abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93909392
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef matthijst het volgende:

[..]

Voor mij wel. Wat die andere doen moeten ze natuurlijk zelf weten.

Ik had vooraf al een beetje twijfels bij preorderen van een ongezien apparaat. Als ik dan hoor dat het allemaal erg vaag is en je hem precies goed moet houden, dan hou ik liever 350 eurootjes in de zak, in ieder geval tot ik hem zelf heb kunnen zien...

@Pheno: ja, 250, maar zonder spellen heb je er weinig aan lijkt me.
Je hebt AR :)
En ik heb er gisteren prima mee kunnen spelen, 7 uur lang, zonder hoofdpijn of andere dingen. Nintendogs is op zich voor de liefhebber grappig, PilotWings vond ik soms iets te overdreven in 3D, dus dan zwakte ik het effect wat af en Super Streetfighter IV 3D is echt uberglorious _O_ 3D-persectief is even wennen, maar godskolere, Capcom _O_
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:41:40 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_93911072
Naja, s ff kieken, misschien dat ik m voor release nog ergens kan bekijken... Blind kopen gaat me toch iets tever nu....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_93911934
Ik lees al een tijdje mee en ben toch wel geintereseerd. Aan de ene kant wil ik m gelijk kopen, andere kant zijn er imo geen leuk release games.
Maar ik lees toch positieve verhalen over Pilotwings. Ik heb dat misschien 1 of 2 keer op de SNES gespeeld heel even bij een vriend vroeger, maar het lijkt mij nog al saai, waarom is het spel juist zo vet volgens jullie?
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:01:49 #54
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93912089
Jullie? Wie vinden het nog meer zo geweldig behalve Roy :D?

Nah, heb het al tig keer gezegd maar voor release kan ik geen reden bedenken om dit te halen tenzij je één van de eerste wil zijn. Als jij dat niet van enige belang acht zou ik lekker wachten. Dikke kans ook dat er testpods komen zoals met de DS, X360, PS3 toentertijd.
AFC AJAX
pi_93912356
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef msnk het volgende:
Jullie? Wie vinden het nog meer zo geweldig behalve Roy :D?

Nah, heb het al tig keer gezegd maar voor release kan ik geen reden bedenken om dit te halen tenzij je één van de eerste wil zijn. Als jij dat niet van enige belang acht zou ik lekker wachten. Dikke kans ook dat er testpods komen zoals met de DS, X360, PS3 toentertijd.
Dacht dat er meerderen waren die het zo vet vonden.
Anyway, ik denk inderdaad dat ik eerst een demopod ga checken, maar aan de andere kant kan je daar ook nooit op je gemak een spel spelen. Je kan niet rustig spelen, staat er kut voor en vaak kom je of midden in een game terecht of is het een spel wat je niks vind.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:10:25 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93912517
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:07 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Dacht dat er meerderen waren die het zo vet vonden.
Anyway, ik denk inderdaad dat ik eerst een demopod ga checken, maar aan de andere kant kan je daar ook nooit op je gemak een spel spelen. Je kan niet rustig spelen, staat er kut voor en vaak kom je of midden in een game terecht of is het een spel wat je niks vind.
Het zou best kunnen hoor, maar het spel had al een behoorlijke slechte recensie gekregen meen ik mij te herinneren uit dit topic. Maar Roy blijft een vechtertje hoor O+

Tjah dat is vaak inderdaad zo, maar het geeft je in ieder geval een goed beeld van wat voor een ding het precies is.

Toen de DS uitkwam hadden de pods hier in Amsterdam dat ene Mario spelletje. Dat je dan wolkjes moest tekenen. Dat is relevant tot de nieuwe functionaliteit van de DS, namelijk de touchscreen. Ik neem aan dat dat met de 3DS niet veel anders zal zijn.
AFC AJAX
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:10:40 #57
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_93912526
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:00 schreef matthijst het volgende:

Als ik dan hoor dat het allemaal erg vaag is en je hem precies goed moet houden,
Nee, dat is niet zo, één iemand met een slechte ervaring zegt dat. Volgens ongeveer honderd anderen is het 3D scherp en valt het qua recht moeten houden best mee, al zul je het natuurlijk altijd houden met deze manier van 3D op een kleine handheld.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:40:30 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93913799
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef msnk het volgende:

[..]

Het zou best kunnen hoor, maar het spel had al een behoorlijke slechte recensie gekregen meen ik mij te herinneren uit dit topic. Maar Roy blijft een vechtertje hoor O+

Tjah dat is vaak inderdaad zo, maar het geeft je in ieder geval een goed beeld van wat voor een ding het precies is.

Toen de DS uitkwam hadden de pods hier in Amsterdam dat ene Mario spelletje. Dat je dan wolkjes moest tekenen. Dat is relevant tot de nieuwe functionaliteit van de DS, namelijk de touchscreen. Ik neem aan dat dat met de 3DS niet veel anders zal zijn.
Nee hoor, Eurogamer gaf een whopping 8! Die slechte recensie was een grap van Lizardtattoo :{w

PilotWings is AWESOME! _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_93913890
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee hoor, Eurogamer gaf een whopping 8! Die slechte recensie was een grap van Lizardtattoo :{w

PilotWings is AWESOME! _O_
Eerlijk gezegd: het ziet er leuk uit, 3D had ik zelf wat gedimd, anders werd het wat lastig kijken. Ik vraag me alleen af of het lang boeiend blijft.
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:55:22 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93914412
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd: het ziet er leuk uit, 3D had ik zelf wat gedimd, anders werd het wat lastig kijken. Ik vraag me alleen af of het lang boeiend blijft.
Het is een game die altijd kan blijven spelen, altijd al geweest. Je speelt het om ff te relaxen, beetje rondvliegen, scores verbeteren. Het is geen Groot Episch Avontuur ofzo, maar gewoon relaxed. PilotWings voor 3DS is wat Tetris voor GameBoy was!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:56:32 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93914469
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is een game die altijd kan blijven spelen, altijd al geweest. Je speelt het om ff te relaxen, beetje rondvliegen, scores verbeteren. Het is geen Groot Episch Avontuur ofzo, maar gewoon relaxed. PilotWings voor 3DS is wat Tetris voor GameBoy was!
Ga 's vliegen.
AFC AJAX
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:02:27 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93914713
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:56 schreef msnk het volgende:

[..]

Ga 's vliegen.
Over twee weken _O_
pi_93915343
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Neuh, dat gevoel had ik er niet bij. Je haalt een x-aantal punten en veel hoger gaat je niet lukken :7

Het probleem wat ik heb is de omgeving, het is steeds dezelfde plek, met steeds dezelfde 'geheime' grotten en dergelijke. Ik had gehoopt op wat meer variatie. Dat zit gelukkig wel meer in de opdrachten, dat dan weer wel.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:20:08 #64
28167 matthijst
pi_93915399
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Kriegel het volgende:
Nee, dat is niet zo, één iemand met een slechte ervaring zegt dat. Volgens ongeveer honderd anderen is het 3D scherp en valt het qua recht moeten houden best mee, al zul je het natuurlijk altijd houden met deze manier van 3D op een kleine handheld.
Aha. En deze gasten weten het ook niet? 5 random reviews....

quote:
Nintendo's latest device has a 'sweet spot'. Look at the screen from too far on either side and you will end up with anything from 'not quite right' to full on blurry images, depending on the angle. "Will I have to worry about positioning my 3DS just right every time I play?" And the short answer to that question is yes. Yes you will.
quote:
. You have to keep your head steady and at a constant distance from the display for the 3D effect to work. We found that we had a little wiggle room, however -- we could move our heads about 3 or 4cm to the left or right of centre before the spell was broken.
quote:
And the sweet spot is crucial. You need to hold the 3DS so that it's central, still and head on if you want the best effect. It's by no means hard to find the right angle, it's the one you'd most naturally adopt, but movement does interfere with the picture significantly.
quote:
My concern is, keeping our eyes in that sweet spot when playing games like this could quickly get frustrating and tiring and players could wind up flipping that 3-D slider to "off"
quote:
One thing thats worth noting is that the 3D sweet spot is pretty tight. If you as much as tilt the machine during play youll lose the effect, which isnt an ideal situation when you consider how hard it is to keep a portable console completely motionless during use.
Ik zeg niet dat de 3DS kut is omdat 1 mannetje dat zegt. Ik zeg dat het mij daardoor niet meteen 350 euro waard is om er, ongezien, 1 te kopen. Daar is niets vreemds aan lijkt me. Ik gok dat de gemiddelde Nederlander liever een apparaat toch even zelf bekijkt voordat hij het geld ervoor neergooit.
pi_93915456
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:20 schreef matthijst het volgende:

[..]

Aha. En deze gasten weten het ook niet? 5 random reviews....

[..]
Dat is toch logisch? Ze doen een truukje met je ogen, dus je moet wel vanaf een bepaald punt kijken. En met dat punt is wat mee te spelen door de 3D-dimmer.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:22:31 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93915481
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? Ze doen een truukje met je ogen, dus je moet wel vanaf een bepaald punt kijken. En met dat punt is wat mee te spelen door de 3D-dimmer.
Dit. Bovendien, ik zit vrijwel altijd stil als ik zit te gamen. Mocht gamen in de trein een probleem zijn, dan zet ik 3D wel uit. Dat gedoe :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:23:15 #67
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_93915512
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bovendien, ik zit vrijwel altijd stil als ik zit te gamen.
Japans bloed _O_

Ik beweeg best wel veel, eigenlijk.
AFC AJAX
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:24:53 #68
28167 matthijst
pi_93915571
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
Eens, reageerde alleen op Kriegel, die net doet alsof er 0,0 "problemen" zijn, terwijl elke review op 1 of andere manier de "sweet spot" wel noemt...

En nogmaals: het zal best een prachtig apparaat zijn, maar bij nader inzien wil ik dat toch eerst even zelf bekijken.
pi_93915654
quote:
99s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit. Bovendien, ik zit vrijwel altijd stil als ik zit te gamen. Mocht gamen in de trein een probleem zijn, dan zet ik 3D wel uit. Dat gedoe :D
Precies. Opgelost. Het blijft een tof apparaat, ook als je de 3D uitzet. Eindelijk eens fatsoenlijke online functies, streetpass, en net even wat meer umpf om grafisch ook weer mee te komen. Iets wat ik miste bij de DS, eerlijk gezegd. Na LEGO pirates of the caribean en SSFIV (en dat speel ik nog steeds op PS3) op de 3DS te hebben gespeeld ben ik wel overtuigd dat het apparaat in mijn huis moet.
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:51:03 #70
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_93916643
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Eens, reageerde alleen op Kriegel, die net doet alsof er 0,0 "problemen" zijn, terwijl elke review op 1 of andere manier de "sweet spot" wel noemt...
Als je nou even goed leest zie je dat ik zeg dat je die problemen desalniettemin blijft houden, wat inherent is aan de techniek.

Ik zeg niet dat er 0,0 problemen zijn, maar wat ik bestrijd is de bewering dat je er compleet recht voor moet zitten en niet mag bewegen omdat het anders al meteen onspeelbaar wordt, zoals die gozer suggereert. Er is een sweetspot, maar die is niet onmogelijk klein. Dit staat ook in de stukjes die je net postte.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_93953207
Mijn softpouch en screenprotectors zijn binnen *O*

Nou die verdomde 3DS zelf nog :P
pi_93956814
Ik vraag me trouwens af, kan de 3DS DSiWare afspelen?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:54:49 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_93958018
Jezus..250 euro en dan moet je er ook nog een game bijkopen van 45 euro? Flikker lekker een eind op Nintendo :r.

Fucking woekerprijzen man.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:04:37 #74
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_93958529
Je moet niks
O)))
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:12:08 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_93958862
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus..250 euro en dan moet je er ook nog een game bijkopen van 45 euro? Flikker lekker een eind op Nintendo :r.

Fucking woekerprijzen man.
260 euro, incl 2 games hier *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')