Gadverquote:Op zondag 6 maart 2011 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had ooit een vriendinnetje, die zette zo haar nagels in mijn haar arm en begon het bloed te likken![]()
ja tochquote:
Ik heb er in de afgelopen 7.5 jaar veel verschilllende gehad. Onder andere dat ik winnaar ben geweest van een toto-competitie op Voetbal. (toen het daar goed druk was).quote:Op zondag 6 maart 2011 13:38 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn sig was eerst gitaristen adoratie, toen een quote, toen weet ik niet meer en toen dit
have funquote:
Hey Monoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo , weer wakker.
Het was hier best gezellig vannacht, dus ik kom weer gezellig buurten hier.
Monoquote:Op zondag 6 maart 2011 13:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo , weer wakker.
Het was hier best gezellig vannacht, dus ik kom weer gezellig buurten hier.
Dat is het zeker. Hoe is die daar?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Trevland, ouwe baas
Lang geleden dat ik jou tegen kwam op Fok
Bis Later Pezuquote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef PeZu het volgende:
lieve knuffel koala's
pezu gaat jullie verlaten, geniet van deze mooie dag
hier een doos tissues voor de issues
[ afbeelding ]
Heey:Dquote:
Gaat goed, eindelijk een dagje vrij, en volgend weekend weer stappen en nieuwe vrouwen leren kennenquote:
Heb je ook champagne?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef PeZu het volgende:
lieve knuffel koala's
pezu gaat jullie verlaten, geniet van deze mooie dag
hier een doos tissues voor de issues
[ afbeelding ]
pezuquote:
Dat van een dagje vrij is zeker wel fijn, veel plezierquote:Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heey:D
[..]
Gaat goed, eindelijk een dagje vrij, en volgend weekend weer stappen en nieuwe vrouwen leren kennen
Wil je vertellen, of moet ik vragen óf houd je het voor jezelfquote:
friemel heb je de OP al aangepast?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel heb je de OP al aangepast?
Jep, ze zijn bezig met updatesquote:Op zondag 6 maart 2011 14:08 schreef friemelaar het volgende:
St-st-stotttttert de autorefresh bij jullie ook ?
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je vertellen, of moet ik vragen óf houd je het voor jezelf
Goed bezigquote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
We hebben beide spierpijn
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ze slaapt nog
![]()
Ze is tof
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, bij deze geweldige vrouw was ik nog geen seconde onzeker.quote:
Heel fijn voor jequote:Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, bij deze geweldige vrouw was ik nog geen seconde onzeker.
flesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heel fijn voor je![]()
Je hebt er lang genoeg op gewacht
Volgens mij is hier iemand verliefdquote:Op zondag 6 maart 2011 14:18 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dank je.
Mijn beste vriend zei ooit:"Als het echt goed zit voel je het." en ik weet nu pas wat hij bedoelt.
Dat zijn er hier de laatste tijd meerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is hier iemand verliefd
Mooi man, geniet ervan
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is hier iemand verliefd
Mooi man, geniet ervan
Was ik het maar een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 14:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zijn er hier de laatste tijd meer![]()
Maar áls het dan zo ver is .....................................quote:
Monopoly, Ex-leusdenaarquote:
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaja, jeweet zelluf
Represent Ganzeweihof en Kuperssingel for life
Same herequote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
nul drie-endertig vier-negen-vier for life
Dan is het feestquote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar áls het dan zo ver is .....................................
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijt
jwz G, allez spang hier broeder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
harde pokoe deze boy. Rollen met de G's binnenkort. ff naar Damsco of Roffa alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
WOW, wwwwacht ff........quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
Even een blijk van waardering naar een mede userquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een blijk van waardering naar een mede user
Leusden-Ghetto.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Ik woon nu in Lelystad, en daar hoor je dit dagelijks op straat...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalkt
Carnaval daar ?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
Jawohlquote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalkt
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijkquote:
das heusdenquote:
Aha, ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Te veel stelletjes en mensen die openlijk verliefd deden.....
Waar ligt dat ergens in NB?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijk![]()
Ik vond het al vreemd daar leusden NB een nogal behoudend klein stadje is
Owjee, die zijn er inmiddels hier in de KSC ookquote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Te veel stelletjes en mensen die openlijk verliefd deden.....
Welke van de 2?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:42 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Allicht, je hebt gelijk![]()
Vandaar de verwarring
Ik dacht aan die bij denbosch, aan de maas ......quote:Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke van de 2?
Die bij Den Bosch-Waalwijk of die bij Asten?
Ja inderdaad, ach kan gebeuren. In die Heusden ben ik nog nooit geweest. In die andere (bij Asten) heb je een best wel mooie gelegenheid, waar veel bruiloftsrecepties en feesten gegeven worden (de Pandoer)quote:Op zondag 6 maart 2011 14:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik dacht aan die bij denbosch, aan de maas ......
Maar zat dus pakweg 100 Km ernaast
Heusden aan de maas doe ik wel eens aan met de boot, mooi om eens te wandelen daarquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ach kan gebeuren. In die Heusden ben ik nog nooit geweest. In die andere (bij Asten) heb je een best wel mooie gelegenheid, waar veel bruiloftsrecepties en feesten gegeven worden (de Pandoer)
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemiequote:Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Owjee, die zijn er inmiddels hier in de KSC ook![]()
Ken heeft een lievgevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeequote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heusden aan de maas doe ik wel eens aan met de boot, mooi om eens te wandelen daar
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemie.
Ach ja soms moet je wat geluk er mee hebben, ik baalde ook vaak zat dat ik niemand hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo praten we hier nooit hoor, ken niemand die dat doet eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 14:40 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O Ok, dan is het wellicht wat minder verwonderlijk![]()
Ik vond het al vreemd daar leusden NB een nogal behoudend klein stadje is
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ze zijn overal, het is net een epidemie.
Het is bijna voorjaar, dan is dat altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk heeft het lot voor jou dit jaar ook een mooie verrassing in petto
Open deuren, onweerstaanbaar !
Dát Heusden is een oud vestingsstadje trouwens, mooi histories behouden enzauxquote:Op zondag 6 maart 2011 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Volgens mij woont er een goede vriend van mijn broer, maar ja daar heb ik natuurlijk geen contact mee.
Okee, mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 14:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dát Heusden is een oud vestingsstadje trouwens, mooi histories behouden enzaux
quote:
quote:
ola, nog steeds zo druk hier ?quote:
Het komt vast ook wel een keer... alleen al die blije mensen zien, gaf me weer eens een gevoel dat ik wat misquote:Op zondag 6 maart 2011 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja soms moet je wat geluk er mee hebben, ik baalde ook vaak zat dat ik niemand had
Ik hoop het ookquote:Op zondag 6 maart 2011 14:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het is bijna voorjaar, dan is dat altijd.![]()
Hopelijk heeft het lot voor jou dit jaar ook een mooie verrassing in petto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |