En jij?quote:
Ik vertrouw op het oordeel van Mores.quote:
Johnny rules!!quote:
Daar kom je ook nergens mee barbaar!quote:
The Cure!!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Daar kom je ook nergens mee barbaar!
Hier voor je!
Welke was dat? ik heb ze tweemaal in Rotterdam gezien, ook alweer een tijd terug, was in ik meen 1993 of 1994quote:Op zondag 6 maart 2011 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
Hun concert in Ahoy was echt super. Jammer dat dat alweer een tijdje geleden is.
Goed jaaaaarr!!!quote:
Nee, de Bordeaux was niet te zuipen dat jaar.quote:
Was dat 1992 ?, met dat bandje met dat wijf met die grote gitaar in het voorprogramma? Sjeezus, we worden oud, 2000 was ik er ook bij, maar vond dat concert iets minder.quote:
Lekker belangrijk, gaat om de Whiskey en mijquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de Bordeaux was niet te zuipen dat jaar.
Het concert van 2000 heb ik niet eens uitgezeten. Ik ben een paar nummer voor het einde vertrokken.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef Mores het volgende:
[..]
Was dat 1992 ?, met dat bandje met dat wijf met die grote gitaar in het voorprogramma? Sjeezus, we worden oud, 2000 was ik er ook bij, maar vond dat concert iets minder.
Nee hoor, ik blijf nog even wakker.quote:
Mooi concert, ik ben toen ook in die periode, ja ik spreek over jaren, naar David Bowie in Utrecht ( Jaarbeurshal geweest, ik meen 1995, ook onovertreffelijk;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |