abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93763264
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dus toch het geloof.

Wat een kut leven moeten de strenggelovigen dan hebben in deze technische wereld :')
M'n nicht woonde naast een studentenhuis van de Christelijke hogeschool, en die blagen moesten ook heel christelijk zijn. De ouders die dat huis hadden gekocht en hun zoon erin propte in ieder geval wel.
In het weekend hoorden ze allemaal hakken over de vloer (al mochten er geen meisjes wonen of langskomen) en als er voetbal was hoorden ze de televisie (die ze niet mochten hebben).
Tap tap tap
  maandag 7 maart 2011 @ 11:53:23 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763331
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze mogen niet buiten spelen. Ze mogen hun verjaardag niet vieren. Ze mogen ook niet bij kindjes op visite. Ze mogen niet op verjaardagen van vriendjes.
Ze mogen niets. Vanuit school mochten deze kinderen mee naar het huis van God (zo heet de Jehova kerk hier op de hoek) en daar mochten ze werken. Papa en Mama helpen met de tuin schoonmaken of de kerk schoonmaken. Kleine klusjes. En als ze lief waren mochten ze met de kindjes van andere Jehova's spelen daar.
Het is toch eigenlijk zot he... Klusjes zijn tot daar aan toe, die heb ik als kind ook wel gehad. Maar niet mogen spelen, verjaardag vieren... :N
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 7 maart 2011 @ 11:54:03 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763358
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n nicht woonde naast een studentenhuis van de Christelijke hogeschool, en die blagen moesten ook heel christelijk zijn. De ouders die dat huis hadden gekocht en hun zoon erin propte in ieder geval wel.
In het weekend hoorden ze allemaal hakken over de vloer (al mochten er geen meisjes wonen of langskomen) en als er voetbal was hoorden ze de televisie (die ze niet mochten hebben).
Christenen zijn toch de grootste hypocrieten? :P
pi_93763364
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Dat doe ik dus iets te vaak.. :')

Ik vind ook dat ik er niet teveel rekening mee moet houden, maar nu ik dit weet vallen er ook puzzelstukjes op z'n plek... Is dat waarom ze haar laptop niet mee naar huis wil nemen en ze niet blij is met een mobiele telefoon van de zaak (nu begrijp ik dat daar hier vast meer mensen niet blij mee zijn, maar kan dat ook puur daarom zijn?)?
Gvd op de werkvloer roepen is sowieso asociaal naar mijn mening. Eigenlijk overal tenzij je met mensen bent waarvan je weet dat ze het niet erg vinden.
pi_93763390
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mn ex woont nu ook in z'n christelijk studentenhuis, volgens haar lopen er 's nachts en 's ochtends vroeg allemaal mensen door t huis die er niet wonen :')
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93763399
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Christenen zijn toch de grootste hypocrieten? :P
He, als er niks is dat je allerlei dingen verbied, is het ook niet hypocriet als je gewoon je leven leeft.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:56:34 #182
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763422
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

He, als er niks is dat je allerlei dingen verbied, is het ook niet hypocriet als je gewoon je leven leeft.
Dat klinkt leuk, maar het wordt anders als je wel gelooft dat er iets is dat je dingen verbied he :7
  maandag 7 maart 2011 @ 11:56:37 #183
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_93763425
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Gvd op de werkvloer roepen is sowieso asociaal naar mijn mening. Eigenlijk overal tenzij je met mensen bent waarvan je weet dat ze het niet erg vinden.
Waarom is dat dan erger dan 'kut' of 'fuck'?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_93763439
quote:
5s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik vind kut ook heel erg grof en probeer het mezelf ook af te leren. Maar het bekt zo lekker :D
Tap tap tap
  maandag 7 maart 2011 @ 11:57:35 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763449
quote:

[..]

Omdat gelovige mensen dat niet kunnen waarderen. :) Ik snap dat wel. Ik gebruik in het openbaar ook niet of nauwelijks godverdomme.
  maandag 7 maart 2011 @ 11:58:02 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763462
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vind kut ook heel erg grof en probeer het mezelf ook af te leren. Maar het bekt zo lekker :D
Ik zeg dat ook vaak ja :+
pi_93763476
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat gelovige mensen dat niet kunnen waarderen. :) Ik snap dat wel. Ik gebruik in het openbaar ook niet of nauwelijks godverdomme.
De laatste keer in het openbaar was volgens mij toen ik keihard door m'n enkel ging, maar dat is al een paar jaar geleden. Thuis wil ik het nog weleens roepen :@
O, en laatst dus aan het gamen met dat gedoopte meisje, toen floepte ik er ook een paar keer godver of alleen GOD... uit.
Tap tap tap
pi_93763480
quote:

[..]

Kut & fuck vallen iig veel minder op dan iemand die Godverdomme roept. Zeker op kantoor.
pi_93763504
Ik werk zelf in de IT (goh...weer eentje :P) maar heb het idee dat er binnen de IT onevenredig veel gereformeerden/Jehova's/anderszins streng gelovigen werken.

Klopt mijn vermoeden?
pi_93763506
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik let er nu pas op, dit omdat ik niet wil dat mijn parasiet dat straks te pas of te onpas roept. Dat ze het pas roept als ze weet wat het betekend. Niet omdat ze het van Papa of Mama heeft geleerd.
Voorheen lette ik er niet op (of er moesten kinderen in de buurt zijn) en interesseert het me ook niet als anderen het roepen. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_93763511
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef STING het volgende:

[..]

Kut & fuck vallen iig veel minder op dan iemand die Godverdomme roept. Zeker op kantoor.
Misschien is gewoon niet vloeken beter, ook voor je eigen bloeddruk :P
Tap tap tap
  maandag 7 maart 2011 @ 11:59:24 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763517
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De laatste keer in het openbaar was volgens mij toen ik keihard door m'n enkel ging, maar dat is al een paar jaar geleden. Thuis wil ik het nog weleens roepen :@
Thuis doe ik het ook wel. En soms glipt het er bij mij ook wel uit, dat gebeurt. Maar ik probeer er altijd op te letten. Het komt ook helemaal niet netjes over, gescheld en gevloek op kantoor.
pi_93763542
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Mystikvm het volgende:
Ik werk zelf in de IT (goh...weer eentje :P) maar heb het idee dat er binnen de IT onevenredig veel gereformeerden/Jehova's/anderszins streng gelovigen werken.

Klopt mijn vermoeden?
Ik heb nu op 4 verschillende IT afdelingen gezeten bij verschillende bedrijven. en heb er nog geen mee gemaakt :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 7 maart 2011 @ 12:00:25 #194
220609 Nouk84
pi_93763548
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
In het openbaar(en op mijn werk) is het vaak binnensmonds tenzij ik echt heel hard iets stoot dan wil dat er nog wel eens heel hard uitschieten. Maar dan kan overal zijn. Op het werk is het meer 'kut' 'fuck' 'shit' en meestal als ik erachter kom dat ik iets nog moet doen maar vergeten ben..
pi_93763555
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Thuis doe ik het ook wel. En soms glipt het er bij mij ook wel uit, dat gebeurt. Maar ik probeer er altijd op te letten. Het komt ook helemaal niet netjes over, gescheld en gevloek op kantoor.
Nee, op kantoor helemaal niet.
Tap tap tap
pi_93763557
quote:

[..]

Omdat je in Nederland vrij veel mensen hebt, waarvan je kunt weten dat ze dat erg kwetst. Dat is het verschil tussen schelden en vloeken. Je kunt wel heel erg voor het vrije woord zijn, je kunt ook wat rekening houden. En aangezien Gvd roepen eigenlijk helemaal niet nodig is, ach..
pi_93763573
Hoerig luchtalarm ;(
Tap tap tap
  maandag 7 maart 2011 @ 12:01:38 #198
220609 Nouk84
pi_93763603
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Omdat je in Nederland vrij veel mensen hebt, waarvan je kunt weten dat ze dat erg kwetst. Dat is het verschil tussen schelden en vloeken. Je kunt wel heel erg voor het vrije woord zijn, je kunt ook wat rekening houden. En aangezien Gvd roepen eigenlijk helemaal niet nodig is, ach..
Bij mij gaat rekening houden heel ver, als het wederzijds gebeurt. :)
pi_93763610
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik heb nu op 4 verschillende IT afdelingen gezeten bij verschillende bedrijven. en heb er nog geen mee gemaakt :)
OK, dan heb ik misschien gewoon een verkeerde werkgever gekozen. Ik moet namelijk erg op mijn taalgebruik letten over het algemeen. Het ontglipt mij nog wel eens...
  maandag 7 maart 2011 @ 12:01:52 #200
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93763620
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Hoerig luchtalarm ;(
Je vergeet godverdomme en kut ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: