Hier ook, zie ik door de gaten in de bewolking. Nou ja, van mij mag het gaan plenzen. Vandaag heb ik een trainingsbroekdag, dus ik ga toch het huis niet uit.quote:
Bedankt he!quote:
Sorry, ik vond het gewoon een trieste TT.quote:
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.quote:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van dat je de mannen alhier gaat lopen afzeiken. Al verdienen sommigen het wel natuurlijk.
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:41 schreef Kluts het volgende:
Air, je weet toch dat jij buiten die algemene categorie valt.
Dat is de hele grap Air.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik weet niet of de rest dat ook weet.
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef JoeBravo het volgende:
Yuki keek me alleen maar raar aan toen ik ging huppelen
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.quote:
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durftquote:Op zondag 6 maart 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, het krikt ja gayfactor aardig op. Wees dus in sommige gevallen blij dat ze raar opkijkt.
Weekend idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is fijn om te constateren dat mijn hersenen echt in de weekendstand staan, dat ik dat niet door had.
Ha!quote:
Huppelen! Daar ben ik de beste in, ik heb zelfs een huppeltje in mijn loopje.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat je het zelf niet kan/durft
Uit de kast komen, bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
Ik mag zelf een exemplaar kiezen.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha!Welke man heb jij toebedeeld gekregen voor aandacht?
En? Wie is de gelukkige?quote:
ah, nog zo éénquote:
Dat is idd precies wat een man denkt als hij een andere man ziet huppelen: 'Kon ik dat maar'..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |