Oehhh die moet ik weer eens kijken. Als je die nog nooit hebt gezien, kijken zonder te lezen waar ie over gaat, geweldig is ie dan!quote:
Nee dat zeg ik niet, het is een voorproefje van de personages, de stijl en omgeving. De makers laten je bewust gissen naar het spel dat zich in het begin op het doek voordoet, om dat vervolgens op het einde van de film in te lossen, en zie daar: ze hebben het publiek naar de gehele film laten kijken, een slimme truuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij kan alle personages zijn, het verhaal en omgeving zien binnen de eerste 10 minuten. Dat vind ik erg knap (geen sarcasme), maar niet iedereen kan dat.
Zelfs een trailer kan soms meer info geven dan de eerste 10 minuten van een film, omdat de eerste 10 minuten vooral de introductie is. Niet in iedere film weet je wat er precies gaande is na 10 minuten.
Ja, goed voorbeeld!quote:
of Alexandra's Project? kunnen we gelijk ontopic gaanquote:
Dan nog vind ik het knap als je dat kan zien na 10 minuten. Ik blijf erbij dat sommige mensen echt wat langer moeten kijken voordat ze oordelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, het is een voorproefje van de personages, de stijl en omgeving. De makers laten je bewust gissen naar het spel dat zich in het begin op het doek voordoet, om dat vervolgens op het einde van de film in te lossen, en zie daar: ze hebben het publiek naar de gehele film laten kijken, een slimme truuk.
Even downloaden.quote:
Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het knap als je dat kan zien na 10 minuten. Ik blijf erbij dat sommige mensen echt wat langer moeten kijken voordat ze oordelen.
[..]
Even downloaden.
verschilt per filmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.
Dit.quote:
Noem mij één film die na een halfuur totaal omsloeg in:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit.
En per persoon.
Zelfs dan is een extra kwartiertje ook niet veel hoor.
Hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Noem mij één film die na een halfuur totaal omsloeg in:
- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre
dan word je gewoon bekocht...
niet alles hoeft totaal om te slaan..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Mainport het volgende:
Patriot Games
Verfilming van een Tom Clancy-boek, lectuur voor mannen die zondagochtend om acht uur opstaan. Het was me het eerste uur niet duidelijk waar de plot naartoe wilde. Harrison Ford wordt achterna gezeten door terroristen, maar daar gaat zo veel tijd overheen dat je geregeld indut. Een bijzonder onevenwichtige film. Hilarisch is het hoofdkantoor van de CIA, dat opgedeeld is in cubicles waarboven borden hangen als "Europa", "Azië", etc. Wanneer ik thuis ben zal ik wel een screenshot maken.
Een goede film slaat totaal om of voldoet meer dan wat je had verwacht. Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre
Dat zeg ik dus de hele tijd...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.
Je hebt er echt totaal niks van begrepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre
Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
We hadden het over beoordelen van een film en niet over het verloop. Als ik een film beoordeel, doe ik dat na hem helemaal gezien te hebben. Dat jouw beoordeling na 10 minuten dezelfde is als die na 90 minuten is knap.
Laat ik er verder maar niet op in gaan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.
Wie snapt er hier nu niks van.
Nu niet onnozel doen, want je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.
Wie snapt er hier nu niks van.
Wat een slechte Photoshop creatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
ehm, is het eventueel mogelijk dat we ontopic gaan? Dat iemand een bepaalde manier van beoordelen heeft? Prima. Staat het je niet aan negeer het of pm of wat dan ook maar pleur niet een heel topic er mee vol.
Ontopic:
[ afbeelding ]
Tja, ik wilde gewoon wat zien. Zaten toch wel wat grappige momenten in. Een 6,5+.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |