Nee Peu, NEE! Niet doen, niet inkoppen die opmerkingquote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor, de kop indrukken die roddels
Wat een secreet ben je toch dat je dat nadrukkelijk moet duidelijk maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik ben totaal niet verliefd, maar ik wil niet dat men denkt dat ik de oorzaak ben van zijn faalactie
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee Peu, NEE! Niet doen, niet inkoppen die opmerking
quote:
Shhhht!quote:
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voeldequote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een secreet ben je toch dat je dat nadrukkelijk moet duidelijk maken.
Met andere woorden, je zou het zelf willen testen?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
U bent schuldig bevonden totdat het tegendeel bewezen is
Wat W-G zegt is heul niet waar..
hehe, dat was iig duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voelde
Dan voel je je als kerel bijzonder lulligquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf meer secreet dat ik me na zijn faalactie "laat maar" zei, me omdraaide en prompt in slaap viel... terwijl hij zich duidelijk heel kut erover voelde
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
'Pok pok, wakker worden'quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.
Of ik zou je gewoon midden in de nacht weer wakker maken als het dan weer wel is gelukt.
Was het stiekem iemand van hier of niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Vind ik wel een beetje slap van je hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou haar crunchy-eyes gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou ik toch wel een grote afknapper vinden.
Of ik zou je gewoon midden in de nacht weer wakker maken als het dan weer wel is gelukt.
Ik creeerde gewoon een uitdaging voor hemquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan voel je je als kerel bijzonder lullig
Dat moge duidelijk zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Met andere woorden, je zou het zelf willen testen?
Hoezo wakker worden, voor straf neuken terwijl ze slaaptquote:
Dat is met jou sowieso een straf tochquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo wakker worden, voor straf neuken terwijl ze slaapt
Uitdaging faalde dan ook... ik heb het met je te doen. Al vraag ik mij af of je hem niet even stijf kon pijpen...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik creeerde gewoon een uitdaging voor hem
Oh snap!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is met jou sowieso een straf toch
I say that in the nicest possible wayquote:
Als ie er steeds mee kapt, houdt het op een gegeven moment op hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Uitdaging faalde dan ook... ik heb het met je te doen. Al vraag ik mij af of je hem niet even stijf kon pijpen...
Ja, dat kun je wel, op een hele vriendelijk, lieve manier iemand finaal de grond in stampen!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I say that in the nicest possible way
Ach hou toch op, jullie hebben nog wat tegoed.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat kun je wel, op een hele vriendelijk, lieve manier iemand finaal de grond in stampen!
Vrouwen
Oordelen zonder ervaren te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is met jou sowieso een straf toch
Dan heeft die echt serieus een issue...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ie er steeds mee kapt, houdt het op een gegeven moment op hoor
Hmm, tsja, dat heb ik ook een keer meegemaakt, die gozer had dan ook al 3 joints op of zo. Je probeert het wel even, maar op een gegeven moment zoekt hij het maar uit.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Say what!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach hou toch op, jullie hebben nog wat tegoed.
Ik heb toen helemaal niks meegekregen van dat jij 'zo enorm' werd afgezeken (and not in a good way), dus zal het niet weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dit weer een '30 eeuwen onderdrukking' argument?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me best frusterendquote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say what!I've showed my best behavior possible!
Schijnheiltjesquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb toen helemaal niks meegekregen van dat jij 'zo enorm' werd afgezeken (and not in a good way), dus zal het niet weten.
Nee hoor, een 1 nacht onderdrukking argumentquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dit weer een '30 eeuwen onderdrukking' argument?
In de nacht heb ik nauwelijks met je gesprokenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, een 1 nacht onderdrukking argument
Dag en nacht danquote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de nacht heb ik nauwelijks met je gesproken
t was offlinequote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
In de nacht fokken getuigt ook van geen leven natuurlijk
Het was in het echtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef Wicked-Game het volgende:
In de nacht fokken getuigt ook van geen leven natuurlijk
Ohw dan zal er vast een reden zijn geweest dat ze vonden dat je die speciale aandacht had verdiend.quote:
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk wasquote:Op maandag 7 maart 2011 12:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dan heeft die echt serieus een issue...
Of hij is nog een groentje, of hij is een prutser. In beide gevallen faal je, het is mij echt nog nooit overkomen dat ik faalde hem omhoog te krijgen. Onder de indruk of niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk was
Volgens mij waren we op de terugreis wat scherp, that's all.quote:
Zo kan je het ook voor jezelf goedpratenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij was gewoon zenuwachtig omdat ie zo vreselijk van mij onder de indruk was
Allebei nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Of hij is nog een groentje, of hij is een prutser. In beide gevallen faal je, het is mij echt nog nooit overkomen dat ik faalde hem omhoog te krijgen. Onder de indruk of niet...
Okay, geen prutser, geen groentje, maar op het moment supreme faalt die glashard. Als die nou vroegtijdig klaar zou komen dan snapte ik het nog, dat gebeurt bij mij wel onder spanning/zenuwen. Maar het niet omhoog krijgen terwijl er geen drank in het spel is, damn...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Allebei nietmaargoed, ik ga weer eeens aant werk!
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ohw dan zal er vast een reden zijn geweest dat ze vonden dat je die speciale aandacht had verdiend.
Op de terugweg lag in coma t/m de grens.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij waren we op de terugreis wat scherp, that's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |