quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
Zo film afkijken en dan met boekje richting bed,,,,, bye bye
quote:
quote:
Zal dat schelen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nog nieteens waar naartoe!
Naar jouw kapotte bed?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nog nieteens waar naartoe!
You think?quote:
Ik dans vanavond alleen nog maar mijn bed in jong.quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dans vanavond alleen nog maar mijn bed in jong.
quote:
Sorry schat, ik was even wat anders doen, kookkunst van Lotusss d'r lover proevenquote:
En wat voorquote:
Wat heeft de beste kerel gekookt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat anders doen, kookkunst van Lotusss d'r lover proeven
Je kent mij al?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
Altijd zo fijn die aardige mensen in R&P.
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.quote:
Ja we zijn schatten! Welkom jijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.
Bedankt lieve vrouw.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zijn schatten! Welkom jij
Soto Madorou heet het, 't smaakt apart, maar wel lekker..quote:
We zijn een warm bad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.
Het scheelt ook dat wij er zijn en niet het leger wanhopige mannenquote:
R&P is simpelweg de plek waar ik naartoe ga als ik de haat in ONZ niet meer kan verdragen. Mijn rustoord.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat wij er zijn en niet het leger wanhopige mannen
Klinkt Javaans/Surinaams.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soto Madorou heet het, 't smaakt apart, maar wel lekker..
mijn zelfbeheersing is gigantisch atmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij en ik, wij zijn wel de allerallerállerleuksten hier. By far.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, die is dus wel gebroken over 3 weken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn zelfbeheersing is gigantisch atm![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, die is dus wel gebroken over 3 weken...
Oeh, roep dat niet te hardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef xSummergirlx het volgende:
Sowieso ben ik te jong voor alle wanhopige mannen op FOK!.
Duhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij en ik, wij zijn wel de allerallerállerleuksten hier. By far.
Ik heb nog geen pedofielen meegemaakt hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Oh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Down boyquote:
Flauwquote:
You've been warnedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd zwarte schapen.
Hehe, pas jij nu maar op gup..quote:
Newbie, nuff saidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heb jij instinctieve haat voor mij of hoe zit dit.
Hehequote:
Nee joh, hij is gewoon vervelendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heb jij instinctieve haat voor mij of hoe zit dit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Ik heb maar 1 contactlens in. Dat leest niet fijn.
Als je dit al vervelend vindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon vervelend
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.quote:
En heeft voor en achter de naam een 'x', tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.
Dat laatste..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.
Baas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En heeft voor en achter de naam een 'x', tof
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En heeft voor en achter de naam een 'x', tof
Jij zwaait nu alleen naar de vrouwen?quote:
Wacht, ik pak mn inkloklijst er even bij om te kijken wanneer iedereen hier binnenkomt en weggaatquote:
quote:
Je moet geen dingen beweren als je niet zeker weet of dat waar is maar je dat gewoon aanneemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mn inkloklijst er even bij om te kijken wanneer iedereen hier binnenkomt en weggaat
Is dat zo?quote:
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Je moet geen dingen beweren als je niet zeker weet of dat waar is maar je dat gewoon aanneemt.
Twee keer eerder om precies te zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.
Je bent nogsteeds een kutnewbie
Das stoer je weet tog..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het op die basis moet....dan krijg je wel aparte verhalen tijdens de verjaardagen...
'En toen jullie elkaar ontmoet hadden, wat vonden jullie dan zo leuk aan elkaar?'
'Ehm, tja, die 'x' heh'
![]()
1 krea is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.
Je bent nogsteeds een kutnewbie
Ik zat zó lekker in mijn zennetje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
Hee, doe eens niet onze serene sfeer verpesten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
en gelijk wordt het in twijfel getrokken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Twee keer eerder om precies te zijn.Bravo, je staat officieel op het lijstje van users waar ik van walg met al mijn haat.
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansenquote:
Nice, wat win ik nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Twee keer eerder om precies te zijn.Bravo, je staat officieel op het lijstje van users waar ik van walg met al mijn haat.
Even testen hequote:
Het komt altijd weer op ons neer he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansen
Een eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, wat win ik nu?
[..]
Even testen he![]()
Ongeschoren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansen
Alsof jij zo braaf bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
ze faalt. Hard.quote:
* missbehavin gooit dekentje Zie, ik ben de kwaadste nietquote:
quote:
Als je 'ze' met een hoofdletter had geschreven was het wel iets harder aangekomen, helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze faalt. Hard.
Als je reageert op 'kutnewbie' ben je per definitie een newbie.
Uhuh, met bloemenkransen in het haarquote:
ook mijn zelfbeheersing houdt een keer op :xquote:
Goed?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is maar goed dat wij zo goed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of, ik ben onschuldig, lief en onbezoedeld.quote:
quote:
dat kan verholpen wordenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En of, ik ben onschuldig, lief en onbezoedeld.
Daar wacht ik nu al maanden op joejoequote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan echt niet huppelen zonder keihard op mijn muil te vallen. Sad but true.
Spastisch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan echt niet huppelen zonder keihard op mijn muil te vallen. Sad but true.
Alleen door Joe?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nu al maanden op joejoe
En dat zonder naar te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Dan moeten wij echt eens samen gaan huppelen, hand in hand! Ik huppel wel eens met kleine man door de supermarkt
Nou ja, meestal danquote:
Tssss, nou ja zegquote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Yuki keek me alleen maar raar aan toen ik ging huppelen
ah, je brandt van verlangen dusquote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wacht ik nu al maanden op joejoe
Als je een huppelkut ipv huppellul bent dan kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Yuki is niets gewendquote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
quote:
Mutsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Note To Self: niet niezen als je net een stukje brie in je mond hebt.
Die kon je vervolgens aan de andere kant van de kamer van de muur schrapen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Note To Self: niet niezen als je net een stukje brie in je mond hebt.
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die kon je vervolgens aan de andere kant van de kamer van de muur schrapen?
Om te koesterenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
hoe poëtischquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
Wat voor plannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
Hmm, zal ik nu nog plannen voor gaan bedenken, of eerst gaan slapen en morgenochtend wel weer zien? Met als voorspelbaar resultaat: niks, behalve naar huis rijden
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.quote:
Winkelen? Lunchen in A'dam? Vondelpark in?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Kun je niet bij Yuki langs?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijnquote:
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijn
Allemaal achter de mannen/vrouwen aan
Idd, naar buiten... brrrr eng !quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..quote:
Precies, ff snel boeken naar de chickie's.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..
Nog een vrouw kunnen plezieren ?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:16 schreef PeuRac het volgende:
Stappen was prima, ben nog niet eens kapotwel last van mn rug en knieen
normaal drink ik die pijn weg
Da's waar, denk dat ik straks gewoon ff naar buiten moet, voel ik me waarschijnlijk al een stuk beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Hier schijnt ie volop, gelukkig.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.
Hier ook, zie ik door de gaten in de bewolking. Nou ja, van mij mag het gaan plenzen. Vandaag heb ik een trainingsbroekdag, dus ik ga toch het huis niet uit.quote:
Bedankt he!quote:
Sorry, ik vond het gewoon een trieste TT.quote:
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.quote:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef Kluts het volgende:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.
Dat is de hele grap Air.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.quote:
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durftquote:Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.
Weekend idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.
Ha!quote:
Huppelen! Daar ben ik de beste in, ik heb zelfs een huppeltje in mijn loopje.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durft
Uit de kast komen, bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Ik mag zelf een exemplaar kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha!Welke man heb jij toebedeeld gekregen voor aandacht?
En? Wie is de gelukkige?quote:
ah, nog zo éénquote:
Dat is idd precies wat een man denkt als hij een andere man ziet huppelen: 'Kon ik dat maar'..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Jij kent mij echt niet hè.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Omdat dat ook waar is.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom las ik: Ik ben nog niet bestolen?
jij mij wel hè?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb de toenmalige man in mijn leven ook wel eens zien huppelen. Vond het wel lief eigenlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:04 schreef L-E het volgende:
Stokbroodje met kaas en paprikapoeder onder de grill.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Die heb je allang hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:22 schreef Yuki het volgende:
L-E, zeg eens niet van die nare dingen
Trouwens, kreeg ik niet nog een PM van je?
Beroering.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef xFriendx het volgende:
Die TT brengt toch wel wat beroering na de stilte in Singles
Waarschijnlijk zijn wij dan op vakantie, dus nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:10 schreef Kluts het volgende:
Air, gaan jij en de vrouw eigenlijk nog naar AWFS?
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TTquote:Op zondag 6 maart 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beroering.
OF het was gewoon nacht en mensen sliepen.
Doe het dan op z'n minst in kloppend Nederlandsquote:Op zondag 6 maart 2011 10:26 schreef xFriendx het volgende:
Die TT brengt toch wel wat beroering na de stilte in Singles
Als er iets te klagen valt, zijn we er als de kippen bij.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TT
Vakantie is ook tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn wij dan op vakantie, dus nee.
Het was ook met een lichtelijk sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TT
Oostenrijk is de bedoeling.quote:
Godtje! Hoe is het?quote:
Proost! Qua tijd schiet je ook alweer op he? Hoe lang ben je nog daar?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
Prima. Zit aan een drankje dus dan is het al snel goed.
Te kort.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proost! Qua tijd schiet je ook alweer op he? Hoe lang ben je nog daar?
Z'n gangetje. En dat is goed!quote:
I beg to differ en dat is weer niet zo gek als ik dit aan het doen ben.quote:
Godt!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prima. Zit aan een drankje dus dan is het al snel goed.
2x gezond en 1 keer rosbief met peper en zout graagquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, oven aanslingeren om broodjes gezond/rosbief/whatever te maken.
Kun je rekenen?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2x gezond en 1 keer rosbief met peper en zout graag
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet op te rekenen zeker?
Precies!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet op te rekenen zeker?
Het was allemaal wat te hoog gegrepen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergeten
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeienquote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergeten
Die smoes gebruik ik ook altijd ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeien
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Het was allemaal wat te hoog gegrepen.
Het gore lef.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!
Dat werd me gisteren weer gezegd door Lotusss toen ik weer eens zat te bunkeren bij de griekquote:
Je bent al uitgegroeid.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeien
Nou dat ja!quote:
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!
Friendzone!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..
Je leert snel iig.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..
Kun je schrijven?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, tosti ruilen tegen een broodje rosbief?
Maar natuurlijkquote:
En jofu verkleint wederom zijn kansen...quote:
De rest klopt helemaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kluts is gewoon een egoïstisch klein meisje![]()
Met een veuls te grote mond!
Alsof die al zo groot waren..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
[..]
En jofu verkleint wederom zijn kansen...
Ja. Wishful thinking.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die al zo groot waren..
Maar dat het nog kleiner kan zeg ook weer iets natuurlijk..
Van nihil naar nul is ook een stap.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die al zo groot waren..
Maar dat het nog kleiner kan zeg ook weer iets natuurlijk..
Zo ben ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auw.![]()
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen me?
Volgens mij ben je gewoon een geboren pispaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auw.![]()
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen me?
Hmm, boerenkool.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond boerenkool maken, maar met dat lenteweer valt dat toch lichtelijk uit de toon nu.
Oh, ik ben echt wel aardig hoor, ik loop gewoon altijd de hele dag cynisch te doen en kutgeintjes uit te halen.quote:
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een geboren pispaal.
Ik kan dat dus absoluut niet.. Tenzij je me echt pissig maakt..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.
Ik ben opgevoed door een moeder die zelf 1.50m is en precies zo, dus het zit in mijn aard.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat dus absoluut niet.. Tenzij je me echt pissig maakt..
Tegen bepaalde personen is dat gedrag gewoon standaard vrij normaal. Of je nou groot of klein bent.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.
Ik had gister boerenkoolquote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond boerenkool maken, maar met dat lenteweer valt dat toch lichtelijk uit de toon nu.
Ja, dat dus. Als ik wil ben ik heel lief en aardig. Ik vind cynisme en geintjes alleen veel leukerquote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt wel aardig hoor, ik loop gewoon altijd de hele dag cynisch te doen en kutgeintjes uit te halen.
heb je nog genoeg tosti-materiaal over voor de lunch?quote:
Een vicieuze cirkel heeft nou eenmaal geen invalshoeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen bepaalde personen is dat gedrag gewoon standaard vrij normaal. Of je nou groot of klein bent.
Mijn boerenkool is the bomb.quote:
Dat heb ik ook niet echt, mijn ma is niet zo groot verder, iets groter dan ik, m'n pa 1,75 of 1.80 ofzo..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een moeder die zelf 1.50m is en precies zo, dus het zit in mijn aard.
Wat raar.. Geen boerenkool lusten..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn boerenkool is the bomb.Voor beetman maak ik lasagna, want die lust geen boerenkool.
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb je nog genoeg tosti-materiaal over voor de lunch?
Enge mensen zijn dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn boerenkool is the bomb.Voor beetman maak ik lasagna, want die lust geen boerenkool.
Ik was een brugklasser van anderhalve meter en nog geen 30 kilo, dan heb je zelf ook wel door dat je van je af moet kunnen bijten.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat raar.. Geen boerenkool lusten..
Blasfemie!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof Joe Yuki in badjas erg zou vinden..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekend
als ik nu zeg " ga je eens fatsoeneren dan" word m'n gayfactor weer verhoogd zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekend
Ik niet, ontweek zo veel mogelijk die "stoere" jongens eigenlijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was een brugklasser van anderhalve meter en nog geen 30 kilo, dan heb je zelf ook wel door dat je van je af moet kunnen bijten.
Dat zal je dan verbazenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof Joe Yuki in badjas erg zou vinden..
Ja, homoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik nu zeg " ga je eens fatsoeneren dan" word m'n gayfactor weer verhoogd zeker
Ik heb ook nog een kwart sjalotje liggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
lang douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, homo
Het punt is... Ik krijg vanavond bezoek en ik moet uit mijn enorme stapel was nog uitzoeken wat ik aantrekVerder moet ik nog douchen en omdat het zondag is, doe ik daar heel lang over
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..quote:
Dat is het hier ook wel zo'n beetjequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet langer dan max 20 minuten kunnen douchen..
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
Ik scheer me wel altijd onder de douchequote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Tijdens het douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Elektrisch scherenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijdens het douchenen dan zonder scheerschuim ook nog eens..
Ik kan niet scheren met een apparaat (iets met electrische dingen in m'n gezicht) dus gewoon met een mesje
Bij m'n ouders douche ik gauw 40 minuten, heerlijke massagestraal voor m'n nek enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?
Damn, ik dacht dat ik langzaam was met douchen
quote:
ik houd ervanquote:
Ik heb echt een hekel aan stoppels. Het elektrieke ding dat ik heb is sowieso niet in staat om het fatsoenlijk wegkrijgen, maar met een mesje ben ik t.b.h. ook nog behoorlijk lang bezig om het babyhuidglad te krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal prima als je van die pluizenbaardgroei als ikzelf heb.
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..quote:
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..
Baardgroei staat mij niet vrees ik, in geen enkele mate..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooi
Zeker ook een metalbandshirt en werkend in de ICT?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |