Neequote:Op zondag 6 maart 2011 17:51 schreef Mores het volgende:
En laat me raden, die droogworst is weer gedroogde paardenreet, anders mag het geen droogworst heten
Zeg ik toch, gedroogde paardenreetquote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NeeHij moet wel in darm zitten ipv. zo'n ranzig collageenlaagje.
Wat voor een operatie heb je gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n bovenbeen doet toch wat "auw" nadat ik er gisteren aan geopereerd ben
Lotusss heeft mij gisteren bewerkt met een steriel stanleymes en wat naalden om een hardnekkige steenpuist op mijn bovenbeen uit te snijden. Zonder verdoving dus het mes erin. De wond ziet er goed uit, maar "trekt" behoorlijk.quote:
Zolang die maar niet op je reet zit, dat lijkt me ergerquote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft mij gisteren bewerkt met een steriel stanleymes en wat naalden om een hardnekkige steenpuist op mijn bovenbeen uit te snijden. Zonder verdoving dus het mes erin. De wond ziet er goed uit, maar "trekt" behoorlijk.
Die heb ik al eens gehad, een zgn. "zevenkopper". Daar ben je dan echt niet blij meequote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Zolang die maar niet op je reet zit, dat lijkt me erger
Zaten allemaal lekkere wijven in, ook die Nederlandse,quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die prostituee waar dhr. Kloenie mee omgaat heeft een goeie voorgevel![]()
Verder wel leuke film. Gister met een goed glas wiskey binnen handbereik gekeken.
Daar zal je lever het ook eens mee zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 19:45 schreef Lotusss het volgende:
Het is toch eigenlijk best wel lekker om niet/nauwelijks meer te drinken!
En mijn kledingmaat en vetpercentagequote:
Que?quote:
Je lichaam gaat nu in de schaarstemode, alles wat je dan eet word opgeslagen voor schaarse tijden die komen gaan.quote:
Daar zit mijn lijf al een jaar of 4 in! Ik eet als een model, maar er passen er 2 inquote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je lichaam gaat nu in de schaarstemode, alles wat je dan eet word opgeslagen voor schaarse tijden die komen gaan.
Voor de rest is dit wel informatief, zaten voor mij iig een paar nieuwe dingen tussen
Nope, definately alcohol. Alcohol wordt omgezet in suikers en daarna in vet. Bij mij tenminste welquote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef Mores het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de alcohol, maar meer aan eten na alcohol
Vergeet nou niet om op die link te klikken in mijn vorige postquote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daar zit mijn lijf al een jaar of 4 in! Ik eet als een model, maar er passen er 2 in
Loop nu dus bij diëtiste en sport wat meer. Mocht volgende week uitkomen dat ik vitamine D deficiëntie heb, dan slik ik extra vitamine D en dan heb ik hopelijk veeeeeel meer energie dan dat ik nu heb.
Alcohol heeft nog een extra dikmakend effect: het vertraagt de afbraak van het vet uit de voeding. Hierdoor slaat uw lichaam vet op.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope, definately alcohol. Alcohol wordt omgezet in suikers en daarna in vet. Bij mij tenminste wel
Die docu heb ik laatst op tv gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vergeet nou niet om op die link te klikken in mijn vorige post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |