Ik snap het, heb het hier als ik mijn zusje en d'r vriend samen zie dat het me dan pijn doet dat ik niet bij mijquote:Op zondag 6 maart 2011 14:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het komt vast ook wel een keer... alleen al die blije mensen zien, gaf me weer eens een gevoel dat ik wat mis.
[..]
Ik hoop het ook.
Beseft je schoonpa wat er aan de hand is ?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:08 schreef crv het volgende:
schoonpa slaapt, ga maar eens ff een e-learninkje doen
volgens mij wel, af en toe niet want dan is die echt in de war. Maar hij slaapt nu veel overdagquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Beseft je schoonpa wat er aan de hand is ?
in 2006 is mijn moeder overleden aan schildklierkanker.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:14 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij wel, af en toe niet want dan is die echt in de war. Maar hij slaapt nu veel overdag
Sorry Mono, deze zaken horen ook bij het leven ..................quote:
Inderdaad, het hoort er helaas bijquote:Op zondag 6 maart 2011 15:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sorry Mono, deze zaken horen ook bij het leven ..................
Je hebt wel gelijk hoor, je wordt er niet echt vrolijk van
Ah, dat nummer is tofquote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
om de sfeer weer wat te verlichten ........
een stukje muziek![]()
ik ookquote:
Herkenbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
in 2006 is mijn moeder overleden aan schildklierkanker.
Ze heeft ongeveer 6 weken in het ziekenhuis gelegen en werd steeds warriger.
Het leek erop dat ze in de laatste 2 weken dement werd.
Dat is heel moeilijk om mee om te gaan, je hebt op dat moment namelijk een vreemde voor je in het lichaam van een bekende.
Ze viel de laatste weken in en uit die dementie zodat je je er bijna niet op kon voorbereiden.
Gelukkig is mijn moeder altijd, ook in haar jeugd erg meegaand geweest en dus werd ze ook op momenten van gehele dementie niet opstandig.
Wel is het heel raar voor jezelf dat ze de normale dingen die je zegt niet te snappen of er niet op reageren. Terwijl je op momenten van helderheid zo gewoon mogelijk wilt praten.
ik ookquote:
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ikquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Al is die band niet echt het toppunt van geluk
mooi gezegdquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ik
Ja, dat zeker wel. Ik droom nog erg vaak over haar. Al was de laatste keer niet leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee het is een verdrietige band, maar ik mhoop voor een ieder dat die net zulke goede herinneringen heeft als ik
Mooie woorden Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 15:57 schreef crv het volgende:
Schoonpa was even wakker, en hij herkende me en lachte zelfs.
Ik maak altijd al grapjes met hem en je merkt dat hem dat nog steeds goed doet.
Opdat gij nooit zult vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Honda![]()
Die kun je koesteren voor de toekomst
preciesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zijn ondanks alles toch de fijne momenten Honda![]()
Die kun je koesteren voor de toekomst
Nou dit soort ervaringen vergeet je niet gauwquote:
Ik doelde meer de mooie momenten in de tijd dat de situatie verschrikkelijk is.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
precies
[..]
Nou dit soort ervaringen vergeet je niet gauw
ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik doelde meer de mooie momenten in de tijd dat de situatie verschrikkelijk is.
Neuh, ben half aan het opruimen hier thuis, en lekker ONZ radio luisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Iedereen van het mooie weer aan het genieten?
Nopequote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Nee, ben maar even gaan gamen ter afleiding.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
ik welquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
Wil het een beetje lukken?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, ben half aan het opruimen hier thuis, en lekker ONZ radio luisteren
Wat is de stand?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope
Zit gewoon binnen een beetje te lezen op FOK, mijn PM-box aan het opschonen, aan het duimen dat AZ gaat winnen van Ajax..
Ik heb het zin er nu even vanaf, wat deed je dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ben maar even gaan gamen ter afleiding.
Ikke nietquote:
Ja, heb bureau al gedaan, kleren in de was en de stofzuiger.quote:
Gisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha en psv? hebben die al gespeeld of zo?
Solquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Heerlijk dagje relaxen. In de zon gezeten en film gekeken.
Zojuist wat gesport, gelijk spierpijn.
Hey Solquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Tegen wie en wat is het geworden?quote:
Middagquote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Excelsior uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
Welke film?
[..]
Tegen wie en wat is het geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit wel in de serre in het zonnetje, te e-learnen en ik kan een schuin oog op mijn schoonvader houden dus dat gaatquote:Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Trevland het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:30 schreef Solique het volgende:
Middag allemaal
Friemelquote:
Hey Trevquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 16:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Excelsior uit.Kan niet altijd alles hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillquote:Op zondag 6 maart 2011 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit wel in de serre in het zonnetje, te e-learnen en ik kan een schuin oog op mijn schoonvader houden dus dat gaat
Ik vind die wel nicequote:Op zondag 6 maart 2011 16:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Friemel
[..]
Hey Trev
National Treasure 2: Book of Secrets
crvquote:
Persoonlijk vind ik 1 beter, maar zeker wel een leuke film om te zien.quote:
Ik vind ze allebij wel goedquote:Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik 1 beter, maar zeker wel een leuke film om te zien.
zou wel willen, maar kan nietquote:
Hey STquote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
De grote voorjaars-opruim is begonnen
Hoi Zoetjequote:Op zondag 6 maart 2011 17:08 schreef suikertaartje het volgende:
De grote voorjaars-opruim is begonnen
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbijquote:
Nu even niets, maar net het speelgoed en een rommelkastquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Zoetje![]()
![]()
Wat ben je aan het opruimen ?
Ja dan moet je toch wat reorganiseren en weg doenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbij![]()
Dan moet je er een keer aan geloven
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg EN alle babykleertjes terug, EN een halve huisraad erbij![]()
Dan moet je er een keer aan geloven
En in die rommelkast past nu een halve huisraadquote:Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu even niets, maar net het speelgoed en een rommelkast
Het lijkt wel alsof Thijs er ook vrolijk van wordt, hij heeft ineens veel meer overzicht en minder speelgoed om uit te kiezen (en die stomme speelgoedkist is eindelijk de kamer uitquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
Ja dan moet je toch wat reorganiseren en weg doen
Nou...quote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef friemelaar het volgende:
En in die rommelkast past nu een halve huisraad![]()
Dan heb je driftig geruimd
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof Thijs er ook vrolijk van wordt, hij heeft ineens veel meer overzicht en minder speelgoed om uit te kiezen (en die stomme speelgoedkist is eindelijk de kamer uit)
Ja..en mijn volgende project is het uitmesten van mijn kleerkastquote:
Ik neem aan dat je dat na aankomend weekend doetquote:Op zondag 6 maart 2011 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..en mijn volgende project is het uitmesten van mijn kleerkast
Nee, juist ervoorquote:Op zondag 6 maart 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat na aankomend weekend doet
Het is nu toch weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben je dus nog een beetje druk voor het weekend
Nee hoor, dat is geen geluk, dat is nou eenmaal mijn vrije dagquote:
Ik vind het toch maar een gelukquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is geen geluk, dat is nou eenmaal mijn vrije dag
Hoi korthaartjequote:Op zondag 6 maart 2011 17:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, lekker avondeten.
En natuurlijk hallo, mijn waerde KSC'ers
Spagetti met een rood sausje, waar hier en daar een vleesbal in drijft.quote:
Ik vind het gewoon een kwestie van goed plannenquote:
Ik vind dit nogal tendentieus en kwetsend. (quote:
Ik niet, dan heb ik gewoon mijn normale vijf dagenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend weekend... dubbellang weekend.
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was erg tof![]()
Marijke zal onderhand wel thuis zijn.
Klinkt goedquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spagetti met een rood sausje, waar hier en daar een vleesbal in drijft.
Ook nog wat aan carnaval gedaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was erg tof![]()
Marijke zal onderhand wel thuis zijn.
Ik moet gwn aan de bakquote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgend weekend... dubbellang weekend.
Ja, dat kan je zo opvatten.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal tendentieus en kwetsend. (
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Ook nog wat aan carnaval gedaan?
Dan is het goed.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat kan je zo opvatten.
Ik bedoelde het lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |