quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef -Engel- het volgende:
Zo film afkijken en dan met boekje richting bed,,,,, bye bye
quote:
quote:
Zal dat schelen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nog nieteens waar naartoe!
Naar jouw kapotte bed?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet nog nieteens waar naartoe!
You think?quote:
Ik dans vanavond alleen nog maar mijn bed in jong.quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dans vanavond alleen nog maar mijn bed in jong.
quote:
Sorry schat, ik was even wat anders doen, kookkunst van Lotusss d'r lover proevenquote:
En wat voorquote:
Wat heeft de beste kerel gekookt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry schat, ik was even wat anders doen, kookkunst van Lotusss d'r lover proeven
Je kent mij al?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
Altijd zo fijn die aardige mensen in R&P.
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.quote:
Ja we zijn schatten! Welkom jijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.
Bedankt lieve vrouw.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja we zijn schatten! Welkom jij
Soto Madorou heet het, 't smaakt apart, maar wel lekker..quote:
We zijn een warm bad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen hier begroet nieuwe mensen altijd gewoon vriendelijk. Daar kan ONZ wel wat van leren.
Het scheelt ook dat wij er zijn en niet het leger wanhopige mannenquote:
R&P is simpelweg de plek waar ik naartoe ga als ik de haat in ONZ niet meer kan verdragen. Mijn rustoord.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het scheelt ook dat wij er zijn en niet het leger wanhopige mannen
Klinkt Javaans/Surinaams.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soto Madorou heet het, 't smaakt apart, maar wel lekker..
mijn zelfbeheersing is gigantisch atmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij en ik, wij zijn wel de allerallerįllerleuksten hier. By far.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, die is dus wel gebroken over 3 weken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn zelfbeheersing is gigantisch atm![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, die is dus wel gebroken over 3 weken...
Oeh, roep dat niet te hardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef xSummergirlx het volgende:
Sowieso ben ik te jong voor alle wanhopige mannen op FOK!.
Duhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij en ik, wij zijn wel de allerallerįllerleuksten hier. By far.
Ik heb nog geen pedofielen meegemaakt hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
Oh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:30 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |