abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94159643
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het knap als je dat kan zien na 10 minuten. Ik blijf erbij dat sommige mensen echt wat langer moeten kijken voordat ze oordelen.

[..]

Even downloaden. :Y
Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.
pi_94159709
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Hoeveel langer dan, je blijft toch geen halfuur loeren naar een film die niet boeit? 15 minuten is doorgaans echt genoeg om een goed beeld van de film te krijgen hoor.
verschilt per film
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:37:54 #258
333374 Lithia
Too serious
pi_94159866
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

verschilt per film
Dit.
En per persoon.

Zelfs dan is een extra kwartiertje ook niet veel hoor.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_94159965
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Lithia het volgende:

[..]

Dit.
En per persoon.

Zelfs dan is een extra kwartiertje ook niet veel hoor.
Noem mij één film die na een halfuur totaal omsloeg in:

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

dan word je gewoon bekocht...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:40:42 #260
333374 Lithia
Too serious
pi_94160103
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Robby87 het volgende:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Het
verschilt
per
persoon.

Dan maakt het niet uit wat voor film het is. Als je traag van begrip bent, dan is 10 minuten niet haalbaar.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
pi_94160288
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

niet alles hoeft totaal om te slaan..
pi_94163527
Idioten die bekvechten met idioten. Het lijkt The Office wel.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Mainport het volgende:
Patriot Games
Verfilming van een Tom Clancy-boek, lectuur voor mannen die zondagochtend om acht uur opstaan. Het was me het eerste uur niet duidelijk waar de plot naartoe wilde. Harrison Ford wordt achterna gezeten door terroristen, maar daar gaat zo veel tijd overheen dat je geregeld indut. Een bijzonder onevenwichtige film. Hilarisch is het hoofdkantoor van de CIA, dat opgedeeld is in cubicles waarboven borden hangen als "Europa", "Azië", etc. Wanneer ik thuis ben zal ik wel een screenshot maken.
Graag op anoniem
pi_94166546
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Een goede film slaat totaal om of voldoet meer dan wat je had verwacht. Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.
Soms worden er ook aparte regisseurs ingehuurd voor het intro dus de klank kan af en toe ook overslaan wat betreft de gehele film.
pi_94166876
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:59 schreef Deckard het volgende:

[..]
Eerste tien minuten zijn vooral om je ergens in te trekken, niet zozeer bedoeld om je de volledige verhaal al bloot te leggen.
Dat zeg ik dus de hele tijd...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:06:02 #265
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_94167018
Net naar Rango geweest. Wat een leuke film en wat een fantastisch hoogstaande animatie. :) Originele grappen, interessant verhaal en Johnny Depp is zelfs leuk als hij zelf niet "live" in beeld is. :P Ik geef hem een dikke 8.

Edit: trouwens ook leuke verwijzingen naar andere films. :)
Smell the flowers while you can....
pi_94169266
Ik ken zat films waarbij ik als ik terugdenk aan de eerste 10 minuten zoiets had van: dit kan nog wel es wat moois worden. En ook zat films die precies het omgekeerde hadden.

Mijn mening over Schenkstroop is echt niet deze ene "review". Dat is zijn gehele houding op FOK! (en iedereen die meer dan 1 dag per week online is en met name in R&P enzo, zal het met me eens zijn).

Eens met Saint dat er betere onderwerpen zijn in dit topic. Zoals films. Helaas heb ik de afgelopen dagen totaal geen tijd gehad en de komende dagen ook al niet, zodat mijn maandgemiddelde ernstig averij oploopt. Heb 2 films half gezien, die moet ik nog afkijken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_94173457
quote:

[..]

- personages
- verhaal
- omgeving
- stijl en genre

Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
We hadden het over beoordelen van een film en niet over het verloop. Als ik een film beoordeel, doe ik dat na hem helemaal gezien te hebben. Dat jouw beoordeling na 10 minuten dezelfde is als die na 90 minuten is knap.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_94173881
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Wootism het volgende:

[..]

Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
We hadden het over beoordelen van een film en niet over het verloop. Als ik een film beoordeel, doe ik dat na hem helemaal gezien te hebben. Dat jouw beoordeling na 10 minuten dezelfde is als die na 90 minuten is knap.
Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.

Wie snapt er hier nu niks van.
:W
pi_94174257
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Geweldig topic is dit geworden _O-
pi_94174564
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Je hebt het over het beoordelen van een film maar niet over het verloop, en je beoordeelt een film nadat je hem gezien hebt.

Laat ik er verder maar niet op in gaan...
pi_94174790
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Nu niet onnozel doen, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
pi_94174855
Ook hier is ie weer van toepassing! :P

pi_94175725
ehm, is het eventueel mogelijk dat we ontopic gaan? Dat iemand een bepaalde manier van beoordelen heeft? Prima. Staat het je niet aan negeer het of pm of wat dan ook maar pleur niet een heel topic er mee vol.

Ontopic:

Tja, ik wilde gewoon wat zien. Zaten toch wel wat grappige momenten in. Een 6,5+.

EDIT: hopelijk doet het plaatje het nu. :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Iemand91 op 16-03-2011 00:49:05 ]
pi_94176018
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Iemand91 het volgende:
ehm, is het eventueel mogelijk dat we ontopic gaan? Dat iemand een bepaalde manier van beoordelen heeft? Prima. Staat het je niet aan negeer het of pm of wat dan ook maar pleur niet een heel topic er mee vol.

Ontopic:
[ afbeelding ]

Tja, ik wilde gewoon wat zien. Zaten toch wel wat grappige momenten in. Een 6,5+.
Wat een slechte Photoshop creatie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94176115
Cop Out
Bruce en Tracy
Goeie combo
leuke film over een politieduo die in een fucked up situatie terechtkomt
actie, humor
wat resulteert in...

7.5/10
pi_94176218
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[ afbeelding ]
Black Swan 2010

verhaal: iets met een fanatieke ballerina wordt afgewezen als zwaan en iets met het stuk met zwarte zwanen :O

oordeel: kon me er niet toe zeten om voorbij de eerste tien minuten te kijken. het ziet er niet slecht uit en er zal vast wel een verhaal inzitten. maar de film is erg saai en wijvig volgens mij. ik dnek leuk om met je vriendin t ekijken op de bank. als je een vriendin hebt uiteraard.
Goeie review ^O^

Ik had al zo'n vermoeden dat het een film voor vrouwen was :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Probably_on_pcp op 16-03-2011 00:39:10 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94176264
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 00:52 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zat tien minuten te kijken naar een geestdodend/apathisch stukje. Over een mooie ballerina dat uiteindelijk effe dr voet verzwikt en dan "boehoehoe huilie huilie" doet. nou erg hoogstaand hoor. Al die gotisch-grijze apathische pretentieuze kunstfilms met emotionele meiden moet ik niks van hebben.
Mooi verwoord ^O^
pi_94176329
quote:
99s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hopeloos off-topic, maar dit is dus precies de reden dat jij zo'n mislukkeling bent (met name op -maar niet beperkt tot- het gebied van vrouwen). Jij kan en wil niet doorzetten. Je bent een lui zwijn dat een steengoede film (daar zijn alle critici en ook het grote publiek het over eens) niet eens langer dan 10 minuutjes kan volhouden. Wie is nu de "boehoehoe huilie huilie loser" in het verhaal! Niemand anders dan jij. _O-

Zo, nu weer genoeg tijd vuilgemaakt aan dat eeuwige gejank van jou. :W
Jezus, je bent niet getrouwd met die film hoor :')

Niet alle mannen zijn metromannen, dus sommige mannen moeten niets hebben van dit soort films. Dat kan toch?
pi_94176477
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
Hævnen

[ afbeelding ]

Denemarken / Zweden
Drama
119 minuten

Hele sterke drama film, heeft me vanaf de eerste minuut tot het einde weten te boeien. Hele goeie acteer prestaties. En tof dat verhaal van die jongens en ook die scenes in afrika. Echt gewoon een geweldige film, een must-see!
een dikke 8!
Drama uit Denemarken en Zweden... als dat geen winnende combinatie is... :{
pi_94176594
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

Het is ook een wijvenfilm. Welke mannen gaan nou met een krat bier Black Swan kijken?
Nog een kenner :7

Eindelijk eens wat echte mannen in dit topic _O_
pi_94176657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:45 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Lul zelf niet zo dom aljeblieft je laat jezelf wel erg kennen als autist of niet.

"je hebt em niet helemaal gezien je kan er niet over oordelen OMG crisis! bla bla bla.."

Ik bepaal zelf waar ik mijn tijd wel of niet aan besteed. Aangezien, net zoals bij muzieknummers, de toon vrijwel constant is van begin tot eind. Kun je een film best beoordelen door maar een gedeelte te zien :)
Ik kan in 99% van de gevallen aan de hoes en het verhaal achterop al zien of de film de moeite waard is :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:12:46 #282
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_94177573
Sommige reacties kan je maar beter negeren geloof ik hoe moeilijk het ook is :)

The Tourist
Na de eerste 10 minuten dacht ik echt dit is een kutfilm en ik had gelijk, na de hele film dacht ik dit nog steeds.

Bruce Lee My Brother
Na de eerste 10 minuten dacht ik dit kan best leuk worden en ik had ongelijk, Ik vond het allemaal niet zo boeiend en interessant hoewel ik wel fan ben van Bruce Lee. Biografische film over de jeugd van Bruce Lee.

Morning Glory
Voordat ik begon dacht ik al dit is een verschrikkelijke wijvenfilm na 10 minuten ook en na de hele film bleek het gewoon een verschrikkelijk film te zijn.

How Do You Know
Na 10 minuten dacht ik wat is Reese Whiterspoon leuk O+ na de hele film dacht ik dat nog steeds. De film is trouwens niks aan.

They Live
Na de eerste 10 minuten had ik nog geen idee, en na de hele film dacht ik tof. Vond hem niet geniaal maar kan wel snappen dat het een cultfim is. Geniale vechtscene _O_
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_94178389
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Sommige reacties kan je maar beter negeren geloof ik hoe moeilijk het ook is :)

The Tourist
Na de eerste 10 minuten dacht ik echt dit is een kutfilm en ik had gelijk, na de hele film dacht ik dit nog steeds.

Bruce Lee My Brother
Na de eerste 10 minuten dacht ik dit kan best leuk worden en ik had ongelijk, Ik vond het allemaal niet zo boeiend en interessant hoewel ik wel fan ben van Bruce Lee. Biografische film over de jeugd van Bruce Lee.

Morning Glory
Voordat ik begon dacht ik al dit is een verschrikkelijke wijvenfilm na 10 minuten ook en na de hele film bleek het gewoon een verschrikkelijk film te zijn.

How Do You Know
Na 10 minuten dacht ik wat is Reese Whiterspoon leuk O+ na de hele film dacht ik dat nog steeds. De film is trouwens niks aan.

They Live
Na de eerste 10 minuten had ik nog geen idee, en na de hele film dacht ik tof. Vond hem niet geniaal maar kan wel snappen dat het een cultfim is. Geniale vechtscene _O_
_O-

Ik kon aan je username en je avatar al zien dat je post leuk zou zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_94181747
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Drama uit Denemarken en Zweden... als dat geen winnende combinatie is... :{
tis een dikke aanrader, 1 van de beter drama films die ik ooit gezien heb. echt een aanrdar hoor!
  woensdag 16 maart 2011 @ 10:11:35 #285
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_94182801
Kan hier aub iets beter gemodereerd gaan worden? Er zijn echt mensen die dit topic vervuilen of perse proberen reacties uit te lokken. De serie degradeert hierdoor behoorlijk...
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 10:19:05 #286
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94182999
We hebben het expres een keertje laten gaan omdat die frustraties er toch een keer uit moesten, maar vanaf nu gaan we weer gewoon verder met het recenseren van films. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_94183024
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:19 schreef Mike het volgende:
We hebben het expres een keertje laten gaan omdat die frustraties er toch een keer uit moesten, maar vanaf nu gaan we weer gewoon verder met het recenseren van films. ;)
daar heb je klaagbaak toch voor?
pi_94183088
Big Fish

Verenigde Staten
Drama / Fantasy
125 minuten

geregisseerd door Tim Burton
met Ewan McGregor, Albert Finney en Billy Crudup

Will Bloom is de ongeloofwaardige verhalen over de avonturen van zijn vader Ed grondig beu. Een ruzie over Eds legendarische levensloop op de avond van zijn huwelijk zorgt er zelfs voor dat Will drie jaar lang niet meer met zijn vader praat. Wanneer hij echter ontdekt dat zijn vader terminaal ziek is en niet lang meer te leven heeft, keert Will terug naar huis. Hij is vastberaden de échte Ed Bloom te leren kennen. Door al diens fantasierijke verhalen onder de loep te nemen, probeert Will het leven van zijn vader in kaart te brengen en de feiten van de mythes te onderscheiden.

Film was niks voor mij, ik kon maar niet in het verhaal komen... T was wel mooi gemaakt, maar verder vond ik het verhaal maar weinig voorstellen.
Een teleurstellende film
een 4.5
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 10:22:17 #289
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94183103
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:19 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb je klaagbaak toch voor?
Zo werkt dat niet als je wil reageren op een post in dit topic.

Anyway, laten we terug gaan naar waar dit topic voor bedoeld is. Als er nog andere vragen en/of opmerkingen zijn, dan graag hier: [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_94185517
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:21 schreef casper019 het volgende:
Big Fish

[ afbeelding ]

Verenigde Staten
Drama / Fantasy
125 minuten

geregisseerd door Tim Burton
met Ewan McGregor, Albert Finney en Billy Crudup

Will Bloom is de ongeloofwaardige verhalen over de avonturen van zijn vader Ed grondig beu. Een ruzie over Eds legendarische levensloop op de avond van zijn huwelijk zorgt er zelfs voor dat Will drie jaar lang niet meer met zijn vader praat. Wanneer hij echter ontdekt dat zijn vader terminaal ziek is en niet lang meer te leven heeft, keert Will terug naar huis. Hij is vastberaden de échte Ed Bloom te leren kennen. Door al diens fantasierijke verhalen onder de loep te nemen, probeert Will het leven van zijn vader in kaart te brengen en de feiten van de mythes te onderscheiden.

Film was niks voor mij, ik kon maar niet in het verhaal komen... T was wel mooi gemaakt, maar verder vond ik het verhaal maar weinig voorstellen.
Een teleurstellende film
een 4.5
Toch leuk om te zien dat mensen met volledig andere ogen naar een film kunnen kijken :)
Ik heb deze film nu 4x gezien en krijgt van mij een dikke 9
pi_94185631
Big Fish is na Ed Wood mijn favoriete Burton film O+ vind m verder een beetje overschat :@
pi_94185873
The ugly truth, leuke film

en The mechanic, als je van actie houd is dit ook hele goeie:)
  Moderator woensdag 16 maart 2011 @ 11:53:40 #293
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94185889
Animal Kingdom

Als de zeventienjarige Josh z'n moeder verliest, zit er weinig anders voor 'm op dan bij z'n oma te gaan wonen. Z'n oma heeft nog drie kinderen rondlopen die zich met allerlei criminele activiteiten bezig houden. Al snel raakt Josh betrokken bij de zaakjes van z'n ooms en ontstaat er een kat en muis spel tussen de politie en de familie.

Vanaf het begin van de film weet de regisseur de spanning er goed in te houden en van de hoofdrolspelers gaat continu dreiging uit. Jacki Weaver speelt de keiharde oma en was hiervoor terecht genomineerd voor een Oscar dit jaar. Het verhaal blijft tot aan het einde toe lekker onvoorspelbaar en als je van misdaadfilms houdt, dan is Animal Kingdom zeker een aanrader.

Imdb cijfer: 7.5
Mijn cijfer: 8
pi_94185979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
Big Fish is na Ed Wood mijn favoriete Burton film O+ vind m verder een beetje overschat :@
Mja, op de een of andere manier wel een aparte film. Mooie settings ook. Een 4,5 als hierboven vind ik niet terecht, dan zou ik eerder een 6,6 zeggen.
That's all folks!
  woensdag 16 maart 2011 @ 11:57:36 #295
230788 n8n
Pragmatisch
pi_94185999
127 hour, lekker nice
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:24:40 #296
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_94186827
Big Fish vondf ik na 10 minuten verschrikkelijk, en heb m afgezet :)

Bij poging 2 wel de hele film gezien, en daarna nog veel vaker.. Topfilm!
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_94186920
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:53 schreef Mike het volgende:
Animal Kingdom

[ afbeelding ]

Als de zeventienjarige Josh z'n moeder verliest, zit er weinig anders voor 'm op dan bij z'n oma te gaan wonen. Z'n oma heeft nog drie kinderen rondlopen die zich met allerlei criminele activiteiten bezig houden. Al snel raakt Josh betrokken bij de zaakjes van z'n ooms en ontstaat er een kat en muis spel tussen de politie en de familie.

Vanaf het begin van de film weet de regisseur de spanning er goed in te houden en van de hoofdrolspelers gaat continu dreiging uit. Jacki Weaver speelt de keiharde oma en was hiervoor terecht genomineerd voor een Oscar dit jaar. Het verhaal blijft tot aan het einde toe lekker onvoorspelbaar en als je van misdaadfilms houdt, dan is Animal Kingdom zeker een aanrader.

Imdb cijfer: 7.5
Mijn cijfer: 8
Vond dat een supersterke film. Zeker een aanrader! :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:35:16 #298
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_94187177
En Weaver was beter dan Leo :Y)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:45:02 #299
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_94191947
Serpico (1973, VS, Sidney Lumet)
Wat de film ten eerste al een genot maakt om naar te kijken is een zeer innemende Al Pacino in wat behoort tot z'n beste werk. Verder geeft de film een realistisch beeld van hoe het er aan toe ging bij de New Yorkse politie in de jaren zestig.
Serpico is duidelijk het morele ijkpunt van de film. Er wordt nooit van het idee dat corruptie slecht is en bestreden moet worden afgeweken. Maar er is wel ook oog voor de redenen van anderen ervoor. Ook Serpico zelf wordt niet afgeschilderd als een halve heillige. Er wordt ook getoond hoe ver hij gaat in z'n gedrevenheid, hoe z'n privé leven en dan vooral z'n vriendin eronder moet lijden.
Het thema van de strijd van een agent tegen het corrupte systeem is daarna talloze malen gedaan in films en series, maar weinig keren zo goed als in deze grondlegger van het genre.
cijfer: 8.5

127 Hours (2010, VS, Danny Boyle)
Danny Boyles film over een man die tijdens het klimmen vast komt te zitten met z'n arm onder een rots is onverwachts een grote ode aan het leven en vooral aan de wil om te overleven. Iets wat ik niet had verwacht bij een film die grotendeels bestaat uit één persoon in zo'n benarde situatie op één locatie in een afgebakend tijdspanne. Het is dan ook een kunst dat de film niet gaat vervelen. Verder valt het uitstekend gebruik van splitscreens op.
cijfer: 8
pi_94216092
Paul

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Spanje / Frankrijk
Komedie / Science-Fiction
104 minuten

geregisseerd door Greg Mottola
met Simon Pegg, Nick Frost en de stem van Seth Rogen

Graham en Clive (Simon Pegg & Nick Frost) zijn twee vrienden die enorm gek zijn op stripboeken en vooral interesse hebben in science-fiction verhalen. Samen gaan ze op reis naar het UFO-centrum van Amerika, namelijk het beruchte ''Area 51'' in Nevada. Als ze midden in de woestijn zijn komen ze een voortvluchtige Alien tegen, genaamd Paul (Seth Rogen). Ze gaan samen met Paul verder op een reis die zowel hun levens als die van iedereen die op hun pad komt zal veranderen.

van begin tot het einde een hele coole, gave en grappige film die geen seconde verveeld. Heb een aantal keren ECHT moeten lachen, leuk geacteerd en tof verhaal.
Ik heb me er echt mee vermaakt, dikke aanrader!
een dikke 8!
pi_94225904

Ik vond het geen heel bijzondere film, ging wel, niet echt slecht, maar ook niet erg goed
eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')