Die heb je sowieso nodig om HD te gamen manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Kut. Merk dat ik geen av-kabel met optische uitgang heb dus moet morgen zo'n hdmi-setje voor mijn 360 gaan halen
Naja, als ik die av met optische uitgang al had, had ik een normale (gierige) hdmi bij de Action kunnen halen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die heb je sowieso nodig om HD te gamen man
Anders maakt het niet uit wat voor televisie je hebt, dan is het geen HD.
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:
GODVERGETEN KUTTERINGBENDE![]()
Wat een onverdiend verlies van Ajax zeg
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zojuist de eerste mooie chick op chatroulette gezien!
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef KoningStoma het volgende:
Moet je nu zelf je wortelkanaalbehandeling betalen?
ik betaal altijd cash bij de tandarts! ( me ma werkt daar dus goede prijzen XD )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadAfronding van het wortelkanaalbehandeling is uitgesteld totdat ik verzekering heb nu
![]()
Goed dat je het zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |