Als er iets te klagen valt, zijn we er als de kippen bij.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TT
Vakantie is ook tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn wij dan op vakantie, dus nee.
Het was ook met een lichtelijk sarcastische ondertoon.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doelde meer op afgelopen tijd dat het wat rustig was, los van de slaaptijden. Mensen valt het iig wel op die TT
Oostenrijk is de bedoeling.quote:
Godtje! Hoe is het?quote:
Proost! Qua tijd schiet je ook alweer op he? Hoe lang ben je nog daar?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
Prima. Zit aan een drankje dus dan is het al snel goed.
Te kort.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proost! Qua tijd schiet je ook alweer op he? Hoe lang ben je nog daar?
Z'n gangetje. En dat is goed!quote:
I beg to differ en dat is weer niet zo gek als ik dit aan het doen ben.quote:
Godt!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Prima. Zit aan een drankje dus dan is het al snel goed.
2x gezond en 1 keer rosbief met peper en zout graagquote:Op zondag 6 maart 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
Ja, oven aanslingeren om broodjes gezond/rosbief/whatever te maken.
Kun je rekenen?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2x gezond en 1 keer rosbief met peper en zout graag
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergetenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet op te rekenen zeker?
Precies!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoef ik er niet op te rekenen zeker?
Het was allemaal wat te hoog gegrepen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergeten
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeienquote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als je zo makkelijk overstapt naar Kluts kun je die van mij ook wel vergeten
Die smoes gebruik ik ook altijd ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeien
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Het was allemaal wat te hoog gegrepen.
Het gore lef.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!
Dat werd me gisteren weer gezegd door Lotusss toen ik weer eens zat te bunkeren bij de griekquote:
Je bent al uitgegroeid.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar Yuki, ik moet er nog van groeien
Nou dat ja!quote:
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zomaar bestellingen doen bij ons. Bij ONS!
Friendzone!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..
Je leert snel iig.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Andere dingen kan ik bij jullie ook vergeten..
Kun je schrijven?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Yuki het volgende:
Trouwens, tosti ruilen tegen een broodje rosbief?
Maar natuurlijkquote:
En jofu verkleint wederom zijn kansen...quote:
De rest klopt helemaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kluts is gewoon een egoïstisch klein meisje![]()
Met een veuls te grote mond!
Alsof die al zo groot waren..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
[..]
En jofu verkleint wederom zijn kansen...
Ja. Wishful thinking.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die al zo groot waren..
Maar dat het nog kleiner kan zeg ook weer iets natuurlijk..
Van nihil naar nul is ook een stap.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof die al zo groot waren..
Maar dat het nog kleiner kan zeg ook weer iets natuurlijk..
Zo ben ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auw.![]()
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen me?
Volgens mij ben je gewoon een geboren pispaal.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auw.![]()
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen me?
Hmm, boerenkool.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond boerenkool maken, maar met dat lenteweer valt dat toch lichtelijk uit de toon nu.
Oh, ik ben echt wel aardig hoor, ik loop gewoon altijd de hele dag cynisch te doen en kutgeintjes uit te halen.quote:
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een geboren pispaal.
Ik kan dat dus absoluut niet.. Tenzij je me echt pissig maakt..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.
Ik ben opgevoed door een moeder die zelf 1.50m is en precies zo, dus het zit in mijn aard.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat dus absoluut niet.. Tenzij je me echt pissig maakt..
Tegen bepaalde personen is dat gedrag gewoon standaard vrij normaal. Of je nou groot of klein bent.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik als mededwerg die grote bek dus heb? Compensatiedrang.
Ik had gister boerenkoolquote:Op zondag 6 maart 2011 11:34 schreef Kluts het volgende:
Ik ga vanavond boerenkool maken, maar met dat lenteweer valt dat toch lichtelijk uit de toon nu.
Ja, dat dus. Als ik wil ben ik heel lief en aardig. Ik vind cynisme en geintjes alleen veel leukerquote:Op zondag 6 maart 2011 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben echt wel aardig hoor, ik loop gewoon altijd de hele dag cynisch te doen en kutgeintjes uit te halen.
heb je nog genoeg tosti-materiaal over voor de lunch?quote:
Een vicieuze cirkel heeft nou eenmaal geen invalshoeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tegen bepaalde personen is dat gedrag gewoon standaard vrij normaal. Of je nou groot of klein bent.
Mijn boerenkool is the bomb.quote:
Dat heb ik ook niet echt, mijn ma is niet zo groot verder, iets groter dan ik, m'n pa 1,75 of 1.80 ofzo..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een moeder die zelf 1.50m is en precies zo, dus het zit in mijn aard.
Wat raar.. Geen boerenkool lusten..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn boerenkool is the bomb.Voor beetman maak ik lasagna, want die lust geen boerenkool.
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heb je nog genoeg tosti-materiaal over voor de lunch?
Enge mensen zijn dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn boerenkool is the bomb.Voor beetman maak ik lasagna, want die lust geen boerenkool.
Ik was een brugklasser van anderhalve meter en nog geen 30 kilo, dan heb je zelf ook wel door dat je van je af moet kunnen bijten.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat raar.. Geen boerenkool lusten..
Blasfemie!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alsof Joe Yuki in badjas erg zou vinden..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekend
als ik nu zeg " ga je eens fatsoeneren dan" word m'n gayfactor weer verhoogd zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekend
Ik niet, ontweek zo veel mogelijk die "stoere" jongens eigenlijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was een brugklasser van anderhalve meter en nog geen 30 kilo, dan heb je zelf ook wel door dat je van je af moet kunnen bijten.
Dat zal je dan verbazenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof Joe Yuki in badjas erg zou vinden..
Ja, homoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als ik nu zeg " ga je eens fatsoeneren dan" word m'n gayfactor weer verhoogd zeker
Ik heb ook nog een kwart sjalotje liggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
lang douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, homo
Het punt is... Ik krijg vanavond bezoek en ik moet uit mijn enorme stapel was nog uitzoeken wat ik aantrekVerder moet ik nog douchen en omdat het zondag is, doe ik daar heel lang over
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..quote:
Dat is het hier ook wel zo'n beetjequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet langer dan max 20 minuten kunnen douchen..
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
Ik scheer me wel altijd onder de douchequote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Tijdens het douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Elektrisch scherenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijdens het douchenen dan zonder scheerschuim ook nog eens..
Ik kan niet scheren met een apparaat (iets met electrische dingen in m'n gezicht) dus gewoon met een mesje
Bij m'n ouders douche ik gauw 40 minuten, heerlijke massagestraal voor m'n nek enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?
Damn, ik dacht dat ik langzaam was met douchen
quote:
ik houd ervanquote:
Ik heb echt een hekel aan stoppels. Het elektrieke ding dat ik heb is sowieso niet in staat om het fatsoenlijk wegkrijgen, maar met een mesje ben ik t.b.h. ook nog behoorlijk lang bezig om het babyhuidglad te krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal prima als je van die pluizenbaardgroei als ikzelf heb.
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..quote:
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..
Baardgroei staat mij niet vrees ik, in geen enkele mate..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |