Dat was ook de laatste x dat ik hem heb gezien, en achteraf blij toe want hij geeft geen concerten meer,quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Bowie heb ik jammer genoeg nooit live gezien.
Nee, dit nummer kende ik nog niet geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:12 schreef Mores het volgende:
[..]
Yep, ken je dat nummer niet? zat ook aan het begin van Jacky Brown
Ben ik blij dat ik nog dit soort concerten heb kunnen bezoeken, ik heb alle kaartjes nog in bezit, bewaar ik in een speciaal doosje.quote:
110th street ligt noordelijk van Central Park parallel aan Park avenue, daar begint de wijk Harlem, en dit nummer beschrijft Harlem, in die tijd, erg goed ( niet dat ik daar verstand van heb, maar dat heb ik gelezen )quote:Op zondag 6 maart 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dit nummer kende ik nog niet geloof ik.
Die heb ik dan weer niet gezien, al heb ik wel al hun albums tot Notorious ( Op plaat wil dat zeggen )quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
Het beste concert waar ik ben geweest in de jaren 80 was toch echt wel dat van Duran Duran. Wat een super band was dat zeg.
concerten bijwonen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de plannen voor mijn eerst volgende vakantie zijn klaar.
Libië?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de plannen voor mijn eerst volgende vakantie zijn klaar.
Dat gaat ook wel zonder vakanties gebeuren.quote:
Als er ergens geen ruk te doen is, is het wel Finland, Zweden, Norwegen mooie natuur, Finland, nee, daar ga je heen als je levensmoe bent, daarom komen die Finnen allemaal naar Nederland.quote:
Ben je dan wel eens in Fins Lapland geweest?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Als er ergens geen ruk te doen is, is het wel Finland, Zweden, Norwegen mooie natuur, Finland, nee, daar ga je heen als je levensmoe bent, daarom komen die Finnen allemaal naar Nederland.
Dat zou dan voor het werk zijn. Geen vakantie.quote:
Dat is dus waarschijnlijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het werk zijn. Geen vakantie.
Goeie filmquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Mores het volgende:
Zo, ik ga effe filmpje kijken, The American met Sjors Clooney van onze landgenoot A Corbijn, met voor de rest nog meer Nederlandse actrices;
Tot laters
Geen commentaar.quote:
lolquote:
Ik heb ooit, met nieuwjaar in finland, in de sneuw, in een auto vastgezeten, zonder alcohol, en dan ga je het allemaal in een ander perspectief plaatsenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan wel eens in Fins Lapland geweest?
Heerlijk op de snowscooters een paar dagen de bossen in.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:42 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb ooit, met nieuwjaar in finland, in de sneuw, in een auto vastgezeten, zonder alcohol, en dan ga je het allemaal in een ander perspectief plaatsen
Tof, heb een keer in een hondenslee gezeten, echt geweldig die beestenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
En naast de tweedaagse tocht met de snowscooters gaan we ook twee dagen met een hondenslee op pad.
Het enige vervoersmiddel waar preventief geweld nodig is.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Tof, heb een keer in een hondenslee gezeten, echt geweldig die beesten
Ik was acht ofzo, ik kan me niet eens meer herinneren dat er iemand die slee bestuurdequote:Op zondag 6 maart 2011 01:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het enige vervoersmiddel waar preventief geweld nodig is.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik was acht ofzo, ik kan me niet eens meer herinneren dat er iemand die slee bestuurde
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:51 schreef Mores het volgende:
Zo, de film begint ergens in zweden , in de sneeuw, in een bos
lekker mee rennenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Het is trouwens wel hard werken als chauffeur op zo'n ding.
quote:
Weltrusten Clan.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:14 schreef Clan het volgende:
Ik ga eens slapen, die oude botten van mij in het bed hijsen,
Welterusten allemaal
Pas om 0800.quote:
quote:Nieuwsbericht van Cobra..
Ja hoor. Druk bezig met "Pulp Fiction" kijken.quote:
Altijd goedquote:Op zondag 6 maart 2011 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Druk bezig met "Pulp Fiction" kijken.
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:36 schreef jankaas020 het volgende:
maar goed, ik ga ff m'n hoofdkussen periodiek onderhoud geven, tot morgen!
Trustequote:
Zij hebben nog het 'geluk' dat ze door de rebellen gevangen zijn genomen. De rebellen hebben er niks aan om hen als propaganda ofzo te gebruiken, in tegenstelling tot Khadaffi.quote:
Iedere nacht het zelfde. Ze gaan allemaal snurken.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:41 schreef Mores het volgende:
Ik zie dat ik net in het net kom, terwijl iedereen gaat pitten
Ik kom ook nog evenquote:Op zondag 6 maart 2011 03:41 schreef Mores het volgende:
Ik zie dat ik net in het net kom, terwijl iedereen gaat pitten
Moet je maar niet zo lang opblijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 03:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedere nacht het zelfde. Ze gaan allemaal snurken.
Mijn chef zal het niet zo leuk vinden als ik nu ga maffen.quote:
Ik weet niet precies wat je voor werk doet, iets bij de Luchtmacht toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn chef zal het niet zo leuk vinden als ik nu ga maffen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 03:54 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je voor werk doet, iets bij de Luchtmacht toch?
Er moet gewoon 24/7 een CBRN functionaris aanwezig zijn?quote:
quote:
Lekker rustig dan, maar moet je veel papierwerk bijhouden dan? Is toch meer je taken afvinken, lijkt me, vooral als je ook nog tijd hebt om wat films tussendoor te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
De nachten zijn wel perfect om papierwerk te doen.
Veel bijwerken van OPS bevelen en OBA's. Maar het leukste is, aan de hand van de situatie in de wereld, Contingency Plannen opstellen.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:19 schreef Mores het volgende:
[..]
Lekker rustig dan, maar moet je veel papierwerk bijhouden dan? Is toch meer je taken afvinken, lijkt me, vooral als je ook nog tijd hebt om wat films tussendoor te kijken.
Ik zou het moeten zien om er een indruk van te kunnen krijgen, want ik weet helemaal niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar is dat een beetje zoals bij bedrijven dat je weet dat er geen waterblusser maar schuim of poeder moet hangen ivm oliebrand etc?, en dat je zuurbranden ook niet met water moet blussen want dan gaat het spatten?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel bijwerken van OPS bevelen en OBA's. Maar het leukste is, aan de hand van de situatie in de wereld, Contingency Plannen opstellen.
Ah okay, dus jullie wisten waar die nucleaire wapens in Iraq lagen?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ook, maar meer op het Operationele niveau.
Neem Libië. Als NL daar nu een grote operatie zou willen uitvoeren komt de staf bij mij of mijn collega's voor info omtrent het CBRN gebeuren ter plaatse.
Mijn directe collega's en ik werken graag vooruit. Dus als het ergens begint te rommelen beginnen wij al met het verzamelen van info over dat gebied. Denk dan bv aan kern/chemische wapens maar ook lokale chemische installaties.
Men heeft dat toen, volgens mij , aan de MIVD gevraagd. Niet aan mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:31 schreef Mores het volgende:
[..]
Ah okay, dus jullie wisten waar die nucleaire wapens in Iraq lagen?
Redelijk rustig. Flink wat papier kunnen wegwerken.quote:
Een pak kaarten.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 06:24 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja veel suiker en melk graag, want ik heb me bakkie graag als een goede vrouw, blond heet en zoet.
Na de operatie van gisteren jaquote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht even, jij meldt nu dus dat je met een stijve poot in bed bent wakker geworden?
odolquote:
Die heb ik elke ochtend, zoals Thaboel schreef, de zgn "ODOL"quote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk nou eens de dubbele betekenis van van stijve poot over
De kans is alleen 100x kleiner.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
Zo zie je maar dat het ook kan gebeuren als er goed getrained personeel ingezet wordt.
Nu kan de discussie tussen Lightning en Sine stoppen.
Poot heeft toch echt ook een andere betekenisquote:Op zondag 6 maart 2011 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die heb ik elke ochtend, zoals Thaboel schreef, de zgn "ODOL"
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Poot heeft toch echt ook een andere betekenis
Duurde idd ffquote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Duurde even maar het kwartje is gevallen
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:25 schreef Lotusss het volgende:
Ik overrule ErwinRommel even: ze zijn gepakt door de rebellen. Benghazi is de "hoofdstad" van de rebellen. Op NOS tt 130 staat een klein bericht erover.
TMIquote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef Lotusss het volgende:
Goeiemorgen! Ik begon ook meteen tegen ErwinRommel: "volgens mij is niet alleen je poot stijf hahahahaha"
Speculaties allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef m.k het volgende:
Dan zou het op zich kunnen dat de SAS zich heeft laten pakken omdat op rebellen schieten nou ook niet echt bevorderlijk is right?
Hier ook!quote:
Dat bedoel ik ook als een speculatiequote:
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevelquote:Op zondag 6 maart 2011 01:40 schreef Mores het volgende:
Zo, ik ga effe filmpje kijken, The American met Sjors Clooney van onze landgenoot A Corbijn, met voor de rest nog meer Nederlandse actrices;
Tot laters
Volkskrantlezer?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevel![]()
Verder wel leuke film. Gister met een goed glas wiskey binnen handbereik gekeken.
nah. Ouders zijn VK lezers. Ik ga alleen voor de gratis DVD'squote:
Goede woordgrapquote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
nah. Ouders zijn VK lezers. Ik ga alleen voor de gratis DVD's![]()
Stond trouwens in de zaterdageditie een lange review van het boek The Gun door ene heer Chivers. Is een biografie over de AK47. Nou leek dat wel een geschikt boek om de tijd te doden. Iemand dit boek al gelezen? En is er trouwens een NL versie te vinden?
Tytjerksteradiel?quote:
Vlakbijquote:
Hurdegaryp.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:38 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Vlakbij
Tytjerk ligt tussen leeuwarde en hardeguryp.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hurdegaryp.
Edit: (niet opgevallen) Tytsjerk.
Ik ik heb geen zin om de correcte namen op te zoekenquote:
gewoon opstekenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef paintmeester het volgende:
Net terug van het hardlopen, lekker weer hoor![]()
Heb nu wel ontzettend veel zin in een peuk(ben per 1 maart gestopt)
Dat dusquote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Erasmo het volgende:
Of je toont wél wat discipline en je doet het niet.
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Erasmo het volgende:
Of je toont wél wat discipline en je doet het niet.
Kut AZquote:
Dat is een grapje mag ik hopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:30 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik heb geen flauw benul wat droge worst is.
Omdat je dan serieus wat mist:quote:Op zondag 6 maart 2011 17:33 schreef Sine_Pari het volgende:
Nee waarom zou dat een grapje moeten zijn?
In principe verschilt het er niet zo heel veel van, het is meestal varken wat met lokale kruiden in een varkensdarm zit. Iedere regio heeft zijn eigen soort. Vind het zelf lekkerder dan de beef jerky die ik tot nu toe heb geproefd, helaas ben ik afhankelijk van fabrieksjerky uit de PX.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Oh bedoel je beef jerky? althans het lijkt een beetje op jerky
Neequote:Op zondag 6 maart 2011 17:51 schreef Mores het volgende:
En laat me raden, die droogworst is weer gedroogde paardenreet, anders mag het geen droogworst heten
Zeg ik toch, gedroogde paardenreetquote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHij moet wel in darm zitten ipv. zo'n ranzig collageenlaagje.
Wat voor een operatie heb je gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n bovenbeen doet toch wat "auw" nadat ik er gisteren aan geopereerd ben
Lotusss heeft mij gisteren bewerkt met een steriel stanleymes en wat naalden om een hardnekkige steenpuist op mijn bovenbeen uit te snijden. Zonder verdoving dus het mes erin. De wond ziet er goed uit, maar "trekt" behoorlijk.quote:
Zolang die maar niet op je reet zit, dat lijkt me ergerquote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft mij gisteren bewerkt met een steriel stanleymes en wat naalden om een hardnekkige steenpuist op mijn bovenbeen uit te snijden. Zonder verdoving dus het mes erin. De wond ziet er goed uit, maar "trekt" behoorlijk.
Die heb ik al eens gehad, een zgn. "zevenkopper". Daar ben je dan echt niet blij meequote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Zolang die maar niet op je reet zit, dat lijkt me erger
Zaten allemaal lekkere wijven in, ook die Nederlandse,quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevel![]()
Verder wel leuke film. Gister met een goed glas wiskey binnen handbereik gekeken.
Daar zal je lever het ook eens mee zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 19:45 schreef Lotusss het volgende:
Het is toch eigenlijk best wel lekker om niet/nauwelijks meer te drinken!
En mijn kledingmaat en vetpercentagequote:
Que?quote:
Je lichaam gaat nu in de schaarstemode, alles wat je dan eet word opgeslagen voor schaarse tijden die komen gaan.quote:
Daar zit mijn lijf al een jaar of 4 in! Ik eet als een model, maar er passen er 2 inquote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je lichaam gaat nu in de schaarstemode, alles wat je dan eet word opgeslagen voor schaarse tijden die komen gaan.
Voor de rest is dit wel informatief, zaten voor mij iig een paar nieuwe dingen tussen
Nope, definately alcohol. Alcohol wordt omgezet in suikers en daarna in vet. Bij mij tenminste welquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Mores het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de alcohol, maar meer aan eten na alcohol
Vergeet nou niet om op die link te klikken in mijn vorige postquote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zit mijn lijf al een jaar of 4 in! Ik eet als een model, maar er passen er 2 in
Loop nu dus bij diëtiste en sport wat meer. Mocht volgende week uitkomen dat ik vitamine D deficiëntie heb, dan slik ik extra vitamine D en dan heb ik hopelijk veeeeeel meer energie dan dat ik nu heb.
Alcohol heeft nog een extra dikmakend effect: het vertraagt de afbraak van het vet uit de voeding. Hierdoor slaat uw lichaam vet op.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, definately alcohol. Alcohol wordt omgezet in suikers en daarna in vet. Bij mij tenminste wel
Die docu heb ik laatst op tv gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet nou niet om op die link te klikken in mijn vorige post
Dat zijn dan ook 2 compleet verschillende situaties.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef Royyy het volgende:
Britse SAS eenheid is weer vrij... nu de Nederlanders nog
Weet ik.. maar toch goed nieuwsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook 2 compleet verschillende situaties.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zit mijn lijf al een jaar of 4 in! Ik eet als een model, maar er passen er 2 in
Loop nu dus bij diëtiste en sport wat meer. Mocht volgende week uitkomen dat ik vitamine D deficiëntie heb, dan slik ik extra vitamine D en dan heb ik hopelijk veeeeeel meer energie dan dat ik nu heb.
Riiightquote:
lekker nummertje! Alleen snap ik die clip echt nietquote:
Ik heb die scene nooit begrepen waar hij dat wijf ineens slaat tijdens het sexen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef hcwp het volgende:
Naar de Klote!
http://www.imdb.com/title/tt0117142/
Moet nogsteeds de pluba's van uitzending opruimen, nu is dat geen probleem, maar de inhoud daarvan xD FUCKquote:Op zondag 6 maart 2011 22:17 schreef AchJa het volgende:
Idem... Kunnen we weer aan de vrijgezellen dagindeling beginnen.
Saai en dodelijk, door de lange autorit was ik ff vergeten voldoende te eten en drinken, zodoende stond ik de laatste 10 minuten van de 2 uur compleet wankel... en vooraan. GVD, ik flikkerde echt bijna uit, dat had geen 5minuten meer moeten duren. Echt fucking slecht van mezelf !quote:
Was het in Apeldoorn?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Saai en dodelijk, door de lange autorit was ik ff vergeten voldoende te eten en drinken, zodoende stond ik de laatste 10 minuten van de 2 uur compleet wankel... en vooraan. GVD, ik flikkerde echt bijna uit, dat had geen 5minuten meer moeten duren. Echt fucking slecht van mezelf !
Heb zelf een keertje bij speciaal appel en medaille uitreiking van 17gfpi gestaat en vielen dr 2 neer ( was wel flink warm) best een raar gesprek als je ze ziet gaanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Saai en dodelijk, door de lange autorit was ik ff vergeten voldoende te eten en drinken, zodoende stond ik de laatste 10 minuten van de 2 uur compleet wankel... en vooraan. GVD, ik flikkerde echt bijna uit, dat had geen 5minuten meer moeten duren. Echt fucking slecht van mezelf !
Wat hadden ze, Thais?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, net 'even' bij de japanner geweest, goed eten!
Ik heb geen sushi aangeraakt.quote:
Idd nacht#4. Morgen de laatste van de serie.quote:
En je doet er geen kut aan, ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik heb ze om mij heen vaak zat tegen het dek aan zien kletteren.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb zelf een keertje bij speciaal appel en medaille uitreiking van 17gfpi gestaat en vielen dr 2 neer ( was wel flink warm) best een raar gesprek als je ze ziet gaan
In de sporthal zeker?quote:
Idem, als je uit het gelid stapt dan weet de ziekenpa al dat hij een sprintje mag trekken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En je doet er geen kut aan, ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik heb ze om mij heen vaak zat tegen het dek aan zien kletteren.
Overigens kun je er zelf ook wel iets aan doen, stap gewoon onopvallend uit het geheel als je merkt dat je licht en draaierig in je hoofd wordt, je kunt dan wel pokhouterig blijven staan maar dan ga je zeker plat.
Verdorie zeg dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verdorie zeg dat wel
Heb je je ouders al uitgenodigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Verdorie zeg dat wel
haha mooi verhaal ! goeie avond trouwens !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Verdorie zeg dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Verdorie zeg dat wel
De regenpijp was geen optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgenodigd? Pa was niet boos, die vond het wel grappig.quote:
Ach ja.. shit happends.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
haha mooi verhaal ! goeie avond trouwens !
Ja, dan houdt het op.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, dan was mijn hond aangeslagen en mijn raam zat dicht
Ja, voor een etentje.quote:
quote:kom net ter ontdekking dat mijn nieuwe tandenborstel kan trillen...
. Ik poets er al 4 dagen mee...
Er zit een aan/uit knopje opquote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Uitgenodigd? Pa was niet boos, die vond het wel grappig.
[..]
Ach ja.. shit happends.kom net ter ontdekking dat mijn nieuwe tandenborstel kan trillen...
Als we jou een kettingzaag geven duurt het zagen dus net zo lang als met de handzaag?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef Maitje het volgende:
kom net ter ontdekking dat mijn nieuwe tandenborstel kan trillen...
Tja.. achteraf kunnen we er weer over lachen..quote:
Ja.. daagquote:
Ernstig toch?!quote:
Nou das dus het rare.. er zitten 2 inieminie knopjes op die dezelfde kleur hebben als de achtergrond. Dus ik wil tandenpoetsen en zie "opeens" die 2 knopjes.. ik dacht nog "wat een rare decoratie". Dus ik druk erop.. begint ie te trillenquote:
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef EllaN het volgende:
Mijn nachtelijke anti-kater-water stelde me weer niet teleur. Wel hoofdpijn gehad, maar dat was gauw over.
Joh.. ik ben niet achterlijk!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als we jou een kettingzaag geven duurt het zagen dus net zo lang als met de handzaag?
Eveneens.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef EllaN het volgende:
Mijn nachtelijke anti-kater-water stelde me weer niet teleur. Wel hoofdpijn gehad, maar dat was gauw over.
quote:
Was het wel een tandenborstel?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. achteraf kunnen we er weer over lachen..
[..]
Ja.. daag
[..]
Ernstig toch?!
[..]
Nou das dus het rare.. er zitten 2 inieminie knopjes op die dezelfde kleur hebben als de achtergrond. Dus ik wil tandenpoetsen en zie "opeens" die 2 knopjes.. ik dacht nog "wat een rare decoratie". Dus ik druk erop.. begint ie te trillen![]()
quote:
Nou.. ik denk dat je er zat andere dingen mee zou kunnen doenquote:
Doei doei, veel plezier met de 'tandenborstel'quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. ik denk dat je er zat andere dingen mee zou kunnen doen![]()
Goed, ik ben voor dood legge in mijn bedje!!
Doeiii!!!
Eerste keer zwaar bezopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ik. Voor de volgende keer dan maar.
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....quote:
Truste maar weer!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doeiii!!!
Weltrusten!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Doeiii!!!
Het is pas echt erg als je bij het avondeten thuiskomtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....
Zo kwam ik donderdag thuis en de sleutel lag niet op de gebruiktelijke plek... dus ik al half in paniek pak me telefoon wil mijn ouders wakker bellen... zie ik dat mij zus en ouders al aan het ontbijt zitten xD beetje laat thuisgekomen die dag
Ik ben bij mijn ouders al eens wakker geworden in de garage, wel de sleutel van de garagedeur mee, maar niet van de tussendeur...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know, ut is mij meerdere keren gebeurd....
Zo kwam ik donderdag thuis en de sleutel lag niet op de gebruiktelijke plek... dus ik al half in paniek pak me telefoon wil mijn ouders wakker bellen... zie ik dat mij zus en ouders al aan het ontbijt zitten xD beetje laat thuisgekomen die dag
helpt bij mij al lang niet meer, ik sla standaart een 0,5 liter achterover voor het slapen gaan, vroeger werkte dat, nu echt nooitquote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef Maitje het volgende:
Ik wou dat ik jou anti-kater-water-tip eerder dan vanochtend had gelezen.. had mij ook wel wat bespaard geloof ik. Voor de volgende keer dan maar.
haha, ben ik blij dat die sleutel bij ons dezelfde is Xdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef AchJa het volgende:
Ik ben bij mijn ouders al eens wakker geworden in de garage, wel de sleutel van de garagedeur mee, maar niet van de tussendeur...
Hmmm, kut, na ja, ga ik hier maar slapen...
Dat kan. Daar heeft ze inderdaad opgetreden.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Goed nummer, volgens mij heb ik haar eens bij DWDD gezien
Vroeger luisterde ik nog wel eens naar NachteGiel en Ekdom, maar tegenwoordig vergeet ik dat bijna elke keer.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan. Daar heeft ze inderdaad opgetreden.
Bovenstaande opname is afgelopen zaterdag ochtend rond 0500 gemaakt.
Ik ben in staat om er voor wakker te blijven.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik nog wel eens naar NachteGiel en Ekdom, maar tegenwoordig vergeet ik dat bijna elke keer.
Ik vind hun ook wel de leukste dj's van het ogenblik, vooral Ekdom.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben in staat om er voor wakker te blijven.
En als ik nachtdienst heb, als afgelopen vrijdag dus, staat het volume van de tv wel wat hoger dan normaal.
Ekdom is inderdaad de leukste en beste DJ van dit moment. Die man heeft zo'n gigantische kennis op muziekgebied.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vind hun ook wel de leukste dj's van het ogenblik, vooral Ekdom.
Huh. Waarom niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Ja godver. Krijg geen vrij voor de beediging van mn vriendin :S
Ik vind dat Serious request ook echt elk jaar top, helaas was het niet hier in Nijmegen, maar ben in Eindhoven even langs geweest, moeten ze vooral met Ekdom en Beelen doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ekdom is inderdaad de leukste en beste DJ van dit moment. Die man heeft zo'n gigantische kennis op muziekgebied.
Heb je geen vrije dagen die je kan opnemen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
Ja godver. Krijg geen vrij voor de beediging van mn vriendin :S
ER, Lotusss en ik zijn ook een avond in Eindhoven geweest. Was erg leuk om het glazen huis te zien. De beste week radio op tv van het hele jaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik vind dat Serious request ook echt elk jaar top, helaas was het niet hier in Nijmegen, maar ben in Eindhoven even langs geweest, moeten ze vooral met Ekdom en Beelen doen.
Omdat de vrijdag een belangrijkedag is en ze me gewoon nodig hebben... Leuke gesprekken zijn dat 's avonds. Morgen ff rondbellen of iemand wilt wisselenquote:
Officiele uitnodiging regelen van je vriendin, dan MOET je er heen!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat de vrijdag een belangrijkedag is en ze me gewoon nodig hebben... Leuke gesprekken zijn dat 's avonds. Morgen ff rondbellen of iemand wilt wisselen
Suckyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Omdat de vrijdag een belangrijkedag is en ze me gewoon nodig hebben... Leuke gesprekken zijn dat 's avonds. Morgen ff rondbellen of iemand wilt wisselen
In de winter is er al zo weinig te doen, dan is dit echt iets leuks, breekt de winter een beetjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER, Lotusss en ik zijn ook een avond in Eindhoven geweest. Was erg leuk om het glazen huis te zien. De beste week radio op tv van het hele jaar.
Maar ik vraag me af of Beelen en Ekdom tijdens SR2011 wel in het huis zitten.
Ik heb ze paar jaar terug in het Goffertpark mogen aanhoren, was leuk, met een bbq setje erbij ( Ik zat buiten de hekken op de heuvel )quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
Bridges to Babylon tour![]()
Heb toen met een aantal maten nog het scharrigste hotel op de wallen weten te vinden...
Ik moet zeggen dat ik er het hele jaar wel naar uit kijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
In de winter is er al zo weinig te doen, dan is dit echt iets leuks, breekt de winter een beetje
Vettt!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef AchJa het volgende:
Bridges to Babylon tour![]()
Heb toen met een aantal maten nog het scharrigste hotel op de wallen weten te vinden...
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb ze paar jaar terug in het Goffertpark mogen aanhoren, was leuk, met een bbq setje erbij ( Ik zat buiten de hekken op de heuvel )
Wel de hele winter, in de zomer is het toch veelal buiten concertjes meepikken, volgende maand begint het weer voor me, eerst The wall uitvoering van Roger Waters, ben nu al flink kaartjes aan het inkopen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er het hele jaar wel naar uit kijk.
Is alweer dik 15 jaar geleden... Was wel lachen met die maten van mij, ik had natuurlijk al een tijdje in Seedorf gezeten en had de Reeperbahn in Hamburg wel eens gezien...quote:
Helaas staat het einde van serious request van 2009 niet meer op YT, dat vond ik mooi met Kane, die no surrender speeldequote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
In dit filmpje zijn ER, Lotusss en ik te spotten.
Niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Helaas staat het einde van serious request van 2009 niet meer op YT, dat vond ik mooi met Kane, die no surrender speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |