quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over krakerig gesproken, wat is dat voor enig pakje wat Joanna aan heeft? Is dat een soort van clue?
En who the fuck is die Hannie waar ze het hier over hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Als er nou nog 1 komt vragen wat Joanne aanheeft precies maak ik er een topic voor........het is een pakje....een rokje en een truitje.......zie erin wat je erin wil zien........als ze bukt zie je meer dan je lief is. Het kan internaat clue zijn of helemaal geen clue zijn maar de Stem vond het misschien wel een geil pakje.....
Ja die had naar huis gemoeten, maar niemand wilde luisterenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef mYsca het volgende:
Eigenlijk wel weer jammer dat Alex erin bleef. Hij begint me te irriteren. Met iedereen naar z'n mond praten en meeloopgedrag
ik kan het weer niet vinden....MERDEquote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, er is ook een optie om het alleen op Fok uit te zetten?
ik vind het pakje schattig, die wil ik ook aanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over krakerig gesproken, wat is dat voor enig pakje wat Joanna aan heeft? Is dat een soort van clue?
HEt liep ook wel een klein beetje uit de handquote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef md89 het volgende:
Die kut stem bepaalt zomaar even dat het afgelopen is
met wie behalve servio?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
Guido gaat een trio doen vanavond, let maar op
Laatste keer het is ANNIE...dat ken je als wijf toch wel???? En sommige zien er ook Sailormoon in, van de vieze Japanse tekenfilmpjes....maar paar cossen terug lezen en je had het ook geweten...quote:Op zondag 6 maart 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Als er nou nog 1 komt vragen wat Joanne aanheeft precies maak ik er een topic voor........het is een pakje....een rokje en een truitje.......zie erin wat je erin wil zien........als ze bukt zie je meer dan je lief is. Het kan internaat clue zijn of helemaal geen clue zijn maar de Stem vond het misschien wel een geil pakje.....
Gefeliquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
Niks gelezen vanaf een uur of acht, zelf een feestje ik was jarig
Nog iets bekend van de geheimen of andere hoogtepunten?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
goh, nu je het zegt bommie, dat zou best eens een clou kunnen zijn. IK heb ook geen idee wat voro pakje het isquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk het niet, ze stelt Sailormoon voorquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet niet, het heeft wel iets weg van Sailormoonquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo heeft Laura's geheim geraden, Laura heeft verteld aan Servio dat Guido hetzelfde geheim had en dus heeft Servio daar voor gedrukt, Philip, Sofia enJoanna zijin daar boos over want ze vinden dat er een deal gesloten is, verder 20 minuten kutmuziek en carnavalquote:Op zondag 6 maart 2011 00:21 schreef Chanel5 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |