Hier is alles dicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:00 schreef Perruche het volgende:
Ik wil weer een leuke vrouwen serie. Zo even naar de free record shopkan ik toch gaan shoppen
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Jagärtrut het volgende:
In de bus vanaf het vliegveld naar stockholm.weekeind zit er weer op....
quote:
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grrquote:Op zondag 6 maart 2011 13:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat snel he Jeager?
Nou kan ik je melden dat het stralend weer is in Stockholm
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
fijn, nog een half uurtje ben ik er, en dan mis ok mb trein net en moet ik een u...ur wachten....grr
doe bus schommelt nogal...quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dit een spelletje waarbij we de missende letters moeten invullen?
Het confronteert je er wel mee dat echt zorgeloos eten er niet meer in zit. You can check out anytime you like but you can never leave.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:43 schreef Merel het volgende:
Hoi Claudia! Ik weet nooit of het een goed of een slecht teken is dat er zo'n grote vaste groep zit die hier al eeuwen post, qua resultaten met afvallen / op gewicht blijven dan.
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef sigme het volgende:
Hoi Claudia! Leuk dat je er weer bij bent.
Ik ben bezig het hardlopen na de winterstop weer op te pakken. Vrijdag 13km gelopen met een wandelpauze na 10 km. Vanochtend ging het begin wat stroefjes dus besloot ik tot een niet te lange ronde. Het herstelde wel goed en ik had het idee dat het tempo best hoog lag.
Dat bleek ook: 7km hardlopen, 11,3 km/u!
Twee kinderen?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je loopt na een stop meteen weer flinke afstanden?Mooie snelheid ook!
Ik wil wel weer beginnen met hardlopen maar ik wil deze keer niet te hard van stapel lopen. Eerst maar eens wennen aan het leven met twee kinderen, weer beginnen met werken en dan bedenken hoe sport erin gepast kan worden.
De reden van mijn overgewicht:quote:
dat is toch juist goed dat je minder behoefte aan zoetigheid hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef MarMar het volgende:
Terug van koffie bij de buren, beetje vroeg want kiddo is nu onderweg met manlief naar het theater, voor het eerst voor haar
Er was iets geks, buuf had gevulde koeken bij de koffie en ik had er gewoon geen zin in.
wat een schatje!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De reden van mijn overgewicht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |