haha, ze hebben me gehoord daarquote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef RobbieBoy het volgende:
goh, geen stem die roept "Bewoners, behandel de meubels met respect"!!!
L_L GMTA!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL ze lezen mee hierHet meubilair !!!
ZOALS MEER DRANKquote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahaha, zie je wel dat ze Fok lezen.....ook de Stem is vriend hier........
Nu nog luisteren naar ons als we echt met topideetjes komen......
rechtsbovenin op het ABP logo klikken en uitvinken?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
weet iemand hoe ik in firefox de ABP voor fox uit kan zetten bij spixtv Fok(3)
lekker slim van zequote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
o, o, straf omdat de meubels in het zwembad liggen, carnavalsdreun uit
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef wieweetwatt het volgende:
Voor straf iedereen een sanctie. Behalve Joanna
ja ik kan het niet vinden?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtsbovenin op het ABP logo klikken en uitvinken?
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef RiftNL het volgende:
Heeft Aafke toevallig een vader die in de jaren 40 in het Duitse leger heeft gezeten
Welnee Bart bleef zichzelf, Alex vraagt nog aan Laura met hoeveel velletjes hij zijn billen het beste kan afvegen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:16 schreef callie59 het volgende:
[..]
alex is de underdog en de nieuwe bart.
Het liefst zie ik ze zonder iets aanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?
en ik wil geen reclame in de stram natuurlijkquote:
Een rood pakjequote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef mYsca het volgende:
[..]
Joanna ziet er nu wel leuk uit. Enig idee wat ze aan heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |