Dat was op het begin. Nu kijk ze als ik eht goed heb wel iets anders naar hem, misschien komt dat wel omdat ze Guido eigenlijk toch wel stiekem wel leuk vin d(ze kijkt nog best naar Guido, terwijl Guido echt 0 aandacht geeft)quote:Op zondag 6 maart 2011 00:10 schreef callie59 het volgende:
[..]
vreemd. ik dacht toch dat laura ook een beetje gek was op alex maar datz e niets kon doen vanwege het geheim. dat kan ze nu dus wel.
Sailormoon!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef RiftNL het volgende:
Wie weet welk kostuum er overbleef bij het pakken van de kostuums? Dat kan een clue zijn richting een vd deelnemers en dat pak zou Maik dragenNiemand opgevallen dus
Zelf ook liefhebber dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef waxmask het volgende:
En voor de liefhebbers van necrofilie:
http://xhamster.com/movies/463494/dutch_gangbang_with_sofia_valentine_en_jennie.html
NSFW
Deze is alweer wat ouder volgens mij aangezien ze hier nog niet al d'r plakplaatjes had..(of die moeten ondergespoten zijn op dit moment..)
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OP D"R SMOELLL hahahah
ligt ze in bed met de volgende komt maik binnenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat Mo weer zogenaamd totaal laveloos is en alle aandacht en zorg van de anderen claimt?
het mocht ff duren iddquote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef jesje1982 het volgende:
nou aafke is ook op dr bek gegaan, dus dat hebben we ook vast gehad
Het werd 3 cossen geleden al afgevraagd hoe lang het nog zou duren.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:12 schreef jesje1982 het volgende:
nou aafke is ook op dr bek gegaan, dus dat hebben we ook vast gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |