Moesten ze in Benghazi zijn dan? Ze waren meer naar het oosten opgepakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben een boot in de haven van Benghazi!
Waar was dat gedoe met de SAS en parachutes dan goed voor?
Hoi.quote:
Man... Zelfs de doodstraf is te mild voor zo'n ziek wijfquote:Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef Daniel1976 het volgende:
ieuwwww http://feb17.info/general/libyas-devil-in-female-form/
Wat een zieke macht geile wijf is dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:10 schreef Daniel1976 het volgende:
ieuwwww http://feb17.info/general/libyas-devil-in-female-form/
Je kunt idd pas achteraf van een revolutie spreken. Revolutie betekent omwenteling. Als er geen omwenteling plaatsvindt is het geen revolutie.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou je sowieso pas achteraf over een revolutie kunnen spreken. Dan moeten we het hele MO-subforum renamen.
Dus we moeten maar net doen of er geen burgeroorlog gaande is omdat we anders Kaddafi zouden helpen? Hoera voor objectieve berichtgeving.quote:Mij maakt het wel uit. Ik hou niet van dictaturen, ik vind niet dat je ze te veel moet helpen. Neutraal of anti-dictatuur.
Ga jij eerst even met CNN en Libyan State TV in discussie voor je hier kom zeiken over objectiviteit ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:49 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je kunt idd pas achteraf van een revolutie spreken. Revolutie betekent omwenteling. Als er geen omwenteling plaatsvindt is het geen revolutie.
[..]
Dus we moeten maar net doen of er geen burgeroorlog gaande is omdat we anders Kaddafi zouden helpen? Hoera voor objectieve berichtgeving.
Jij wilt ontkennen dat er een burgeroorlog gaande is in Libië, omdat het onderkennen van de werkelijke situatie niet in je politieke straatje past. Ga eens bij jezelf te rade voordat je mij vertelt wat ik moet doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga jij eerst even met CNN en Libyan Stat TV in discussie voor je hier kom zieken over objectiviteit ja!
Het staat je vrij een nieuw topic te openen voor je burgeroorlog discussie, deze reeks heet 'revolutie' en dat blijft voorlopig zo.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij wilt ontkennen dat er een burgeroorlog gaande is in Libië, omdat het onderkennen van de werkelijke situatie niet in je politieke straatje past. Ga eens bij jezelf te rade voordat je mij vertelt wat ik moet doen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Het staat je vrij een nieuw topic te openen voor je burgeroorlog discussie, deze reeks heet 'revolutie' en dat blijft voorlopig zo.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:18 schreef yavanna het volgende:
iyad_elbaghdadi
Live call from Ras Lanuf on AJA: Negotiations ongoing with factions in Sirt and we're hoping to enter it in 24 hours without a fight. #Libya
Republikeinen.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef yavanna het volgende:
Met video interview met Amanpour Gaat overigens niet alleen over Libië.
John McCain: Gadhafi Is 'Insane'
John McCain, R-Ariz., reiterated his call for a U.S.-backed no-fly zone over Libya this morning and called Libyan leader Moammar Gadhafi "insane."
In calling for the no-fly zone, McCain told "This Week" anchor Christiane Amanpour, "We can't risk allowing Gadhafi to massacre people from the air, both by helicopter and fixed-wing [aircraft]."
He! De NL Hercquote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Silven het volgende:
Vliegveld Malta:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stonden er 3 van deze by the way.
Mooie foto.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Monidique het volgende:
En om even door te gaan:
[ afbeelding ]
Dat is geen revolutie, dat is een oorlog.
Wat zullen die daar doen op Malta ?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:32 schreef Silven het volgende:
Vliegveld Malta:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er stonden er 3 van deze by the way.
Don't know, foto's zijn van vanmiddag trouwens. Post straks nog wel eentje van een aantal NL militairen en de 3 vliegtuigen op een rijtje.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat zullen die daar doen op Malta ?
Saoedi-Arabie steunt Gadaffi? Bron?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Recap. Afrikaanse landen (Zimbabwe, Niger, Chad) en landen in het MO (Saudi Arabië, Israël) lijken Ghaddafi te steunen.
En nu?
Daar gaan toch alle dictators naartoe?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Saoedi-Arabie steunt Gadaffi? Bron?
De Saudi koning en Gadaffi zijn geen vriendenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar gaan toch alle dictators naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |