Zei hier iemand motorclub?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet de rapgroep he maar gewoon de motorclub
Op d'n brommert noar De Sloothoake!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zei hier iemand motorclub?
[ afbeelding ]
zoiets jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zei hier iemand motorclub?
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar. Vooral die 1e.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef Bozz187 het volgende:
voor de dames heb ik dit
http://www.dumpert.nl/med(...)by_panda_fittie.html
haha dat mag natuurlijk ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Vooral die 1e.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)zorg_vrouwendag.html
over??quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Oh leuk!ik heb een boek gewonnen op fok.
Over een man wiens opa een Duitse soldaat was. Beetje wat ook in mijn familie af heeft gespeeld.quote:
leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Over een man wiens opa een Duitse soldaat was. Beetje wat ook in mijn familie af heeft gespeeld.Je kon een vraag stellen aan de auteur en mijn vraag is uitgekozen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doe mij deze maar. Vooral die 1e.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)zorg_vrouwendag.html
Sturen we niks meer terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef tliciouz het volgende:
Ik durf niet te lang te kijken ben bang dat er iets in beeld verschijnt.
AH hahaha ik zie hem. Minder grappig dan de shit brix waarbij een neger ergens verstopt isquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is by the way ook lachen, kijken of jullie het zien
When you see it, you will shit bricks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het gewoon echt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon echt niet.misschien komt het omdat mijn ogen nog half dicht zitten.
Ik zie alleen haar verschrikkelijke dikke armen. Maar verder niets ''raars''quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie alleen haar verschrikkelijke dikke armen. Maar verder niets ''raars''
Ik kreeg gister de slappe lach van je geschreeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef KneusTeun het volgende:
Na een nacht rust ben ik eindelijk weer afgekoeld! wat heb ik de godsgruwelijke kanker gekregen van BO gister!#!@#!@#!@
Nummers hebben mij helpen kalmeren.
Het sloeg ook echt helemaal nergens meer op! Ik knife iemand die gewoon als een spook door mij heen zweeft. Ik schiet een heel magazijn in iemands rug waarna deze persoon in kwestie zich omdraait en mij in 1 schot killed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kreeg gister de slappe lach van je geschreeuw
Toen je weg was heb ik nog tien minuten dubbel gelegen
Dat heb ik ook de laatste tijd ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt helemaal nergens meer op! Ik knife iemand die gewoon als een spook door mij heen zweeft. Ik schiet een heel magazijn in iemands rug waarna deze persoon in kwestie zich omdraait en mij in 1 schot killed.
En zo nog 999999 andere kut acties, ik had het echt niet meer! Als er toevallig een collectant ofzo had aangebeld was ze huilend bij mijn deur weggelopen.
Moet je hele weekend werken dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Over 1,5 uur weeeeeeeeekeeeeeenddd! Heb alleen geen dag vrij
Nee geen werk helaas, Allemaal familie verjaardagen en jubilea. En ik ben niet echt een familie mens.quote:
Volgens mij zijn alle jongens geen familie mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee geen werk helaas, Allemaal familie verjaardagen en jubilea. En ik ben niet echt een familie mens.
Dan doe ik meequote:
Oh no he didnt, snap nigga, he got you therequote:
oh gefeliciteerd nu zo houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan doe ik meeIk wil al een tijdje wat meer mw2 doen.
Ik heb nu trouwens een ritme dat ik nog nooit heb gehadvan 22:00 tot 8:00..
Dat is gewon een normaal ritme
Doe dat anders dit weekend?quote:
Dat was wel even leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
leugens, 10 uur slaap is niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Joaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was wel even leukIk denk dat ik hem er in hou
quote:
why man whyquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is gifjes tijd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand wie die chick is op het 5de gifje? Die gespanked wordt, vind haar er erg fijn uit zienquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het is gifjes tijd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar wie is het?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
Even gegoogled. Ik geloof dat het Kinzie Kenner is. Maar ik ga die film niet bekijken op de TU.
http://tube.4gifs.com/2010/kinzie-kenner-secretary-spank/quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef kutkabouter het volgende:
Even gegoogled. Ik geloof dat het Kinzie Kenner is. Maar ik ga die film niet bekijken op de TU.
Oh dat filmpje kende ik al.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
http://tube.4gifs.com/2010/kinzie-kenner-secretary-spank/
Eigenlijk is ze alleen maar geil in dit filmpje, rest van de foto's stelt ze vrij weinig voor. Weer een illusie armer
Lol waar haal je dat vandaan?quote:
Waarom moet je dan werken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jaja doe maar zo ik mag me nog 1 dag helemaal kapot vervelen omdat er geen werk is
Ik ook al een tijdje, heb vandaag ff in een geniale winkel rond gelopen. Alleen maar vintage adidas meuk! Wat geweldig is dat toch! Ze hadden ook allemaal van die oude kleine donkey kong kasten etc.quote:
Ja maar jij moet nog naar al die leuker verjaardagen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje, heb vandaag ff in een geniale winkel rond gelopen. Alleen maar vintage adidas meuk! Wat geweldig is dat toch! Ze hadden ook allemaal van die oude kleine donkey kong kasten etc.
Leuke familieverjaardagen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog naar al die leuker verjaardagen.ik kan het hele weekend lekker chillen.
Oh tof! Waar zit dat winkeltje dan?
Enschede blijkbaar!?!?! om de hoek van mijn oude huis. In zo'n zwerver steegje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar jij moet nog naar al die leuker verjaardagen.ik kan het hele weekend lekker chillen.
Oh tof! Waar zit dat winkeltje dan?
Onze verjaardagen zijn altijd leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Leuke familieverjaardagen.Die verjaardagen zouden leuk zijn als alle burgertrutten/tantes en dergelijke weg zouden blijven en je lekker zou kunnen gaan zuipen met je neven en je ooms.
Ja oke, dan is het vast wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Onze verjaardagen zijn altijd leuk.Daar zijn mijn tantes etc ook aan de zuip
Die heb je sowieso nodig om HD te gamen manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Kut. Merk dat ik geen av-kabel met optische uitgang heb dus moet morgen zo'n hdmi-setje voor mijn 360 gaan halen
Naja, als ik die av met optische uitgang al had, had ik een normale (gierige) hdmi bij de Action kunnen halen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die heb je sowieso nodig om HD te gamen man
Anders maakt het niet uit wat voor televisie je hebt, dan is het geen HD.
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:
GODVERGETEN KUTTERINGBENDE![]()
Wat een onverdiend verlies van Ajax zeg
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zojuist de eerste mooie chick op chatroulette gezien!
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef KoningStoma het volgende:
Moet je nu zelf je wortelkanaalbehandeling betalen?
ik betaal altijd cash bij de tandarts! ( me ma werkt daar dus goede prijzen XD )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadAfronding van het wortelkanaalbehandeling is uitgesteld totdat ik verzekering heb nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |