Ja oke, dan is het vast wel leuk ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Onze verjaardagen zijn altijd leuk.Daar zijn mijn tantes etc ook aan de zuip
Die heb je sowieso nodig om HD te gamen manquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
Kut. Merk dat ik geen av-kabel met optische uitgang heb dus moet morgen zo'n hdmi-setje voor mijn 360 gaan halen
Naja, als ik die av met optische uitgang al had, had ik een normale (gierige) hdmi bij de Action kunnen halen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die heb je sowieso nodig om HD te gamen man
Anders maakt het niet uit wat voor televisie je hebt, dan is het geen HD.
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:
GODVERGETEN KUTTERINGBENDE![]()
Wat een onverdiend verlies van Ajax zeg
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
Ik heb zojuist de eerste mooie chick op chatroulette gezien!
Hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was gezellig he? Moeten we vaker doen.
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:54 schreef KoningStoma het volgende:
Moet je nu zelf je wortelkanaalbehandeling betalen?
ik betaal altijd cash bij de tandarts! ( me ma werkt daar dus goede prijzen XD )quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:57 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb een tyfusrekening omdat ik blijkbaar geen tandartsverzekering hadAfronding van het wortelkanaalbehandeling is uitgesteld totdat ik verzekering heb nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |