Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door friemelaar op 06-03-2011 13:57:06 ]Open deuren, onweerstaanbaar !
Bij mij gelukkig niet overal maar die er zijn zijn heavyquote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
mooie TTquote:
kom je hier een bakkie koffie doen..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:12 schreef Koen66 het volgende:
Zucht, waar ik ook ben, overal psychische issues...... Hier, thuis en ook bij die vriend waar ik vandaankom....
.
Ik zou je nu zo graag een pomper willen gevenquote:
ONZ 3 deuren naar links..quote:
quote:
ben je al bij de optocht aan het kijken??quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wachten op smsjes is niet leuuuuheuuuk
je mag komen hoor, ik wens je veel succesquote:Op zondag 6 maart 2011 13:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik zou je nu zo graag een klap op je bek willen geven
Nee, ik wacht dus op 'ik ben er, fiets maar aan'quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je al bij de optocht aan het kijken??
naar links zit niets, mijn forum loopt af naar benedenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag komen hoor, ik wens je veel succes
Heb jij een vriendje?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Wachten op smsjes is niet leuuuuheuuuk
Nee, kun je volgens jou alleen maar met vriendje/vriendinnetje smsen?quote:
kom dan naar de ijsbreker jonguh, ik sloop jequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom dan naar de ijsbreker jonguh, ik sloop je
Dat kind heeft zijn haar geverfdquote:
Nee maar het wachten op bericht van hun is vervelend, de rest is hooguit irritant. Je zegt het alsof je niet zonder dat smsje kanquote:Op zondag 6 maart 2011 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, kun je volgens jou alleen maar met vriendje/vriendinnetje smsen?
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
Trev, moet je nou echt al die o's erbij schrijven op de Coca Colafles? Ziet er best gaar uit al die zwarte rondjes.
leuk manquote:
Ik weet zo niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef DaMart het volgende:
Trev, moet je nou echt al die o's erbij schrijven op de Coca Colafles? Ziet er best gaar uit al die zwarte rondjes.
Ah zoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee maar het wachten op bericht van hun is vervelend, de rest is hooguit irritant. Je zegt het alsof je niet zonder dat smsje kan
Nee, we letten op elkaar, dus ik stel vragen over wat ik denk te zienquote:Op zondag 6 maart 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet zo niet waar je het over hebt?![]()
Iets met gisteren avond en zo
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we letten op elkaar, dus ik stel vragen over wat ik denk te zien.
Maar laat even zien wat je bedoelt?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, we letten op elkaar, dus ik stel vragen over wat ik denk te zien.
met pezu gaat het superquote:
bosquote:
Wat in mijn hoofd zit, kan ik niet op internet projecteren helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word zo blij als ik al je posts leesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat in mijn hoofd zit, kan ik niet op internet projecteren helaas.
Aha, dus jij was de gene die te veel alcohol heeft gehad, ik dacht al, hoe kan het nou aan mij liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oohwquote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik word zo blij als ik al je posts lees![]()
Ja, ik heb vanochtend de koelkast nog schoongemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 13:24 schreef PeZu het volgende:
damart?
houd je keukenkastjes wel een beetje bij?
Ik en te veel alcohol?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus jij was de gene die te veel alcohol heeft gehad, ik dacht al, hoe kan het nou aan mij liggen
ok, pas op heh, ik let op jequote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanochtend de koelkast nog schoongemaakt.
Dat is toch goedquote:
nou ik ben ook best gevoelig hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is toch goedWil trouwens niet meteen zeggen dat het voor iedereen geldt, ik ben er gewoon gevoelig voor
![]()
je moet je rug scherenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik zwaai NU naar de camera achter me![]()
.
Zou ik heel leuk vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kom je hier een bakkie koffie doen..
het enige psychische issue hier is de kleur auto
bazingaquote:
Dat geloof ik dan weer nietquote:Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
bazinga![]()
ik ben een gemene onaangename rotzak
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heb je dan geslikt dat je die cola fles zo ziet?
Is dat dan zo erg?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kom je nog in zijn sig te staan met dat soort uitspraken.
Klotequote:Op zondag 6 maart 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Er is geen cooooooooooooooooooolafles.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas maar op, straks kom je nog in zijn sig te staan met dat soort uitspraken.
Jij bent emo?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
mijn sig is doorgaans de plek voor mijn emo uitlatingen in songteksten
Die van mij nu ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
![]()
mijn sig is doorgaans de plek voor mijn emo uitlatingen in songteksten
'Pas maar op' klinkt als iets ergsquote:
ja ik zit onder de litekens en stroom over van de issuesquote:
ik hou niet zo van kopjes...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:22 schreef DaMart het volgende:
Barretje, waarom drink je alleen thee? Ik lustte ook wel een kopje.
Dan is er vast wel een fles in de koelkast te vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klote
Ik wou net een glas cola pakken
Denk het ook jaquote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zit onder de litekens en stroom over van de issues
* Trevland kijkt in koelkastquote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is er vast wel een fles in de koelkast te vinden.
niemand gelooft mequote:
'Pas maar op' was hier niet negatief bedoeld...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Pas maar op' klinkt als iets ergs
ja bleodquote:
Mijn sig was ooit mijn ondertitelquote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn sig is gewoon wat rommelEn Chuck
Kan het zijn dat ik dat nog weet?quote:
nee zoet en zoutig en voedzaamquote:
Ik vind bloed vies smakenquote:
ik had ooit een vriendinnetje, die zette zo haar nagels in mijn haar arm en begon het bloed te likkenquote:
Ja. is niet zo heel lang geleden veranderdquote:
Sexyquote:Op zondag 6 maart 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendinnetje, die zette zo haar nagels in mijn haar arm en begon het bloed te likken![]()
Gadverquote:Op zondag 6 maart 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendinnetje, die zette zo haar nagels in mijn haar arm en begon het bloed te likken![]()
ja tochquote:
Ik heb er in de afgelopen 7.5 jaar veel verschilllende gehad. Onder andere dat ik winnaar ben geweest van een toto-competitie op Voetbal. (toen het daar goed druk was).quote:Op zondag 6 maart 2011 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn sig was eerst gitaristen adoratie, toen een quote, toen weet ik niet meer en toen dit
have funquote:
Hey Monoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo , weer wakker.
Het was hier best gezellig vannacht, dus ik kom weer gezellig buurten hier.
Monoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo , weer wakker.
Het was hier best gezellig vannacht, dus ik kom weer gezellig buurten hier.
Dat is het zeker. Hoe is die daar?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trevland, ouwe baas
Lang geleden dat ik jou tegen kwam op Fok
Bis Later Pezuquote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef PeZu het volgende:
lieve knuffel koala's
pezu gaat jullie verlaten, geniet van deze mooie dag
hier een doos tissues voor de issues
[ afbeelding ]
Heey:Dquote:
Gaat goed, eindelijk een dagje vrij, en volgend weekend weer stappen en nieuwe vrouwen leren kennenquote:
Heb je ook champagne?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef PeZu het volgende:
lieve knuffel koala's
pezu gaat jullie verlaten, geniet van deze mooie dag
hier een doos tissues voor de issues
[ afbeelding ]
pezuquote:
Dat van een dagje vrij is zeker wel fijn, veel plezierquote:Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heey:D
[..]
Gaat goed, eindelijk een dagje vrij, en volgend weekend weer stappen en nieuwe vrouwen leren kennen
Wil je vertellen, of moet ik vragen óf houd je het voor jezelfquote:
friemel heb je de OP al aangepast?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel heb je de OP al aangepast?
Jep, ze zijn bezig met updatesquote:Op zondag 6 maart 2011 14:08 schreef friemelaar het volgende:
St-st-stotttttert de autorefresh bij jullie ook ?
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je vertellen, of moet ik vragen óf houd je het voor jezelf
Goed bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
We hebben beide spierpijn
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij deze geweldige vrouw was ik nog geen seconde onzeker.quote:
Heel fijn voor jequote:Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, bij deze geweldige vrouw was ik nog geen seconde onzeker.
flesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heel fijn voor je![]()
Je hebt er lang genoeg op gewacht
Volgens mij is hier iemand verliefdquote:Op zondag 6 maart 2011 14:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dank je.
Mijn beste vriend zei ooit:"Als het echt goed zit voel je het." en ik weet nu pas wat hij bedoelt.
Dat zijn er hier de laatste tijd meerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is hier iemand verliefd
Mooi man, geniet ervan
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is hier iemand verliefd
Mooi man, geniet ervan
Was ik het maar een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn er hier de laatste tijd meer![]()
Maar áls het dan zo ver is .....................................quote:
Monopoly, Ex-leusdenaarquote:
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaja, jeweet zelluf
Represent Ganzeweihof en Kuperssingel for life
Same herequote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
nul drie-endertig vier-negen-vier for life
Dan is het feestquote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar áls het dan zo ver is .....................................
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijt
jwz G, allez spang hier broeder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
harde pokoe deze boy. Rollen met de G's binnenkort. ff naar Damsco of Roffa alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
WOW, wwwwacht ff........quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
Even een blijk van waardering naar een mede userquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een blijk van waardering naar een mede user
Leusden-Ghetto.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Ik woon nu in Lelystad, en daar hoor je dit dagelijks op straat...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalkt
Carnaval daar ?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
Jawohlquote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalkt
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijkquote:
das heusdenquote:
Aha, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Te veel stelletjes en mensen die openlijk verliefd deden.....
Waar ligt dat ergens in NB?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijk![]()
Ik vond het al vreemd daar leusden NB een nogal behoudend klein stadje is
Owjee, die zijn er inmiddels hier in de KSC ookquote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Te veel stelletjes en mensen die openlijk verliefd deden.....
Welke van de 2?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Allicht, je hebt gelijk![]()
Vandaar de verwarring
Ik dacht aan die bij denbosch, aan de maas ......quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Die bij Den Bosch-Waalwijk of die bij Asten?
Ja inderdaad, ach kan gebeuren. In die Heusden ben ik nog nooit geweest. In die andere (bij Asten) heb je een best wel mooie gelegenheid, waar veel bruiloftsrecepties en feesten gegeven worden (de Pandoer)quote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht aan die bij denbosch, aan de maas ......
Maar zat dus pakweg 100 Km ernaast
Heusden aan de maas doe ik wel eens aan met de boot, mooi om eens te wandelen daarquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ach kan gebeuren. In die Heusden ben ik nog nooit geweest. In die andere (bij Asten) heb je een best wel mooie gelegenheid, waar veel bruiloftsrecepties en feesten gegeven worden (de Pandoer)
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemiequote:Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owjee, die zijn er inmiddels hier in de KSC ook![]()
Ken heeft een lievgevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeequote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heusden aan de maas doe ik wel eens aan met de boot, mooi om eens te wandelen daar
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemie.
Ach ja soms moet je wat geluk er mee hebben, ik baalde ook vaak zat dat ik niemand hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo praten we hier nooit hoor, ken niemand die dat doet eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijk![]()
Ik vond het al vreemd daar leusden NB een nogal behoudend klein stadje is
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemie.
Het is bijna voorjaar, dan is dat altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk heeft het lot voor jou dit jaar ook een mooie verrassing in petto
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dát Heusden is een oud vestingsstadje trouwens, mooi histories behouden enzauxquote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Volgens mij woont er een goede vriend van mijn broer, maar ja daar heb ik natuurlijk geen contact mee.
Okee, mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dát Heusden is een oud vestingsstadje trouwens, mooi histories behouden enzaux
quote:
quote:
ola, nog steeds zo druk hier ?quote:
Het komt vast ook wel een keer... alleen al die blije mensen zien, gaf me weer eens een gevoel dat ik wat misquote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja soms moet je wat geluk er mee hebben, ik baalde ook vaak zat dat ik niemand had
Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het is bijna voorjaar, dan is dat altijd.![]()
Hopelijk heeft het lot voor jou dit jaar ook een mooie verrassing in petto
Ik snap het, heb het hier als ik mijn zusje en d'r vriend samen zie dat het me dan pijn doet dat ik niet bij mijquote:Op zondag 6 maart 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt vast ook wel een keer... alleen al die blije mensen zien, gaf me weer eens een gevoel dat ik wat mis.
[..]
Ik hoop het ook.
Beseft je schoonpa wat er aan de hand is ?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef crv het volgende:
schoonpa slaapt, ga maar eens ff een e-learninkje doen
volgens mij wel, af en toe niet want dan is die echt in de war. Maar hij slaapt nu veel overdagquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beseft je schoonpa wat er aan de hand is ?
in 2006 is mijn moeder overleden aan schildklierkanker.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij wel, af en toe niet want dan is die echt in de war. Maar hij slaapt nu veel overdag
Sorry Mono, deze zaken horen ook bij het leven ..................quote:
Inderdaad, het hoort er helaas bijquote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry Mono, deze zaken horen ook bij het leven ..................
Je hebt wel gelijk hoor, je wordt er niet echt vrolijk van
Ah, dat nummer is tofquote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
om de sfeer weer wat te verlichten ........
een stukje muziek![]()
ik ookquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
in 2006 is mijn moeder overleden aan schildklierkanker.
Ze heeft ongeveer 6 weken in het ziekenhuis gelegen en werd steeds warriger.
Het leek erop dat ze in de laatste 2 weken dement werd.
Dat is heel moeilijk om mee om te gaan, je hebt op dat moment namelijk een vreemde voor je in het lichaam van een bekende.
Ze viel de laatste weken in en uit die dementie zodat je je er bijna niet op kon voorbereiden.
Gelukkig is mijn moeder altijd, ook in haar jeugd erg meegaand geweest en dus werd ze ook op momenten van gehele dementie niet opstandig.
Wel is het heel raar voor jezelf dat ze de normale dingen die je zegt niet te snappen of er niet op reageren. Terwijl je op momenten van helderheid zo gewoon mogelijk wilt praten.
ik ookquote:
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ikquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Al is die band niet echt het toppunt van geluk
mooi gezegdquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ik
Ja, dat zeker wel. Ik droom nog erg vaak over haar. Al was de laatste keer niet leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ik
Mooie woorden Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef crv het volgende:
Schoonpa was even wakker, en hij herkende me en lachte zelfs.
Ik maak altijd al grapjes met hem en je merkt dat hem dat nog steeds goed doet.
Opdat gij nooit zult vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Honda![]()
Die kun je koesteren voor de toekomst
preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Honda![]()
Die kun je koesteren voor de toekomst
Nou dit soort ervaringen vergeet je niet gauwquote:
Ik doelde meer de mooie momenten in de tijd dat de situatie verschrikkelijk is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
precies
[..]
Nou dit soort ervaringen vergeet je niet gauw
ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doelde meer de mooie momenten in de tijd dat de situatie verschrikkelijk is.
Neuh, ben half aan het opruimen hier thuis, en lekker ONZ radio luisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Iedereen van het mooie weer aan het genieten?
Nopequote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Nee, ben maar even gaan gamen ter afleiding.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
ik welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Wil het een beetje lukken?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, ben half aan het opruimen hier thuis, en lekker ONZ radio luisteren
Wat is de stand?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope
Zit gewoon binnen een beetje te lezen op FOK, mijn PM-box aan het opschonen, aan het duimen dat AZ gaat winnen van Ajax..
Ik heb het zin er nu even vanaf, wat deed je dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ben maar even gaan gamen ter afleiding.
Ikke nietquote:
Ja, heb bureau al gedaan, kleren in de was en de stofzuiger.quote:
Gisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha en psv? hebben die al gespeeld of zo?
Solquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Heerlijk dagje relaxen. In de zon gezeten en film gekeken.
Zojuist wat gesport, gelijk spierpijn.
Hey Solquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Tegen wie en wat is het geworden?quote:
Middagquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Excelsior uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
Welke film?
[..]
Tegen wie en wat is het geworden?
ik zit wel in de serre in het zonnetje, te e-learnen en ik kan een schuin oog op mijn schoonvader houden dus dat gaatquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Friemelquote:
Hey Trevquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Excelsior uit.Kan niet altijd alles hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillquote:Op zondag 6 maart 2011 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit wel in de serre in het zonnetje, te e-learnen en ik kan een schuin oog op mijn schoonvader houden dus dat gaat
Ik vind die wel nicequote:Op zondag 6 maart 2011 16:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Friemel
[..]
Hey Trev
National Treasure 2: Book of Secrets
crvquote:
Persoonlijk vind ik 1 beter, maar zeker wel een leuke film om te zien.quote:
Ik vind ze allebij wel goedquote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 1 beter, maar zeker wel een leuke film om te zien.
zou wel willen, maar kan nietquote:
Hey STquote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
De grote voorjaars-opruim is begonnen
Hoi Zoetjequote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
De grote voorjaars-opruim is begonnen
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbijquote:
Nu even niets, maar net het speelgoed en een rommelkastquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Zoetje![]()
![]()
Wat ben je aan het opruimen ?
Ja dan moet je toch wat reorganiseren en weg doenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbij![]()
Dan moet je er een keer aan geloven
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbij![]()
Dan moet je er een keer aan geloven
En in die rommelkast past nu een halve huisraadquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu even niets, maar net het speelgoed en een rommelkast
Het lijkt wel alsof Thijs er ook vrolijk van wordt, hij heeft ineens veel meer overzicht en minder speelgoed om uit te kiezen (en die stomme speelgoedkist is eindelijk de kamer uitquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
Ja dan moet je toch wat reorganiseren en weg doen
Nou...quote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
En in die rommelkast past nu een halve huisraad![]()
Dan heb je driftig geruimd
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Thijs er ook vrolijk van wordt, hij heeft ineens veel meer overzicht en minder speelgoed om uit te kiezen (en die stomme speelgoedkist is eindelijk de kamer uit)
Ja..en mijn volgende project is het uitmesten van mijn kleerkastquote:
Ik neem aan dat je dat na aankomend weekend doetquote:Op zondag 6 maart 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en mijn volgende project is het uitmesten van mijn kleerkast
Nee, juist ervoorquote:Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat na aankomend weekend doet
Het is nu toch weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog een beetje druk voor het weekend
Nee hoor, dat is geen geluk, dat is nou eenmaal mijn vrije dagquote:
Ik vind het toch maar een gelukquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen geluk, dat is nou eenmaal mijn vrije dag
Hoi korthaartjequote:Op zondag 6 maart 2011 17:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, lekker avondeten.
En natuurlijk hallo, mijn waerde KSC'ers
Spagetti met een rood sausje, waar hier en daar een vleesbal in drijft.quote:
Ik vind het gewoon een kwestie van goed plannenquote:
Ik vind dit nogal tendentieus en kwetsend. (quote:
Ik niet, dan heb ik gewoon mijn normale vijf dagenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend weekend... dubbellang weekend.
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was erg tof![]()
Marijke zal onderhand wel thuis zijn.
Klinkt goedquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spagetti met een rood sausje, waar hier en daar een vleesbal in drijft.
Ook nog wat aan carnaval gedaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was erg tof![]()
Marijke zal onderhand wel thuis zijn.
Ik moet gwn aan de bakquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend weekend... dubbellang weekend.
Ja, dat kan je zo opvatten.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal tendentieus en kwetsend. (
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Ook nog wat aan carnaval gedaan?
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je zo opvatten.
Ik bedoelde het lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |