volgens mij kan die nog ff doorgaanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef RiftNL het volgende:
Die Aafke heeft energie voor 10 hahahaha mooi man
laten we het hopen at ze nu los staatquote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef minzo het volgende:
Laura is denk dat het geheim is geraden, ze is nu stuk losser
Wut? hahahahaquote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef Kliertje41 het volgende:
kan iemand dat elastiek tussen sofia en servio doorknippen
ik kan het wel begrijpen... ze is de langste daar, dus dan val je altijd al opquote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef RobbieBoy het volgende:
heeft Laura een smeerbeurt gekregen ofzo? ze is ineens zo bewegelijk
Every gay needs a Fag-hag...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef Kliertje41 het volgende:
kan iemand dat elastiek tussen sofia en servio doorknippen
Haha, misschien gebeurt er een wonder?quote:
Je moet niks, verslaafde!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
pfff. moet ik nog zooooooooooooooooooooooooooooooo lang?!?!
moitochquote:Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo is als Linburger helemaal in haar element
dat zou kunnen ja, maar het geheim hield Guido ook niet tegen, tijdens de vorrige feestjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef minzo het volgende:
Laura is denk dat het geheim is geraden, ze is nu stuk losser
ja kan er niks aan doenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, misschien gebeurt er een wonder?
[..]
Je moet niks, verslaafde!
dat zou feest zijnquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef RiftNL het volgende:
Wie weet welk kostuum er overbleef bij het pakken van de kostuums? Dat kan een clue zijn richting een vd deelnemers en dat pak zou Maik dragen
het zaltochquote:
En ook de bouw en de sociale vaardighedenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die heeft de conditie van een marinier
die heeft ze gisteren geschoren zei ze; geen wonderquote:Op zondag 6 maart 2011 00:08 schreef callie59 het volgende:
en aafke wil haar poes steeds weer showen geloof ik
En terecht...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zo als de voorgaanden
Maar Laura wil niks van hem
Nee maar nu je het zegt...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Blue Thunder het volgende:
is er in deze cos al gevraagd wat voor pakje joanne nou eigenlijk aanheb??
quote:
De bouw van een man hoe kom je daarbij? Gespierde benen maar voor de rest toch echt een vrouw hoor :Squote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ook de bouw en de sociale vaardigheden
Twitter Alphons evenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Blue Thunder het volgende:
Piercer, dacht ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat was op het begin. Nu kijk ze als ik eht goed heb wel iets anders naar hem, misschien komt dat wel omdat ze Guido eigenlijk toch wel stiekem wel leuk vin d(ze kijkt nog best naar Guido, terwijl Guido echt 0 aandacht geeft)quote:Op zondag 6 maart 2011 00:10 schreef callie59 het volgende:
[..]
vreemd. ik dacht toch dat laura ook een beetje gek was op alex maar datz e niets kon doen vanwege het geheim. dat kan ze nu dus wel.
Sailormoon!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef RiftNL het volgende:
Wie weet welk kostuum er overbleef bij het pakken van de kostuums? Dat kan een clue zijn richting een vd deelnemers en dat pak zou Maik dragenNiemand opgevallen dus
Zelf ook liefhebber dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef waxmask het volgende:
En voor de liefhebbers van necrofilie:
http://xhamster.com/movies/463494/dutch_gangbang_with_sofia_valentine_en_jennie.html
NSFW
Deze is alweer wat ouder volgens mij aangezien ze hier nog niet al d'r plakplaatjes had..(of die moeten ondergespoten zijn op dit moment..)
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP D"R SMOELLL hahahah
ligt ze in bed met de volgende komt maik binnenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Mo weer zogenaamd totaal laveloos is en alle aandacht en zorg van de anderen claimt?
het mocht ff duren iddquote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef jesje1982 het volgende:
nou aafke is ook op dr bek gegaan, dus dat hebben we ook vast gehad
Het werd 3 cossen geleden al afgevraagd hoe lang het nog zou duren.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef jesje1982 het volgende:
nou aafke is ook op dr bek gegaan, dus dat hebben we ook vast gehad
Precies. Die is straks weer totaal laveloos en wordt dan morgen wakker met Gerard of Phillip of karim. Maakt niet uit. Kan zich niks herinneren, maar is wel uiteraard dan verliefd...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ligt ze in bed met de volgende komt maik binnen
100 uu huilstream
Nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat een leuke mensen zitten er toch in het huis. Okay niet iedereen hoeft je vriend te zijn maar ik vind het al met al een leuke groep mensen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef mYsca het volgende:
Joanna aan het slaapwandelen nu. Ze zou toch al uurtje geleden naar bed ?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies. Die is straks weer totaal laveloos en wordt dan morgen wakker met Gerard of Phillip of karim. Maakt niet uit. Kan zich niks herinneren, maar is wel uiteraard dan verliefd...
Ja echt he.. de regie geeft er geen ruk meer omquote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef sopka het volgende:
net 5 heeft de stekker er uit getrokken: breek de tent maar af
Kut, quote block door SST.quote:
haha, ze hebben me gehoord daarquote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef RobbieBoy het volgende:
goh, geen stem die roept "Bewoners, behandel de meubels met respect"!!!
L_L GMTA!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL ze lezen mee hierHet meubilair !!!
ZOALS MEER DRANKquote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahaha, zie je wel dat ze Fok lezen.....ook de Stem is vriend hier........
Nu nog luisteren naar ons als we echt met topideetjes komen......
rechtsbovenin op het ABP logo klikken en uitvinken?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
weet iemand hoe ik in firefox de ABP voor fox uit kan zetten bij spixtv Fok(3)
lekker slim van zequote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
o, o, straf omdat de meubels in het zwembad liggen, carnavalsdreun uit
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef wieweetwatt het volgende:
Voor straf iedereen een sanctie. Behalve Joanna
ja ik kan het niet vinden?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsbovenin op het ABP logo klikken en uitvinken?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef RiftNL het volgende:
Heeft Aafke toevallig een vader die in de jaren 40 in het Duitse leger heeft gezeten
Welnee Bart bleef zichzelf, Alex vraagt nog aan Laura met hoeveel velletjes hij zijn billen het beste kan afvegen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef callie59 het volgende:
[..]
alex is de underdog en de nieuwe bart.
Het liefst zie ik ze zonder iets aanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?
en ik wil geen reclame in de stram natuurlijkquote:
Een rood pakjequote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?
uhhh, helemaal rechtsbovenin heb je niet zo'n rood logo van ABP? naast de zoekopdracht van google?quote:
Idd, ze zijn braaf geweest toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Blue Thunder het volgende:
hahah er komt een zootje uit dat zwembad zetten zeg hahahah
met je rechtermuisknop er op klikkenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
uhhh, helemaal rechtsbovenin heb je niet zo'n rood logo van ABP? naast de zoekopdracht van google?
In Firefox he
Nou....quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef callie59 het volgende:
[..]
alex is juist heel erg zichzelf. gelukkig had de kijker dat door.
Het is maar wat je wilt zien.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef callie59 het volgende:
[..]
alex is juist heel erg zichzelf. gelukkig had de kijker dat door.
laten we hopen dat het dat eerste isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef RobbieBoy het volgende:
Of Guido's zender kruipt omhoog, of zijn zwembroek zakt omlaag
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef kahaarin het volgende:
En dan nu: "Bewoners, er staat wat iemand voor jullie klaar in het labyrint." Kom op, je kunt het stem.
Nu je het zegt !quote:Op zondag 6 maart 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die startblokken hebben nog steeds niet door als clue.
hej, verrek hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
klopt maar dan krijg ik weer reclame op de stream ?!!?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
uhhh, helemaal rechtsbovenin heb je niet zo'n rood logo van ABP? naast de zoekopdracht van google?
In Firefox he
Joanna een sanctie..............de rest nietquote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef wieweetwatt het volgende:
Voor straf iedereen een sanctie. Behalve Joanna
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heb je Linux?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar dan krijg ik weer reclame op de stream ?!!?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Joanna een sanctie..............de rest niet
nee, er is ook een optie om het alleen op Fok uit te zetten?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt maar dan krijg ik weer reclame op de stream ?!!?
bewoners -1quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
Bewoners, jullie dienen je aan de veiligheidsvoorschriften van het zwembad te houden
nope win 7quote:
Over krakerig gesproken, wat is dat voor enig pakje wat Joanna aan heeft? Is dat een soort van clue?quote:
nu pas?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef mYsca het volgende:
Eigenlijk wel weer jammer dat Alex erin bleef. Hij begint me te irriteren. Met iedereen naar z'n mond praten en meeloopgedrag
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
Bewoners, jullie dienen je aan de veiligheidsvoorschriften van het zwembad te houden
Gefeliciteerd!!!! Hopelijk is jouw huis niet zo'n bende nu......quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
Niks gelezen vanaf een uur of acht, zelf een feestje ik was jarig
Nog iets bekend van de geheimen of andere hoogtepunten?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over krakerig gesproken, wat is dat voor enig pakje wat Joanna aan heeft? Is dat een soort van clue?
En who the fuck is die Hannie waar ze het hier over hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Als er nou nog 1 komt vragen wat Joanne aanheeft precies maak ik er een topic voor........het is een pakje....een rokje en een truitje.......zie erin wat je erin wil zien........als ze bukt zie je meer dan je lief is. Het kan internaat clue zijn of helemaal geen clue zijn maar de Stem vond het misschien wel een geil pakje.....
Ja die had naar huis gemoeten, maar niemand wilde luisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef mYsca het volgende:
Eigenlijk wel weer jammer dat Alex erin bleef. Hij begint me te irriteren. Met iedereen naar z'n mond praten en meeloopgedrag
ik kan het weer niet vinden....MERDEquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, er is ook een optie om het alleen op Fok uit te zetten?
ik vind het pakje schattig, die wil ik ook aanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over krakerig gesproken, wat is dat voor enig pakje wat Joanna aan heeft? Is dat een soort van clue?
HEt liep ook wel een klein beetje uit de handquote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef md89 het volgende:
Die kut stem bepaalt zomaar even dat het afgelopen is
met wie behalve servio?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
Guido gaat een trio doen vanavond, let maar op
Laatste keer het is ANNIE...dat ken je als wijf toch wel???? En sommige zien er ook Sailormoon in, van de vieze Japanse tekenfilmpjes....maar paar cossen terug lezen en je had het ook geweten...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Als er nou nog 1 komt vragen wat Joanne aanheeft precies maak ik er een topic voor........het is een pakje....een rokje en een truitje.......zie erin wat je erin wil zien........als ze bukt zie je meer dan je lief is. Het kan internaat clue zijn of helemaal geen clue zijn maar de Stem vond het misschien wel een geil pakje.....
Gefeliquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
goh, nu je het zegt bommie, dat zou best eens een clou kunnen zijn. IK heb ook geen idee wat voro pakje het isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het niet, ze stelt Sailormoon voorquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het heeft wel iets weg van Sailormoonquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo heeft Laura's geheim geraden, Laura heeft verteld aan Servio dat Guido hetzelfde geheim had en dus heeft Servio daar voor gedrukt, Philip, Sofia enJoanna zijin daar boos over want ze vinden dat er een deal gesloten is, verder 20 minuten kutmuziek en carnavalquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
Stem: Joan, doe je zender goed
Joan: Maar mijn zender is denk ik een beetje fakking stuk door het fakking water
stem: Zwijg kwartjeshoer! Doe je zender goed!
Echt niet, dikke pret dus daar, zie carnavalskleding en dank je!!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!! Hopelijk is jouw huis niet zo'n bende nu......
Mischien omdat het sailormoon ISquote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik weet niet, het heeft wel iets weg van Sailormoon
Ze is ook niets gewend...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef Chuckster het volgende:
Karim wtf, what has been seen...
Aafke: "Hij heeft wel wat in huis in ieder geval"
Serieus?!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef RobbieBoy het volgende:
Deze link FOK! en de streams tegelijk?
http://secretstory.hole1988.nl/
Met dank aan Hole1988
kan worden verwijderd. SBS heeft geklaagd.
Liep Karim in zn blote gat, hoor ik? Bah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |