Maar áls het dan zo ver is .....................................quote:
Monopoly, Ex-leusdenaarquote:
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaja, jeweet zelluf
Represent Ganzeweihof en Kuperssingel for life
Same herequote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef Monopoly het volgende:
nul drie-endertig vier-negen-vier for life
Dan is het feestquote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar áls het dan zo ver is .....................................
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik wou je ooit nog die foto's sturen, maar m'n iPhone crashde en toen was ik ze kwijt
jwz G, allez spang hier broeder.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
harde pokoe deze boy. Rollen met de G's binnenkort. ff naar Damsco of Roffa alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geeft niets , ik weet dat je hard shined daar, dus je represent alle boys daar.
No prob
WOW, wwwwacht ff........quote:Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jwz G, allez spang hier broeder.
faka G's for die leventje.
Even een blijk van waardering naar een mede userquote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalktquote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even een blijk van waardering naar een mede user
Leusden-Ghetto.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
WOW, wwwwacht ff........
Waar ben ik nu beland![]()
Ik woon nu in Lelystad, en daar hoor je dit dagelijks op straat...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Maar wil je nou zeggen dat jij en die stuitertbal zelf nog snappen wat je allemaal neerkalkt
Carnaval daar ?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, terug uit het dorp... alleen was langs de boulevard fietsen om meteen even uit te waaien niet echt een handige keuze voor mijn humeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |