Ik heb ook nog een kwart sjalotje liggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog zat brood, kaas en ham. Alleen loop ik nog rond in badjas want het is was-weekend
lang douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, homo
Het punt is... Ik krijg vanavond bezoek en ik moet uit mijn enorme stapel was nog uitzoeken wat ik aantrekVerder moet ik nog douchen en omdat het zondag is, doe ik daar heel lang over
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..quote:
Dat is het hier ook wel zo'n beetjequote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet langer dan max 20 minuten kunnen douchen..
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een grote boiler? Die van mij is 60 liter en is binnen 25 minuten op..
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 20-25 minuten best lang om te douchen. Als je alleen het hoogst noodzakelijke doet, kan je met een minuut of 7 wel klaar zijn. En douchen is bij mij dus ook alles wat er nog bij komt ná het douchen.
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al minimaal 10 minuten bezig met m'n haar, want speciale shampoo, dan moet ik vlug wezen met wassen en scheren anders is het water koud..
Ik scheer me wel altijd onder de douchequote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Tijdens het douchenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scheren doe je natuurlijk ná het douchen, niet als je eronder staat.
Elektrisch scherenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tijdens het douchenen dan zonder scheerschuim ook nog eens..
Ik kan niet scheren met een apparaat (iets met electrische dingen in m'n gezicht) dus gewoon met een mesje
Bij m'n ouders douche ik gauw 40 minuten, heerlijke massagestraal voor m'n nek enzoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
10 minuten voor je haar... Dan hou je toch 10-15 minuten over voor de rest?
Damn, ik dacht dat ik langzaam was met douchen
quote:
ik houd ervanquote:
Ik heb echt een hekel aan stoppels. Het elektrieke ding dat ik heb is sowieso niet in staat om het fatsoenlijk wegkrijgen, maar met een mesje ben ik t.b.h. ook nog behoorlijk lang bezig om het babyhuidglad te krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal prima als je van die pluizenbaardgroei als ikzelf heb.
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..quote:
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooiquote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zijn andere locaties dan gezicht dan, neem ik aan..
Baardgroei staat mij niet vrees ik, in geen enkele mate..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. Een licht getrimd baardje vind ik heel mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |