Nee hoor, gewone naaimachine lukt prima!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi BE
We gaan de gordijnen a.s. zaterdag op de markt in Utrecht ophalen, en daar staat ook een grote forniturenzaak. Ik zal daar ook zeker vragen, maar ik wilde goed beslagen ten ijs komen..
Die in hoogte verstelbare innaaihaakjes ken ik wel. (van 't Internet). Deze toch?
[afbeelding]
Ik had begrepen dat je daar een industriele naaimachine voor moest hebben. Ik heb er eentje van de blokker enzo ('n toyota).
Ja, dat zijn die dingetjes idd. En die kan je gewoon zelf naaien.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Hoi BE
We gaan de gordijnen a.s. zaterdag op de markt in Utrecht ophalen, en daar staat ook een grote forniturenzaak. Ik zal daar ook zeker vragen, maar ik wilde goed beslagen ten ijs komen..
Die in hoogte verstelbare innaaihaakjes ken ik wel. (van 't Internet). Deze toch?
[afbeelding]
Ik had begrepen dat je daar een industriele naaimachine voor moest hebben. Ik heb er eentje van de blokker enzo ('n toyota).
Ik weet het, maar zelfs dáár heb ik geen zin in, erg hè?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
kom je gezellig hier, gaan we samen aan de slag
enne... kussens zijn toch zo af ? die trek je zo onder de lockmachine door en klaar!![]()
leuk!!!!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zelfs dáár heb ik geen zin in, erg hè?
En ik heb geen lockmacineDoe altijd eerst de kanten zigzaggen en daarna vastnaaien. Iets meer werk maar met wat rechttoe-rechtaan werk is dat niet zo erg
Als ik eens een dagje over heb kom ik graag een keer jouw kant op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |