abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94128260
Hij reageerde op een prima manier op jouw post, tekenend dat jij hem gelijk m'n vriendje noemt. Past zeker goed bij je wij/zij denkwijze?

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:11 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Je geeft met je opmerkingen precies aan dat veel Europeanen net zo goed meningen verwarren met feiten; je doet het zelf immers.

En zo staan de meeste topics over de VS hier vol met de meest achterlijke vooroordelen en meningen die als feiten worden gebracht.
pi_94128280
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef tjoptjop het volgende:
Je hebt een bord voor je kop, ik ben weg
_O-

Ik heb een bord voor mn kop :')

Ten eerste je weet donders goed dat ik chargeerde toen ik zei "hard he, de waarheid over je favoriete land". Wat verwacht je dan, als iemand als reactie op een post van mij alleen dit doet ---> :')

Maar jij zou natuurlijk een heer blijven en genuanceerd in gaan op een trollpost.

Ga ergens anders lopen janken :')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94128293
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

_O-

Ik heb een bord voor mn kop :')

Ten eerste je weet donders goed dat ik chargeerde toen ik zei "hard he, de waarheid over je favoriete land". Wat verwacht je dan, als iemand als reactie op een post van mij alleen dit doet ---> :')

Maar jij zou natuurlijk een heer blijven en genuanceerd in gaan op een trollpost.

Ga ergens anders lopen janken :')
Die post van jou was pas een trollpost man :')
pi_94128301
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef apple_pie het volgende:

[..]

:')
Je hebt gelijk tjoptjop, dit hierboven is geen trollpost :')
pi_94128354
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Europeanen worden in ieder geval niet geindoctrineerd met allerlei patriottistische onzin, waardoor ze beter feiten van meningen kunnen onderscheiden.
pi_94128376
En nu ben ik weg :O
pi_94128473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Die post van jou was pas een trollpost man :')
Nee dat leek een trollpost omdat het niet overeenkomt met jouw wereldbeeld. Jij gaat gelijk in het verweer als iets niet strookt met jouw werkelijkheid. Daarom noemde ik Applepunt ook je maatje. Jullie hebben dit met elkaar gemeen.

Ik heb hierboven duidelijk aangegeven waarom ik begrip heb voor het patriottisme van de Amerikanen en dat ik vervolgens zeg dat dit patriottisme ervoor zorgt dat men sneller met oogkleppen op naar de wereld kijkt, is niets anders dan een psychologisch inzicht in hoe de menselijke psyche werkt.

Hoe sterker je je als mens identificeert met een bepaald etiket, hoe sneller je mensen met een ander etiket als tegenstander ziet. En overtuigingen (bijv. "Amerika is het beste land op aarde") werken als een filter in je verstand. Door deze overtuiging zul je sneller alleen informatie binnen laten die overeenkomt met deze overtuiging en info die niet overeenkomt wordt sneller genegeerd door je verstand. En hoe sterker de overtuiging is, hoe groter dit effect zal zijn.

Het is dus een simpel ABC-tje waarom Amerikanen moeilijker meningen van feiten kunnen onderscheiden dan Europeanen.
pi_94128532
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het woordje onzin had beter gekozen kunnen worden, maar om dit nou gelijk weg te zetten als een trollpost.... dat ligt toch echt aan je zelf.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 01:29:55 #259
117098 Hathor
Effe niet
pi_94128969
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef LXIV het volgende:
Een 'arme' in de VS heeft een groter woonoppervlakte, een grotere auto en meer caloriën in zijn superwagenkarretje liggen dan een modale Nederlander.
Alles is dus relatief.
Dat van die calorien klopt wel, daarom valt een op de drie Amerikanen ook in de categorie "moddervette zeug", en dat verklaart dan ook meteen waarom ze een grotere auto en meer woonruimte nodig hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_94181627
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ben je nog steeds aan het volhouden dat die opmerking niet klopt? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')