Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
Ik kan wel merken dat het Rosenmontag is... Zo rustig hier
Leukquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
Wat was het trouwens gisteren heerlijk weer. Hele middag in het Lutterzand gewandeld. Gewoon omdat het kon.
En vd week komt m'n nieuwe aquarium. *wachten zuigt*
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??quote:
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon redenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw jij zit in carnavalsgebied natuurlijk nu, ja er gebeurt dan weinig. Veel klanten van ons doen ook niet veel nu.
Denk dat hij het in zijn kruis voeltquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent hard toe aan n nieuw onderwerp he??
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. De straten een grote teringbende, nauwelijks verkeer, het viel me mee dat de bussen nog gewoon reden
scheelt, dat doe je het ook wel een paar dagenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Denk dat hij het in zijn kruis voelt
Hehequote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
I know, heb zaterdagavond/nacht ook carnaval gevierd. En wat een teringbende is het.
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Rifoki het volgende:
Hier is 't opvallend rustig terwijl ik toch ook de verzuimlijn voor 'n door studenten gevuld callcenter in Maastricht waarneem.
Ik moet plassen maar ik durf niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet plassen maar ik durf niet meer
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb het niet gevierd verder, totaal geen zin in gehad
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel ja.. Hoe suf het ook mag zijn.
Hijs wel heul hip en retro-duur.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alles beter dan objecten in de plasbuis schuiven..
Duidelijk ja! Heb pas 1 carnavalsvierder er tussen gehad geloof ik, die was volgens mij nog in z'n afterglow.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaan wel met hun brakke kop aan t werk
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragenquote:
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructricequote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oe, ik zie nu dat ik bij mijn zorgverzekering een EHBO cursus gratis krijg.. Die ga ik maar doen dan!
Bij echte carnaval vierders mag alles met carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook 1 grote orgie. Ben benieuwd of er iemand een keer aan een HBO of Universiteit een onderzoek gaat doen naar het effect van carnaval op relaties.
Been there done that, got the dead body..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructrice
Alleen bij speciale cursistenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je krijgt les mond op mond beademing op een pop hoor, niet op de instructrice
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragen
Op carnaval is dat easyquote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik kan me 1 carnaval nog goed herinneren dat ik en mijn broer, beide vrijgezel, op jacht gingen. De deal was simpel: haalt er 1 een natte vinger, dan haalt de ander een meter bier.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:52 schreef Rifoki het volgende:
Ik kan me 1 carnaval nog goed herinneren dat ik en mijn broer, beide vrijgezel, op jacht gingen. De deal was simpel: haalt er 1 een natte vinger, dan haalt de ander een meter bier.
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.
Al heb ik me nooit misdragen. Vind carnaval geen vrijbrief om meteen al m'n principes overboord te gooien.
Dat is altijd zo lekker aan carnaval, niemand verwacht iets andersquote:Op maandag 7 maart 2011 10:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het is een vrijbrief voor iedereen lijkt het om eens flink de bloemetjes buiten te zetten. Ik als vrijgezel heb er weinig moeite mee moet ik zeggen. Heb me ook gruwelijk misdragen
Ja, dat vinden ze zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.
Het is de afspraak die je maakt, veel brabo stelletjes vinden het allemaal maar prima. Een vriend van mij gaat daarom juist niet carnavallen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Als je je vriend of vriendin niet vertrouwt, moet je hem of haar ook niet laten carnavallen.
Al heb ik me nooit misdragen. Vind carnaval geen vrijbrief om meteen al m'n principes overboord te gooien.
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kijk jij vindt het geen vrijbrief, maar denk een groot aantal carnavalsvierders wel.
Hoiquote:
Alleen maar beter toch dat ze het dan in 5 dagen proppenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.
Ik zeg, wordt maar niet jezelf, de rest van het jaar kom je beter uit de was.
Ik ben met carnaval niet anders dan met normaal uitgaanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan is het carnaval he, dan doen we het masker af en zijn we even een weekend echt helemaal ons zelf. Inclusief onszelf helemaal laveloos zuipen, wat we anders nooit doen, vreemdgaan bij het leven, wat we anders nooit doen, naar mongolenmuziek luisteren, wat we anders nooit doen, etc. etc.
Tja, de reden is mij ook compleet ontgaan. Maar had zaterdag bijna een pissed off kerel achter mij aan omdat zijn vriendin wel iets te gezellig met mij werdquote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat vinden ze zekerMet genoeg lui gepraat die er zo over denken. Alleen het waarom is me nooit duidelijk geworden. Ja, omdat carnaval, maar waarom omdat carnaval
Het gaat me juist om die hele grote groep die dat dan juist niet is. Die de rest van het jaar gezappig huisje boompje beestje is. En dan 5 dagen per jaar eventjes Sodom&Gomorraatje speelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben met carnaval niet anders dan met normaal uitgaanHeb alleen een apenpakkie aan, meer ook niet.
enthousiast waarom/over?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef JoeBravo het volgende:
Ik word een beetje nerveus van een te enthousiaste collega
Hihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja, de reden is mij ook compleet ontgaan. Maar had zaterdag bijna een pissed off kerel achter mij aan omdat zijn vriendin wel iets te gezellig met mij werd
Dat snap ik wel ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat me juist om die hele grote groep die dat dan juist niet is. Die de rest van het jaar gezappig huisje boompje beestje is. En dan 5 dagen per jaar eventjes Sodom&Gomorraatje speelt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Happy, happy! Joy, joy, joyquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef JoeBravo het volgende:
Ik word een beetje nerveus van een te enthousiaste collega
Ik wil Jos van Oss zijn carnavalkaskraker van vorig jaar wel voor je zingen?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
EN WAAROM HEB IK NOU GVD 'S NACHTS NA TWEEËN IN MIJN HOOFD DAMNIT!
hij doet zo vreselijk blij als ik wat voor 'm wil doen of gedaan heb.quote:
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil Jos van Oss zijn carnavalkaskraker van vorig jaar wel voor je zingen?
Ooh fijn is dat, is hij ook zo'n iemand die je op zo'n amerikaanse manier oppept? *je kan het, ik weet dat je het kan*quote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij doet zo vreselijk blij als ik wat voor 'm wil doen of gedaan heb.
Net wat uitzoekwerk voor 'm gedaan voor een offerte, krijg ik 10 schouderklopjes voor
Daar dient bier ook voor. Om je IQ tijdelijk omlaag te halen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.
Ik was sowieso niet van plan voor je te zingen, want dat kan ik helemaal nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil geen carnavals'muziek' horen. Ik heb een IQ hoger dan de gemiddelde ramenlikker.
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ah, de temperatuur blijft mooi de komende weken. Dat is mooi, want dan is een bezoekje aan Artis een stuk prettiger
Omdat ik nog nooit in Artis ben geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.
Artis, hou op.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ah, de temperatuur blijft mooi de komende weken. Dat is mooi, want dan is een bezoekje aan Artis een stuk prettiger
Waarom ben jij dan zo'n fan van Alfa? Er zijn veel mooiere auto's in de wereld.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
Waarom Artis? Er zijn veel mooiere dierentuinen in NL.
Ik ben er nooit geweest, wat is er mis met Artis?quote:
Artis vind ik niet de leukste dierentuin. Vind Blijdorp leuker.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit in Artis ben geweest.
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, wat is er mis met Artis?
Mee eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo'n fan van Alfa? Er zijn veel mooiere auto's in de wereld.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Burgers Zoo de mooiste dierentuin.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Artis vind ik niet de leukste dierentuin. Vind Blijdorp leuker.
Dat moet haast wel, vanwege de huidige koersen die dierentuinen varen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.
het wordt beter.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er 10 jaar geleden geweest, toen zaten de beestjes echt in kleine hokjes. Weet niet of dat nu beter is.
Kleine hokken, oude en verwaarsloosde omgeving, beetje vergaande glorie. Blijdorp of Burgers Zoo zijn stukken beter.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken. Het was een zwar(t)e dag in de geschiedenis.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Nou, ik ben benieuwd.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleine hokken, oude en verwaarsloosde omgeving, beetje vergaande glorie. Blijdorp of Burgers Zoo zijn stukken beter.
Omdat je in die prijsklasse niks kan kopen dat beter rijdtquote:Op maandag 7 maart 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens een keer bezoeken, nooit geweest. Wanneer gaan we?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe Burgers Zoo de mooiste dierentuin.
Oeh, Munster is mooi jaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:09 schreef stbabylon het volgende:
Vind het Noorder Dierenpark van Nederland de mooiste.
Buiten Nederland alleen in Munster geweest, maar dat was dan gelijk wel een heul mooie
31 Aprilquote:Op maandag 7 maart 2011 11:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens een keer bezoeken, nooit geweest. Wanneer gaan we?
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.quote:
Wat Burgers ook gedaan heeft met de thema delen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.
Ik vond mezelf wel grappigquote:
Munster is inderdaad echt geweldig mooi aangelegd.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Munster vind ik het vooral gaaf dat je op heel veel plekken op bezoek bent bij de dieren, dat de paden er een beetje omheen zijn gelegd (of er doorheen), maar eerst de dieren, dan de gasten. Daar is Emmen nu wel goed mee bezig in het nieuwe gedeelte nmm.
Ja, dat is dan weer een beetje jammer...quote:Op maandag 7 maart 2011 11:14 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als ik er volmondig "ja is goed" had op geantwoord dan wel
Ik hoor dat Emmen niet zo goed gaat, maar ben daar zelf ook al 20 jaar niet meer geweest ofzo. Kan me nog wel de vlindertuin herinnerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel grappig
[..]
Munster is inderdaad echt geweldig mooi aangelegd.
In Emmen ben ik al heel lang niet meer geweest. Misschien toch weer eens overwegen.
Klopt. Munster is mooi. Ik vind Amersfoort ook wel erg leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die hebben het financieel niet zo goed lopen, geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoor dat Emmen niet zo goed gaat, maar ben daar zelf ook al 20 jaar niet meer geweest ofzo. Kan me nog wel de vlindertuin herinneren
Artis vond ik wel wat duur voor wat ze bieden. Maar goed het is wel 1 van de oudste dierentuinen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nu de site van Artis ana het bekijken... Vind die ' monumenten' die ze hebben toch wel interessant. En ze hebben amoerpanters
Ja, ze zijn behoorlijk aan de prijs, vergeleken met een Burgers Zoo of de dierentuin in Munchen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Artis vond ik wel wat duur voor wat ze bieden. Maar goed het is wel 1 van de oudste dierentuinen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken. Het was een zwar(t)e dag in de geschiedenis.
Alles nog oke?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Zo. Terug van Baby koekeloeren
Over 4 weken komt ze.
inclusief alle ongemakkenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Tally het volgende:
Zo. Terug van Baby koekeloeren
Over 4 weken komt ze.
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn behoorlijk aan de prijs, vergeleken met een Burgers Zoo of de dierentuin in Munchen.
Nee, dat wordt waarschijnlijk gewoon trein en metro of zo. Ben dat weekend in Amsterdam, dus we pakken een dagje Artis mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.
Bij andere dierentuinen betaal je ook (flink) voor t parkerenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Daarom... en bereikbaarheid is ook wel wat over te zeggen. En ga niet met de auto, want je betaald je scheel aan parkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |