Goed dat je het zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
What the hell is er mis met dat wijf, jezusquote:
Ik ben er nog steeds niet achterquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the hell is er mis met dat wijf, jezus
Niet alleen haar gigantische ogen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achterIk sta elke keer weer volledig versteld van haar gigantische ogen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door tliciouz op 11-03-2011 19:20:27 ]All good things are wild and free.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef tliciouz het volgende:
Nu we toch bezig zijn.Oh shit man, de 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My god
![]()
Michhas is offline.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:06 schreef Fsmxi het volgende:
Nee, wat ben jij aan het nachtbraken.Ik verveel me stierlijk en m'n ritme is weer naar de klote. Het jouwe blijkbaar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu toch maar eens proberen te slapen.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ik heb net een dienst erop zittenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik verveel me stierlijk en m'n ritme is weer naar de klote. Het jouwe blijkbaar ook.Nu toch maar eens proberen te slapen.
Wist ik wel. Moest even weten waar hij was. Maar meneer antwoorde weer zo sloom.quote:
Wou je toch wél langskomen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist ik wel. Moest even weten waar hij was. Maar meneer antwoorde weer zo sloom.
Geil sletje.quote:
Niet eens in de 2 dagen slapen, maar wel eens in de 2 dagen slecht slapen (valt ook niet slapen onder, maar tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
Aanstellers met hun "verkankerde" ritme. Dat mag je pas zeggen als je bijna een maand lang gemiddeld 1 keer in de 2 dagen slaapt.
Verklaard ook waarom hij vrijgezel is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen greintje respect voor vrouwen of wel?
Smeerlap.
We waren uiteindelijk maar met zijn 3en, Baamz, zijn vriendin en ik, dus dat had makkelijk gekundquote:
Was ik dan je date voor die avond?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
We waren uiteindelijk maar met zijn 3en, Baamz, zijn vriendin en ik, dus dat had makkelijk gekund
Had je mijn nummer maar op moeten slaan
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen greintje respect voor vrouwen of wel?
Smeerlap.
Misschien is dat wel een bewuste keuze? Dat Michhas op zijn 21ste al samen wil gaan wonen enzovoorts, daar heb ik respect voor, dat moet hij zelf weten, maar dat is niet aan mij besteed. Ik hoef dat niet zo nodig zo vroeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verklaard ook waarom hij vrijgezel is.
Lieve lieve schat, waarom voel jij je altijd direct op je tenen getrapt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een bewuste keuze? Dat Michhas op zijn 21ste al samen wil gaan wonen enzovoorts, daar heb ik respect voor, dat moet hij zelf weten, maar dat is niet aan mij besteed. Ik hoef dat niet zo nodig zo vroeg.
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieve lieve schat, waarom voel jij je altijd direct op je tenen getrapt?
Misschien wat betreft de laatste zin van die 1e post, voor de rest niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Er zijn nu vast tig quotes en topics op te noemen die laten zien dat de twee posts hierboven niet geheel overeenkomen met de waarheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |