abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 12:53:27 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_93722815
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_93723082
Gave portemonee ET.

Knorretje, wat gaaf gemaakt weer!
Fake it till you make it...
  zondag 6 maart 2011 @ 13:09:30 #3
3011 E.T.
pi_93723404
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 09:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw! Dat is echt super. Wat een mooie portemonnee! Mooie stofjes ook. :Y
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef Inu het volgende:
Wow, gaaf hoor!

Ik ben deze tas aan het namaken:

[ afbeelding ]

En hij lukt best aardig al zeg ik het zelf *O* Die handvaten zijn echt afgrijselijk, maar dat kan ook komen doordat ik op elke kant drie lagen vlieseline heb gestreken :X
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:49 schreef knorretje het volgende:
Afgelopen week moest er toch echt eens begonnen worden aan de carnavalkostuums. Beide kinderen hadden een thema mee gekregen vanuit school. Jayden moest een klassiek sprookje kiezen en Alicia dr klas iets bijbels. Het viel niet mee om iets origineels te bedenken en de tijd begon te dringen. Afgelopen woensdag was er stoffenspektakel in Zwolle en wilde daar de stof kopen. Uiteindelijk dinsdagavond de knopen doorgehakt. Jayden zou zijn entree maken als de keizer uit: de nieuwe kleren van de keizer. Alicia dan toch maar een engel. Om het gevaar van de zoveelste engel te zijn in de klas een mooie B geknutseld die ze VOOR zich kan dragen en daar was ons Bengeltje.

Woensdag stof gehaald, donderdag genaaid en vrijdag gefeest

Ons engeltje met een B ervoor

Ons keizertje in z'n nakie nieuwe kleren
En ik sloot het topic door PrinseszonderErwt te vertellen dat die stoffen hier te koop zijn :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:10:08 #4
3011 E.T.
pi_93723427
Goed gelukt knor!
Vooral Alicia vind ik geweldig! :Y
pi_93723647
Ik ben op zoek naar een patroon voor leuke handpoppen. Liefst geen bekende figuren als Pooh ofzo. En het mag best Weet iemand hier misschien een leuk patroon? Mogen ook ideetjes voor sokpoppen zijn :)
  zondag 6 maart 2011 @ 13:16:28 #6
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_93723654
Mooi Knorretje, en snel gedaan ook!
Die portemonnee van ET is echt prachtig! Leuke webwinkel, zet 'm gelijk bij mijn favorieten :)
Geluk is een richting, geen punt
pi_93729236
ET, dan moet je niet je eigen portemonee vergeten te posten, dus bij deze nog even op herhaling ;)

quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2011 08:36 schreef E.T. het volgende:
Op een koude middag heb ik een nieuwe vrolijke portemonnee gemaakt *O*

En in je OP staat geen link naar het vorige deel (nr 13)

Hmmz, hoe maak je die foto's dat ze er ook gelijk als foto komen te staan ipv als link?

[ Bericht 13% gewijzigd door Lutte op 06-03-2011 16:39:29 ]
pi_93730672
Nijna, ik ga even de foto's en het linkje fixen!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_93730764
Dank Lutte :)
pi_93732102
Oh wow, dat keizerpak is echt heel tof :D

Mijn op de blauwe geïnspireerde tas *O*

en de bloem

zondag 6 maart 2011 @ 17:15:01 #11
3011 E.T.
pi_93732227
Die is leuk geworden, Inu! :Y Die bloem maakt het helemaal af, met die voeringstof er ook in :Y
pi_93737011
Inu, helemaal goed! Ik vind em leuker dan die van je voorbeeld *O*
pi_93737421
Woensdag is hier in Groningen het stoffenspectakel. Ik ben nog opzoek naar een aantal stofjes. Ik hoop dat ik ze kan vinden en niet met allerlei andere stofjes thuis kom.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:40:10 #14
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_93749007
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Rimketje het volgende:
Na een hele lange tijd niet meer achter de naaimachine gezeten te hebben en mijn vorige project niet echt een succes was (een topje van elastiekstof.. Niet echt charming.. Maarja, was toen 12 :p)
heb ik nu weer iets gemaakt :)

'Heb een boekje voor op m'n werk met alle geneesmiddelen erin, maar deze heeft een zachte kaft en ik heb deze altijd in mijn zak zitten.. Dus de kans dat het kapot gaat is aanwezig.. Heb er een kaft voor genaaid..

[ afbeelding ]
Voorkant (Om het boekje heen..)

[ afbeelding ]
Achterkant (Om het boekje heen..)

[ afbeelding ]
Binnenkant.. Niet echt heel netjes, maar ach je ziet het niet ;)
Erg leuk!

Datzelfde stofje heb ik gebruikt om mijn gehaakte tas te voeren :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_93752019
Ik heb dat Ikeastofje ook, 2 keer een coupon kunnen scoren, die kosten dan nog maar de helft. In Utrecht heeft Ikea de stoffenafdeling verkleind en naar een hoekje verplaatst, ik liep er zowat voorbij.
Op Etsy is er winkeltje van iemand die veel tassen van Ikeastofjes gemaakt heeft:
http://www.etsy.com/shop/fromnancy?ref=top_trail
pi_93852029
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:49 schreef knorretje het volgende:
Afgelopen week moest er toch echt eens begonnen worden aan de carnavalkostuums. Beide kinderen hadden een thema mee gekregen vanuit school. Jayden moest een klassiek sprookje kiezen en Alicia dr klas iets bijbels. Het viel niet mee om iets origineels te bedenken en de tijd begon te dringen. Afgelopen woensdag was er stoffenspektakel in Zwolle en wilde daar de stof kopen. Uiteindelijk dinsdagavond de knopen doorgehakt. Jayden zou zijn entree maken als de keizer uit: de nieuwe kleren van de keizer. Alicia dan toch maar een engel. Om het gevaar van de zoveelste engel te zijn in de klas een mooie B geknutseld die ze VOOR zich kan dragen en daar was ons Bengeltje.

Woensdag stof gehaald, donderdag genaaid en vrijdag gefeest

[ afbeelding ]
Ons engeltje met een B ervoor

[ afbeelding ]
Ons keizertje in z'n nakie nieuwe kleren
Fantastisch! _O_ Hoe doe je dat in zo weinig tijd?

Ik ben op zoek naar van die rood zwart geblokte stof, waar houthakkersbloezen ook van gemaakt zijn maar dan per meter. Is dat flanel? Iemand enig idee waar ik dat per meter zou kunnen kopen.
pi_93853750
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:44 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Fantastisch! _O_ Hoe doe je dat in zo weinig tijd?
Jaydens pak koste de meeste tijd vanwege de gewenste 6-pack, maar het zijn niet meer dan wat rechte naden. (heb niet de moeite genomen een patroon te tekenen, dat scheelt veel tijd)
Alicia's jurk is al helemaal een kwestie van zo simpel mogelijk houden. ze heb een slaapshirt op de stof gelegd, we hebben daar de halslijn van genomen en de mouwen hebben we aangeknipt en de rest gewoon recht naar beneden afgeknipt. schoudernaden dicht en je hebt de jurk. hals heb ik elastiek uitgerekt aangenaait waardoor het snel afgewerkt is en hij goed aansluit. Het is bij haar meer de aankleding er om heen dan de jurk zelf die tijd in beslag nam. (bv de vleugels, de pruik van de boa, de B en de slierten aan de mouwen en rug).
quote:
Ik ben op zoek naar van die rood zwart geblokte stof, waar houthakkersbloezen ook van gemaakt zijn maar dan per meter. Is dat flanel? Iemand enig idee waar ik dat per meter zou kunnen kopen.
online vind ik voornamelijk blauw geblokte varianten. Sowieso vind ik vaak flanel moeilijk of schaars vindbaar.
pi_93855061
Straks even naar het stoffenspektakel hier in Groningen. Ik hoop dat ik kan vinden wat ik zoek.
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:26:24 #20
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94183241
Even hier voor de zeeuws-vlamingen onder ons
a.s zaterdag is er in hulst een stoffenmarkt op de grote markt van 10-16.30 uur
Altijd leuk!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:08:15 #21
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_94235200
tvp
Het is de gekte van de verslaving.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:18:57 #22
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94314470
Wat zijn een beetje leuke maten voor een speelkleed voor op de vloer?
Wil dit m'n schoonzus kadoo doen.
pi_94314922
Voor baby's of voor iets oudere kinderen, bijvoorbeeld voor de autootjes?

Ik heb trouwens een super leuk kostuum voor een feestje gemaakt, ik kan nu nog niets zeggen aangezien de jarige die het feest geeft hier ook op het forum zit. Foto's komen na het weekend.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:29:04 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_94315020
voor een baby met oudere broer van 2, het liefst voor langere tijd.
pi_94315196
Ik zou even rond kijken wat er wordt verkocht in de winkels, daar hebben vast mensen over nagedacht. Misschien dat hier ook nog wel ouders zitten die uit eigen ervaring kunnen zeggen wat handig is.
pi_94326760
1,5 bij 1,5 m? Boxkleden zijn wat kleiner, ik zou het in elk geval groter maken dan dat. En dan met een plastic onderkant, kunnen ze em ook buiten gebruiken.
pi_94394687
Ik kan de kostuums die ik heb gemaakt hier laten zien. Ik weet niet meer zeker of ik het 2e kostuum hier al had laten zien, dat had ik namelijk al een tijdje terug gemaakt maar ik heb het nu nog een klein beetje aangepast.

Geisha kostuum (voor een vriendin):

Bijbehorende Obi (ruim 4 meter lang):

En een buikdanskostuum (voor mijzelf):

De heupketting los:

maandag 21 maart 2011 @ 02:11:21 #28
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_94406587
Leuk Miendientje, creatief ook die munten-'riem' voor de buikdanseres.

Ik had al een tijdje een ideetje in m'n hoofd en dat heb ik vandaag uitgevoerd. Ik heb nog weinig ervaring met de naaimachine dus het duurt bij mij allemaal erg lang en het is allemaal niet zo netjes enzo,maar ik vind m'n projectje wel leuk gelukt. Of het ook goed bruikbaar is (vooral qua stevigheid) weet ik niet, maar goed wat merk ik wel.

Ik heb een tas gemaakt van chipszakken (2x Lays ovenchips, 1x Crocky chipszak en meerdere kleine uitdeelchipszakjes van Smiths) en hier is het resultaat:

met een apart zakje:

voor het eerst knoopsgaten gemaakt *O* :
klerkje
pi_94408165
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 02:11 schreef Spiegelei het volgende:
Leuk Miendientje, creatief ook die munten-'riem' voor de buikdanseres.

Ik had al een tijdje een ideetje in m'n hoofd en dat heb ik vandaag uitgevoerd. Ik heb nog weinig ervaring met de naaimachine dus het duurt bij mij allemaal erg lang en het is allemaal niet zo netjes enzo,maar ik vind m'n projectje wel leuk gelukt. Of het ook goed bruikbaar is (vooral qua stevigheid) weet ik niet, maar goed wat merk ik wel.

Ik heb een tas gemaakt van chipszakken (2x Lays ovenchips, 1x Crocky chipszak en meerdere kleine uitdeelchipszakjes van Smiths) en hier is het resultaat:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

met een apart zakje:
[ afbeelding ]

voor het eerst knoopsgaten gemaakt *O* :
[ afbeelding ]
ik heb vorig jaar voor alicia d'r klas portomonee's gemaakt van chipszakjes en die worden nog steeds gebruikt. Ook de tas is nog steeds niet stuk en voorzichtig gaat ze er niet mee om. Wel heb ik (en kan niet zo goed op de foto's zien of je dat ook gedaan hebt) ook en plastic laag meegestikt als beschermlaag, dus de chipszak ligt als het ware gesandwiched tussen de lagen.

de portomoneetjes: http://oompaloompawereld.(...)portemonneetjes.html
de complete traktatie en tas: http://oompaloompawereld.(...)n-alicia-sequel.html
  maandag 21 maart 2011 @ 10:10:09 #30
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_94410675
Ik heb de zakken netjes opengemaakt en dan aan de achterkant opengeknipt, de binnenkant schoongemaakt en vetvrij gemaakt en daarna beplakt met plakplastic (boeklon). de kleine zakjes zijn aan beide kanten geplastificeerd de grote zakken voor de tas zelf alleen aan de 'goede' kant (met een ruime omvouwplakrand aan de binnenkant. De grote zak voor de klep is wel aan beide kanten geplastificeerd, dat maakt het allemaal een flink stuk steviger.

Zo leuk die traktatie, knorretje! Volgens mij heb je die portemonneetjes wel eens in dit topic geplaatst toch? Ik ga dat idee van je misschien nog eens pikken hoor, ik ben er alleen zo allemachtig lang mee bezig.

Mijn moeder maakte ook altijd iets voor mijn traktaties op school. We hebben wel eens marionetten gemaakt (handjes, voetjes en hoofdjes van DAS-klei, simpel lijfje in elkaar genaaid van vrolijke restjes stof. Samen alles plakken en gezichtjes tekenen met van die brede ijslollystokjes met een splitpen aan elkaar en daaraan de touwtjes.
Of knikkerzakjes van denim en dan van voering drie knikkertjes op de voorkant.
gebreide/gehaakte (weet ik niet meer) poezen en muisjes. In mijn klas zat een jongen met nog zo'n creatieve moeder. Iedereen keek altijd uit nog onze verjaardagen! :D Dat zal bij jouw kinderen ook wel zo zijn! Heel erg leuk in ieder geval.
klerkje
pi_94413414
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Spiegelei het volgende:
Ik heb de zakken netjes opengemaakt en dan aan de achterkant opengeknipt, de binnenkant schoongemaakt en vetvrij gemaakt en daarna beplakt met plakplastic (boeklon). de kleine zakjes zijn aan beide kanten geplastificeerd de grote zakken voor de tas zelf alleen aan de 'goede' kant (met een ruime omvouwplakrand aan de binnenkant. De grote zak voor de klep is wel aan beide kanten geplastificeerd, dat maakt het allemaal een flink stuk steviger.
enorm slim die boeklon, dat geeft denk ik nog meer stevigheid dan dat plastic van mij. Ga ik voor de volgende keer zeker onthouden.

quote:
Zo leuk die traktatie, knorretje! Volgens mij heb je die portemonneetjes wel eens in dit topic geplaatst toch? Ik ga dat idee van je misschien nog eens pikken hoor, ik ben er alleen zo allemachtig lang mee bezig.
ja in het traktatie topic volgens mij. Ik ben hier ook flink wat uurtjes mee bezig geweest. eerst al die zakjes leegeten, knippen en schoonmaken vond ik het wel het meest tijdrovende deel. De zakjes naaien viel mee mee, was een kwestie van iedere dag 6 en na een week was ik klaar. (niet dat dat doorgaans ook daadwerkelijk gedaan wordt, ik stel graag dingen uit tot het laatste moment)

[ Bericht 3% gewijzigd door knorretje op 21-03-2011 11:54:30 ]
pi_94633726
Ik wil graag kussentjes maken voor op mijn eettafelstoelen, maar nu heb ik foam gekocht van zo'n 2 cm dik, maar ik zit te twijfelen over de manier...

Zal ik dit doen: http://sewmamasew.com/blog2/?p=527 met zo'n randje (als me dat lukt :P) of gewoon een standaard kussen en hopen dat het foam niet te dik is om het mooi te houden?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 11:55:01 #33
3011 E.T.
pi_94634183
Kreeg donderdagmiddag te horen dat Saskia dinsdag verkleed naar school 'moet' .. "Iets" met het oude Egypte :')
Gisterochtend dus maar ff snel goudlamee gekocht (ik ben zó blij met de stoffenkraam als buurman tegenwoordig :Y O+ ) En aan het pielen geweest met een oud dekbedovertrek (hele soepele soort dikke satijn in offwhite)

Alleen vandaag is de jongste jarig en de rest van het weekend moet ik werken.. heb dus maandag over.

Ik denk dat ik een lap van 2 x 1.40 neem, in het midden een gat voor d'r hoofd. Dan op de schouders een smal bandje goudlamee om dat in elkaar te rimpelen en bij elkaar te houden, en van goudlamee een 'ceintuur' om d'r middel. Met de schaar een 'mooie' halsopening/decolleté knippen en een rand goud er langs. Nog even kijken of ik de zijnaden moet sluiten, maar ik denk dat dat niet eens nodig is.
Gezien de beschikbare tijd, moet het maar ;) Nog een goudbandje om d'r voorhoofd..
  zondag 27 maart 2011 @ 15:53:10 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94675614
Wow, die eerste portemonnee in dit topic is echt stoer! Hoe maak ik die?

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_94702303
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:10 schreef Spiegelei het volgende:
En dat plastic kan gewoon met een gewone naald onder de naaimachine door? Ik heb het zelf nog nooit durven proberen.
  maandag 28 maart 2011 @ 09:25:10 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94703279
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:36 schreef Nijna het volgende:
1,5 bij 1,5 m? Boxkleden zijn wat kleiner, ik zou het in elk geval groter maken dan dat. En dan met een plastic onderkant, kunnen ze em ook buiten gebruiken.
Mee eens, al kan een rechthoekig kleed ook handig zijn *afhankelijk van de vorm van de woonkamer waar het in moet komen*.

Plastic onderkant is superhandig, maar check dan wel even of dat in de wasmachine kan, anders kan de bovenkant niet gewassen worden (of maak een rits rondom, zodat het uit elkaar kan)

Xx!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 11:16:54 #37
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_94706291
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:19 schreef Morri het volgende:

[..]

En dat plastic kan gewoon met een gewone naald onder de naaimachine door? Ik heb het zelf nog nooit durven proberen.
Ja hoor, maar ik heb ook een goedkope naaimachine en er ook helemaal niet bij nagedacht dat het misschien niet goed is voor je machine. Het plastic is ook helemaal niet dik. Ik heb er een gewone naald ingezet (dus geen jeansnaald ofzo). Door de boeklon wordt de naald wel wat plakkerig en als je bovendraad losschiet en je moet dan de draad er weer doorhalen is dat niet zo handig nee. Maar nadien heb ik de naald gewoon even goed afgedaan, niets mis mee.

@E.T. ik vind het maar knap dat je 'even' wat maakt. Zoals je het verteld ik het ook niet moeilijk, maar ik zou daar echt lang over doen. Is alles nog wel gelukt zoals je het wilde doen?
Ik gebruik de tas nu ook, maar ik merk wel iets wat ik een volgende keer anders moet doen. De hengels heb ik er erg enthousiast heen en weer gezigzagd. Vast zit het wel, maar door het soort materiaal is het nu een soort afscheurlijntje geworden! Niet goed dus. Zeker omdat ik m'n tas altijd dwars draag, dan komt daar dus wel 'kracht' op te staan. Ik heb het een en ander nu gerepareerd met boeklon, maar dat is een tijdelijke oplossing. Ik spaar nu weer zakken voor een volgende, wat stevigere tas. Ik heb al een idee hoe ik dat moet gaan doen.
klerkje
pi_94706651
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 11:39 schreef Inu het volgende:
Ik wil graag kussentjes maken voor op mijn eettafelstoelen, maar nu heb ik foam gekocht van zo'n 2 cm dik, maar ik zit te twijfelen over de manier...

Zal ik dit doen: http://sewmamasew.com/blog2/?p=527 met zo'n randje (als me dat lukt :P) of gewoon een standaard kussen en hopen dat het foam niet te dik is om het mooi te houden?
Niemand tips voor mijn kussentjes?...

E.T., mijn moeder maakte ook altijd zo kostuums voor me en die werden altijd geweldig O+ Misschien kun je der ook nog een flinke kwak eyeliner opdoen om het af te maken? :) Of Cleopatra haar maken met breigaren?
  maandag 28 maart 2011 @ 13:06:16 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94709996
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef Inu het volgende:

[..]

Niemand tips voor mijn kussentjes?...

E.T., mijn moeder maakte ook altijd zo kostuums voor me en die werden altijd geweldig O+ Misschien kun je der ook nog een flinke kwak eyeliner opdoen om het af te maken? :) Of Cleopatra haar maken met breigaren?
Heb je kussentjes bekeken, vind dat randje wel erg mooi :D Maak anders om te testen van een lapje oude stof (of goedkope katoen, of een oud hoeslaken ofzo) even een test-hoesje. Dan weet je of het lukt en wat je mooier vindt.

Ik denk wel dat de kussentjes beter in model blijven met het randje dan zonder. Dat je zegmaar, zonder randje een beetje zo'n vormeloos kussen krijgt op den duur...

Succes!

Wie had nou ook alweer die portemonnee gemaakt? Die wil ik ook maken! :D
  maandag 28 maart 2011 @ 13:43:59 #40
3011 E.T.
pi_94711614
Die portemonnee is gewoon een patroon wat ik ergens op DaWanda heb gekocht :)

De verkleedjurk wordt toch een tikkie anders... Heb ik net besloten :') (lekker op tijd, morgen moet het af zijn .. )
Strak en dan klitteband op d'r rug .. twee banden op de schouders.
Ik ga nu dus een vierkante lap omzomen en twee schouderbanden maken... vanmiddag plaats van de banden en klitteband bepalen... En dan vanavond goed in elkaar zetten en her en der gouden dingen aanbrengen.
En nog proberen een 'slangetje' op d'r voorhoofd te krijgen :')
(en nog even ergens m'n donkere oogpotlood zien te vinden.. )
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:34:37 #41
3011 E.T.
pi_94797911
Ik presenteer u: Prinses Saskia I, gemalin van Farao Achemenhoteb:

woensdag 30 maart 2011 @ 09:55:02 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94798511
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:34 schreef E.T. het volgende:
Ik presenteer u: Prinses Saskia I, gemalin van Farao Achemenhoteb:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ze is prachtig!

Over die portemonnee: Kan ik het patroon lenen/kopietjes betalen/overtekenen/van je kopen?

Xx!
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:28:38 #43
3011 E.T.
pi_94801740
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 09:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ze is prachtig!

Over die portemonnee: Kan ik het patroon lenen/kopietjes betalen/overtekenen/van je kopen?

Xx!
Ik heb het patroon hier gekocht. Het is een e-book, zodra je betaling binnen is wordt ie gemaild :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 11:37:53 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94802083
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:28 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik heb het patroon hier gekocht. Het is een e-book, zodra je betaling binnen is wordt ie gemaild :)
Dankjewel! :D Heb hem nog niet besteld, moet eerst even afmaken waar ik mee bezig ben en mijn naailerares vragen of ze denkt dat ik het al zou kunnen :p

Xx
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:32:22 #45
319308 Tink89
To live is to dance
pi_94806203
Oh trouwens, wat ik vergeet te vragen en niet kan vinden op die website:

Is het moeilijk om die portemonnee te maken? Met heel weinig ervaring...

En hoeveel stof heb ik nodig? Ik weet dat dat in de werkbeschrijving staat, maar ik ontdek net dat Textielstad gewoon om de hoek zit en kan niet wachten :p

Xx!
pi_94807250
ET mooi hoor!
  vrijdag 1 april 2011 @ 21:54:44 #47
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_94921076
Et, is die werkbeschrijving in het Duits? Ik blijf maar verliefd naar je foto's kijken en zie nu het linkje! (maar als het duits is kan ik het beter niet bestellen.)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Boks-Chick zaterdag 2 april 2011 @ 09:15:01 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_94934244
lolwut
  zaterdag 2 april 2011 @ 09:18:02 #49
3011 E.T.
pi_94934274
Lishe, ik denk dat jij dat wel redt hoor :Y
Het is duits, maar wel een stap-voor-stap werkbeschrijving met foto's..
pi_94939190
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 april 2011 09:15 schreef BrandX het volgende:
Ik kom even spammen! *O*

Brei, haak en naai mee voor Knit-a-Square!
Leuk, helaas kan ik niet breien of haken (alleen vingerhaken :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')