When you see it, you will shit bricks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is by the way ook lachen, kijken of jullie het zien
Ik zie het gewoon echt niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is by the way ook lachen, kijken of jullie het zien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon echt niet.misschien komt het omdat mijn ogen nog half dicht zitten.
Ik zie alleen haar verschrikkelijke dikke armen. Maar verder niets ''raars''quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie alleen haar verschrikkelijke dikke armen. Maar verder niets ''raars''
Ik kreeg gister de slappe lach van je geschreeuwquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:05 schreef KneusTeun het volgende:
Na een nacht rust ben ik eindelijk weer afgekoeld! wat heb ik de godsgruwelijke kanker gekregen van BO gister!#!@#!@#!@
Nummers hebben mij helpen kalmeren.
Het sloeg ook echt helemaal nergens meer op! Ik knife iemand die gewoon als een spook door mij heen zweeft. Ik schiet een heel magazijn in iemands rug waarna deze persoon in kwestie zich omdraait en mij in 1 schot killed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kreeg gister de slappe lach van je geschreeuw
Toen je weg was heb ik nog tien minuten dubbel gelegen
Dat heb ik ook de laatste tijd ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt helemaal nergens meer op! Ik knife iemand die gewoon als een spook door mij heen zweeft. Ik schiet een heel magazijn in iemands rug waarna deze persoon in kwestie zich omdraait en mij in 1 schot killed.
En zo nog 999999 andere kut acties, ik had het echt niet meer! Als er toevallig een collectant ofzo had aangebeld was ze huilend bij mijn deur weggelopen.
Moet je hele weekend werken dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef KneusTeun het volgende:
Over 1,5 uur weeeeeeeeekeeeeeenddd! Heb alleen geen dag vrij
Nee geen werk helaas, Allemaal familie verjaardagen en jubilea. En ik ben niet echt een familie mens.quote:
Volgens mij zijn alle jongens geen familie mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee geen werk helaas, Allemaal familie verjaardagen en jubilea. En ik ben niet echt een familie mens.
Dan doe ik meequote:
Oh no he didnt, snap nigga, he got you therequote:
oh gefeliciteerd nu zo houdenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan doe ik meeIk wil al een tijdje wat meer mw2 doen.
Ik heb nu trouwens een ritme dat ik nog nooit heb gehadvan 22:00 tot 8:00..
Dat is gewon een normaal ritme
Doe dat anders dit weekend?quote:
Dat was wel even leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
leugens, 10 uur slaap is niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |