelingen gezeten bij verschillende bedrijven. en heb er nog geen mee gemaaktquote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik werk zelf in de IT (goh...weer eentje) maar heb het idee dat er binnen de IT onevenredig veel gereformeerden/Jehova's/anderszins streng gelovigen werken.
Klopt mijn vermoeden?
In het openbaar(en op mijn werk) is het vaak binnensmonds tenzij ik echt heel hard iets stoot dan wil dat er nog wel eens heel hard uitschieten. Maar dan kan overal zijn. Op het werk is het meer 'kut' 'fuck' 'shit' en meestal als ik erachter kom dat ik iets nog moet doen maar vergeten ben..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer in het openbaar was volgens mij toen ik keihard door m'n enkel ging, maar dat is al een paar jaar geleden. Thuis wil ik het nog weleens roepen
Nee, op kantoor helemaal niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thuis doe ik het ook wel. En soms glipt het er bij mij ook wel uit, dat gebeurt. Maar ik probeer er altijd op te letten. Het komt ook helemaal niet netjes over, gescheld en gevloek op kantoor.
Omdat je in Nederland vrij veel mensen hebt, waarvan je kunt weten dat ze dat erg kwetst. Dat is het verschil tussen schelden en vloeken. Je kunt wel heel erg voor het vrije woord zijn, je kunt ook wat rekening houden. En aangezien Gvd roepen eigenlijk helemaal niet nodig is, ach..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij gaat rekening houden heel ver, als het wederzijds gebeurt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Omdat je in Nederland vrij veel mensen hebt, waarvan je kunt weten dat ze dat erg kwetst. Dat is het verschil tussen schelden en vloeken. Je kunt wel heel erg voor het vrije woord zijn, je kunt ook wat rekening houden. En aangezien Gvd roepen eigenlijk helemaal niet nodig is, ach..
OK, dan heb ik misschien gewoon een verkeerde werkgever gekozen. Ik moet namelijk erg op mijn taalgebruik letten over het algemeen. Het ontglipt mij nog wel eens...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nu op 4 verschillende IT afdelingen gezeten bij verschillende bedrijven. en heb er nog geen mee gemaakt
haske!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Christenen zijn toch de grootste hypocrieten?
Hier word ik in ieder geval wel wakker van, dat scheelt. Ding staat in m'n achtertuin.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nu vind je het misschien irritant. Maar wacht maar tot de Belgen ons land binnenvallen
Ja, heel fijn als je met iemand aan de lijn zit die nauwelijks Engels spreektquote:
Wat is simit?quote:
quote:
Die dacht zeker dat WOIII was uitgebroken?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heel fijn als je met iemand aan de lijn zit die nauwelijks Engels spreekt
Geen idee, ze zei dr niks over, maar kon dr ff niet verstaanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dacht zeker dat WOIII was uitgebroken?
zie boven schatquote:
Aah, dat is heel zoet toch? Die zijn lekkerquote:
Zo'n handgeslingerde? Ook mooi hoorquote:
Ja die zijn heerlijk, wat zoet inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, dat is heel zoet toch? Die zijn lekker
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die zijn heerlijk, wat zoet inderdaad.me like sweet
Je lijkt op de oma van een vriend. Zij had WOII nog meegemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo'n handgeslingerde? Ook mooi hoor
Maar sowieso, dat gejoel, en dan zo hard, van alle kanten
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je lijkt op de oma van een vriend. Zij had WOII nog meegemaakt.
Wij zitten daar op de bank, Discovery te kijken en het ging over landmijnen. Oma was al tijden bezig in de keuken, maar steekt ineens haar hoofd in de woonkamer, kijkt op de TV en zegt het volgende: 'Landmijnen...da's pas oorlog'. Vervolgens ging ze weer in de soep roeren.
Meesterlijke opmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij zitten daar op de bank, Discovery te kijken en het ging over landmijnen. Oma was al tijden bezig in de keuken, maar steekt ineens haar hoofd in de woonkamer, kijkt op de TV en zegt het volgende: 'Landmijnen...da's pas oorlog'. Vervolgens ging ze weer in de soep roeren.
Mijn oma ook. Die kon echt verhalen vertellen joh... Hoe ze Joodse mensen had helpen onderduiken en over de grens had gesmokkeld, dat soort dingen. En dat ze in de schuilkelder moesten, want er kwam een luchtbombardement en zo. Wat een verhalenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:
WOII roeleert dan ook grote tijd. Dat was nog een echte oorlogquote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn familie was niet zo heldhaftig.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oma ook. Die kon echt verhalen vertellen joh... Hoe ze Joodse mensen had helpen onderduiken en over de grens had gesmokkeld, dat soort dingen. En dat ze in de schuilkelder moesten, want er kwam een luchtbombardement en zo. Wat een verhalen
Die zal wel wat verschrikkingen hebben gezien dan.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Mijn opa praat niet over de oorlog. Hij werkte voor het Rode Kruis.
Ja, ik kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zal wel wat verschrikkingen hebben gezien dan.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heuj, verdorie... moet toch nog even op het vorige topic terugkomen ter verdediging hoor
Die gast is al 3x blijven slapen en believe me, hij heeft er echt geen probleem mee om hem omhoog te krijgenAlleen op het moment supreme hield "zijn grote vriend" er mee op
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
Heuj, verdorie... moet toch nog even op het vorige topic terugkomen ter verdediging hoor
Die gast is al 3x blijven slapen en believe me, hij heeft er echt geen probleem mee om hem omhoog te krijgenAlleen op het moment supreme hield "zijn grote vriend" er mee op
Op het moment supreme moet het tellen, niet aan het moment dat hij denkt aan zijn lekkere buurmeisjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ze neemt het wel heel lief voor 'm op. Zou ze verliefd zijn, maar nog in de fase van ontkenning verkeren?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wel schattig dat je erop terug moet komen
Het zit je in de weg hè.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik ben totaal niet verliefd, maar ik wil niet dat men denkt dat ik de oorzaak ben van zijn faalactiequote:Op maandag 7 maart 2011 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze neemt het wel heel lief voor 'm op. Zou ze verliefd zijn, maar nog in de fase van ontkenning verkeren?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet verliefd, maar ik wil niet dat men denkt dat ik de oorzaak ben van zijn faalactie
Dat hebben we niet gesuggereerd, laat staan ik heb je nota bene de hemel ingeprezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee ik ben totaal niet verliefd, maar ik wil niet dat men denkt dat ik de oorzaak ben van zijn faalactie
Er bestond enige twijfelquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gesuggereerd, laat staan ik heb je nota bene de hemel ingeprezen.
Alleen met kleding aan(!)quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gesuggereerd, laat staan ik heb je nota bene de hemel ingeprezen.
Die twijfel blijft altijd, tenzij ontkracht.quote:
U bent schuldig bevonden totdat het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, ze is de hemel ingeprezen. Dat die vriend waar ze niet verliefd op is maar wel graag door geneukt wil worden faalt, is toch wel een serieus issue.quote:
Gelijk heb je hoor, de kop indrukken die roddelsquote:
de kop indrukken?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, de kop indrukken die roddels
Nu doe je het weerquote:
Nee Peu, NEE! Niet doen, niet inkoppen die opmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, de kop indrukken die roddels
Wat een secreet ben je toch dat je dat nadrukkelijk moet duidelijk maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee Peu, NEE! Niet doen, niet inkoppen die opmerking
quote:
Shhhht!quote:
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voeldequote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een secreet ben je toch dat je dat nadrukkelijk moet duidelijk maken.
Met andere woorden, je zou het zelf willen testen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U bent schuldig bevonden totdat het tegendeel bewezen is
Wat W-G zegt is heul niet waar..
hehe, dat was iig duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voelde
Dan voel je je als kerel bijzonder lulligquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voelde
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
'Pok pok, wakker worden'quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.
Of ik zou je gewoon midden in de nacht weer wakker maken als het dan weer wel is gelukt.
Was het stiekem iemand van hier of niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Vind ik wel een beetje slap van je hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou haar crunchy-eyes gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.
Of ik zou je gewoon midden in de nacht weer wakker maken als het dan weer wel is gelukt.
Ik creeerde gewoon een uitdaging voor hemquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan voel je je als kerel bijzonder lullig
Dat moge duidelijk zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zou het zelf willen testen?
Hoezo wakker worden, voor straf neuken terwijl ze slaaptquote:
Dat is met jou sowieso een straf tochquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wakker worden, voor straf neuken terwijl ze slaapt
Uitdaging faalde dan ook... ik heb het met je te doen. Al vraag ik mij af of je hem niet even stijf kon pijpen...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik creeerde gewoon een uitdaging voor hem
Oh snap!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is met jou sowieso een straf toch
I say that in the nicest possible wayquote:
Als ie er steeds mee kapt, houdt het op een gegeven moment op hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uitdaging faalde dan ook... ik heb het met je te doen. Al vraag ik mij af of je hem niet even stijf kon pijpen...
Ja, dat kun je wel, op een hele vriendelijk, lieve manier iemand finaal de grond in stampen!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I say that in the nicest possible way
Ach hou toch op, jullie hebben nog wat tegoed.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel, op een hele vriendelijk, lieve manier iemand finaal de grond in stampen!
Vrouwen
Oordelen zonder ervaren te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is met jou sowieso een straf toch
Dan heeft die echt serieus een issue...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ie er steeds mee kapt, houdt het op een gegeven moment op hoor
Hmm, tsja, dat heb ik ook een keer meegemaakt, die gozer had dan ook al 3 joints op of zo. Je probeert het wel even, maar op een gegeven moment zoekt hij het maar uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Say what!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach hou toch op, jullie hebben nog wat tegoed.
Ik heb toen helemaal niks meegekregen van dat jij 'zo enorm' werd afgezeken (and not in a good way), dus zal het niet weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dit weer een '30 eeuwen onderdrukking' argument?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me best frusterendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say what!I've showed my best behavior possible!
Schijnheiltjesquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toen helemaal niks meegekregen van dat jij 'zo enorm' werd afgezeken (and not in a good way), dus zal het niet weten.
Nee hoor, een 1 nacht onderdrukking argumentquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit weer een '30 eeuwen onderdrukking' argument?
In de nacht heb ik nauwelijks met je gesprokenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, een 1 nacht onderdrukking argument
Dag en nacht danquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de nacht heb ik nauwelijks met je gesproken
t was offlinequote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
In de nacht fokken getuigt ook van geen leven natuurlijk
Het was in het echtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
In de nacht fokken getuigt ook van geen leven natuurlijk
Ohw dan zal er vast een reden zijn geweest dat ze vonden dat je die speciale aandacht had verdiend.quote:
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk wasquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan heeft die echt serieus een issue...
Of hij is nog een groentje, of hij is een prutser. In beide gevallen faal je, het is mij echt nog nooit overkomen dat ik faalde hem omhoog te krijgen. Onder de indruk of niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk was
Volgens mij waren we op de terugreis wat scherp, that's all.quote:
Zo kan je het ook voor jezelf goedpratenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk was
Allebei nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of hij is nog een groentje, of hij is een prutser. In beide gevallen faal je, het is mij echt nog nooit overkomen dat ik faalde hem omhoog te krijgen. Onder de indruk of niet...
Okay, geen prutser, geen groentje, maar op het moment supreme faalt die glashard. Als die nou vroegtijdig klaar zou komen dan snapte ik het nog, dat gebeurt bij mij wel onder spanning/zenuwen. Maar het niet omhoog krijgen terwijl er geen drank in het spel is, damn...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Allebei nietmaargoed, ik ga weer eeens aant werk!
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dan zal er vast een reden zijn geweest dat ze vonden dat je die speciale aandacht had verdiend.
Op de terugweg lag in coma t/m de grens.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij waren we op de terugreis wat scherp, that's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |