abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94159249
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef Mike het volgende:

[..]

Of From Dusk 'til Dawn. :P
Oehhh die moet ik weer eens kijken. Als je die nog nooit hebt gezien, kijken zonder te lezen waar ie over gaat, geweldig is ie dan! :D
pi_94159320
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Lithia het volgende:

[..]

Jij kan alle personages zijn, het verhaal en omgeving zien binnen de eerste 10 minuten. Dat vind ik erg knap (geen sarcasme), maar niet iedereen kan dat.

Zelfs een trailer kan soms meer info geven dan de eerste 10 minuten van een film, omdat de eerste 10 minuten vooral de introductie is. Niet in iedere film weet je wat er precies gaande is na 10 minuten.
Nee dat zeg ik niet, het is een voorproefje van de personages, de stijl en omgeving. De makers laten je bewust gissen naar het spel dat zich in het begin op het doek voordoet, om dat vervolgens op het einde van de film in te lossen, en zie daar: ze hebben het publiek naar de gehele film laten kijken, een slimme truuk.
pi_94159394
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

psycho weleens gezien?
Ja, goed voorbeeld! :). Verbaasde mij dat de aannemelijke hoofdpersonage zo plots dood ging en dat daar zoveel screentime aan gegeven was.
pi_94159401
quote:

[..]

of Alexandra's Project? kunnen we gelijk ontopic gaan :P

Alexandra's Project
Gedownload nav een post in dit topic.
Australische thriller gemaakt door een van origine nederlandse regisseur (lees ik net :P ).
Gaat over een doorsnee gezin waarvan de vader op een dag thuiskomt en het huis bijna verlaten aantreft, wel staat er een tv midden in de kamer met daarop een videoboodschap van zijn vrouw, die wat verrassende dingen te vertellen heeft..
best aardige, originele film. beetje lowbudget. krijgt een 6.7 op imdb, ben het daar wel mee eens.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:34:00 #255
333374 Lithia
Too serious
pi_94159560
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet, het is een voorproefje van de personages, de stijl en omgeving. De makers laten je bewust gissen naar het spel dat zich in het begin op het doek voordoet, om dat vervolgens op het einde van de film in te lossen, en zie daar: ze hebben het publiek naar de gehele film laten kijken, een slimme truuk.
Dan nog vind ik het knap als je dat kan zien na 10 minuten. Ik blijf erbij dat sommige mensen echt wat langer moeten kijken voordat ze oordelen.
quote:

[..]

Even downloaden. :Y
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94159643
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het knap als je dat kan zien na 10 minuten. Ik blijf erbij dat sommige mensen echt wat langer moeten kijken voordat ze oordelen.

[..]

Even downloaden. :Y
Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.
pi_94159709
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.
verschilt per film
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:37:54 #258
333374 Lithia
Too serious
pi_94159866
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

verschilt per film
Dit.
En per persoon.

Zelfs dan is een extra kwartiertje ook niet veel hoor.
pi_94159965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dit.
En per persoon.

Zelfs dan is een extra kwartiertje ook niet veel hoor.
Noem mij één film die na een halfuur totaal omsloeg in:

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

dan word je gewoon bekocht...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:40:42 #260
333374 Lithia
Too serious
pi_94160103
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Het
verschilt
per
persoon.

Dan maakt het niet uit wat voor film het is. Als je traag van begrip bent, dan is 10 minuten niet haalbaar.
pi_94160288
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

niet alles hoeft totaal om te slaan..
pi_94163527
Idioten die bekvechten met idioten. Het lijkt The Office wel.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Mainport het volgende:
Patriot Games
Verfilming van een Tom Clancy-boek, lectuur voor mannen die zondagochtend om acht uur opstaan. Het was me het eerste uur niet duidelijk waar de plot naartoe wilde. Harrison Ford wordt achterna gezeten door terroristen, maar daar gaat zo veel tijd overheen dat je geregeld indut. Een bijzonder onevenwichtige film. Hilarisch is het hoofdkantoor van de CIA, dat opgedeeld is in cubicles waarboven borden hangen als "Europa", "Azië", etc. Wanneer ik thuis ben zal ik wel een screenshot maken.
Graag op anoniem
pi_94166546
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Een goede film slaat totaal om of voldoet meer dan wat je had verwacht. Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.
Soms worden er ook aparte regisseurs ingehuurd voor het intro dus de klank kan af en toe ook overslaan wat betreft de gehele film.
pi_94166876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:

[..]
Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.
Dat zeg ik dus de hele tijd...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:02 #265
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94167018
Net naar Rango geweest. Wat een leuke film en wat een fantastisch hoogstaande animatie. :) Originele grappen, interessant verhaal en Johnny Depp is zelfs leuk als hij zelf niet "live" in beeld is. :P Ik geef hem een dikke 8.

Edit: trouwens ook leuke verwijzingen naar andere films. :)
Smell the flowers while you can....
pi_94169266
Ik ken zat films waarbij ik als ik terugdenk aan de eerste 10 minuten zoiets had van: dit kan nog wel es wat moois worden. En ook zat films die precies het omgekeerde hadden.

Mijn mening over Schenkstroop is echt niet deze ene "review". Dat is zijn gehele houding op FOK! (en iedereen die meer dan 1 dag per week online is en met name in R&P enzo, zal het met me eens zijn).

Eens met Saint dat er betere onderwerpen zijn in dit topic. Zoals films. Helaas heb ik de afgelopen dagen totaal geen tijd gehad en de komende dagen ook al niet, zodat mijn maandgemiddelde ernstig averij oploopt. Heb 2 films half gezien, die moet ik nog afkijken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94173457
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
We hadden het over beoordelen van een film en niet over het verloop. Als ik een film beoordeel, doe ik dat na hem helemaal gezien te hebben. Dat jouw beoordeling na 10 minuten dezelfde is als die na 90 minuten is knap.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_94173881
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Wootism het volgende:

[..]

Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
We hadden het over beoordelen van een film en niet over het verloop. Als ik een film beoordeel, doe ik dat na hem helemaal gezien te hebben. Dat jouw beoordeling na 10 minuten dezelfde is als die na 90 minuten is knap.
Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.

Wie snapt er hier nu niks van.
:W
pi_94174257
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Geweldig topic is dit geworden _O-
pi_94174564
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.

Laat ik er verder maar niet op in gaan...
pi_94174790
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nu niet onnozel doen, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_94174855
Ook hier is ie weer van toepassing! :P

pi_94175725
ehm, is het eventueel mogelijk dat we ontopic gaan? Dat iemand een bepaalde manier van beoordelen heeft? Prima. Staat het je niet aan negeer het of pm of wat dan ook maar pleur niet een heel topic er mee vol.

Ontopic:

Tja, ik wilde gewoon wat zien. Zaten toch wel wat grappige momenten in. Een 6,5+.

EDIT: hopelijk doet het plaatje het nu. :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Iemand91 op 16-03-2011 00:49:05 ]
pi_94176018
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
ehm, is het eventueel mogelijk dat we ontopic gaan? Dat iemand een bepaalde manier van beoordelen heeft? Prima. Staat het je niet aan negeer het of pm of wat dan ook maar pleur niet een heel topic er mee vol.

Ontopic:
[ afbeelding ]

Tja, ik wilde gewoon wat zien. Zaten toch wel wat grappige momenten in. Een 6,5+.
Wat een slechte Photoshop creatie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94176115
Cop Out
Bruce en Tracy
Goeie combo
leuke film over een politieduo die in een fucked up situatie terechtkomt
actie, humor
wat resulteert in...

7.5/10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties