SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Logisch wel.quote:
Geen Reet Te Doen (general chat)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
GRTD? Enneuh. Even de kleine lettertjes van de OP lezen.
Ik niet. Ik val op ruwe, ruige, stoere, gitaarraggende mannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen (general chat)
wat is een TVP?
Ja hoor, zal even iets sturen naar Koei
zijn jullie echt zo in de ban van naakte vrouwen?
Dude, we zitten op het internet. het is niet alsof je informatie komt halen ofzo...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat is een TVP?
oh maar we hebben het hier over alles behalve gamesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef Athemoe het volgende:
ik was al in de grtd sc aan het posten, maar deze ziet er ook prima uit,
zeker omdat ik nogal een fervente gamer ben
En ondertussen zijn we vijf minuten verder en heb ik nog steeds niks in mijn PM-box van je...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat is een TVP?
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, we zitten op het internet. het is niet alsof je informatie komt halen ofzo...
Misschien moet je gewoon de straat op! Of is dit niveau toch nog te hoog voor Breda op dit moment?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Goed.
Bier en tietuuuh. Lalalala.
Niveau door de straat op dit moment..
Z'n profiel zegt van niet! Maar hij is wel een beetje jong voor mij. Dus laat die cc maar zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:46 schreef koei het volgende:
hmm, de OP is niet echt heel duidelijk merk ikOf Athemoe is een mooie slanke dame
Nah.. we krijgen zo visite van ver boven de rivieren. Ik ben benieuwd hoe hun gezicht gaat zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef koei het volgende:
Misschien moet je gewoon de straat op! Of is dit niveau toch nog te hoog voor Breda op dit moment?
oh, ik denk dat ik het naar die andere gebruiker moest sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:46 schreef koei het volgende:
hmm, de OP is niet echt heel duidelijk merk ikOf Athemoe is een mooie slanke dame
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Z'n profiel zegt van niet! Maar hij is wel een beetje jong voor mij. Dus laat die cc maar zitten.
De GAM SS.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...
Misschien moeten we er de GAM slowchat voor senioren van maken
niet nodigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...
Misschien moeten we er de GAM slowchat voor senioren van maken
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.
De optocht is voorbijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Hou je het een beetje vol daar met carnaval Kuuks? Ik heb met je te doen!
Carnaval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De optocht is voorbij. De rust is wedergekeerd.
Het is te doen. Dank je.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
Yay!
Vanavond komt Petti bij mij slapen!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Niet stiekem bij 'm in z'n slaapzak kruipen hè.
Uhuh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Laniboefje!
Groot gelijk. Zou ik ook doen.
Beroemd en berucht vroeger hier in GAM. Nu niet meer. Hij komt ook niet meer op Fok geloof ik. Gamedemon toenertijd.quote:
Je hebt GD toch wel onder de duim? En anders gezellig tussen jullie in!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uhuh!
We gaan ruzie maken over wie nu bij Petti mag slapen, ik of GDtje.
Zou je denken he? Want zo groot is-tie nou ook weer niet. Ja, gezellig met zijn drietjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt GD toch wel onder de duim? En anders gezellig tussen jullie in!
Wees blij dat je het niet zo vaak hoort... Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mijn zussen met kleine kinderen is het een soort hel met overal krijsende kinderen. Zij hopen ook elke verjaardag weer dat het geen ballorig wordt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Pft, hoe vaak kun je balorig zeggen in een radioreclame... Balorig.. .Sowieso, wat voor woord is dat?!
Soort helquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet zo vaak hoort... Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mijn zussen met kleine kinderen is het een soort hel met overal krijsende kinderen. Zij hopen ook elke verjaardag weer dat het geen ballorig wordt...
Netjes! Die is leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prince of Persia voor de ps3 gekocht voor maar 10 euro
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verderquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verder
Nu tijd voor borrelen!
Nee, nu kun je opnieuw beginnen... Dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verder
Nu tijd voor borrelen!
prince of persia komt vanavond op tv, is die film wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prince of Persia voor de ps3 gekocht voor maar 10 euro
Super tof beestjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
prince of persia komt vanavond op tv, is die film wat?
Dit is het katje trouwens
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit oftie moet poepen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dit moment ligt hij zwaar te tukken, hij heeft de hele dag nog niet geplast of gepoept, geen idee of hij gewoon niet moet, of dat ik hem zo even in de bak moet zetten... Wel een beetje jammer dat hij mijn stukje bank heeft geclaimdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij ziet eruit oftie moet poepen!
De POP film is wel entertaining staarvermaak
Vind je het gek dat jappen foto's gaan maken als jij in je adamskostuum looptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef Frankii het volgende:
Zo, net een rondje door OETELDONK gelopen met mn carnavalspakkie aan. Hier en daar een rijtje japanners met fotocamera's en verder een bonk gezelligheid. HEERLIJK!!
Lief gezichtje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga weg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Halo Reach weer in de verkoop.
Wat een on-inspirerende bagger
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg!
Straks die aanval op die Convenant outpost is bruut man
De boeken van Halo zijn super vet maar idd in die games komt het niet echt naar voren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het niet AQ, ik heb het nog een eerlijke objectieve kans gegeven.
Wapens zijn kut, geluiden zijn gay, muziek is méh, de hele wereld doet me niks, het verhaal boeit geen hol, 0 innovatie sinds het eerste deel, enemies zijn debiel en on-origineel, er gebeurd niks, besturing van voertuigen slaat als een tiet op een biljardtafel.
Moet ik door gaan?
Het spel is zo achterhaald als 2001.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op dit moment ligt hij zwaar te tukken, hij heeft de hele dag nog niet geplast of gepoept, geen idee of hij gewoon niet moet, of dat ik hem zo even in de bak moet zetten... Wel een beetje jammer dat hij mijn stukje bank heeft geclaimd
Ruilen?quote:
GATVERquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef badboynova het volgende:
vandaag bij het boodschappen doen een toetje uit gekozen voor na het eten (ik eet bijna nooit toetjes).
Het was een mona toetje geworden, zo eentje die je omkeert en de saus er van af druipt (volgens de reclame.
Het resultaat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GATVEREn niet eens iets over die cars placemet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik was hier eerder, dus als de kleine last heeft van de rook gaat hij maar in de schuur liggen:') .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
Stop er nu maar vast mee BBN want dadelijk komt die kleine!
Oké, dan mag jij in mijn plaats gaan fappen en gamen en eenzaam drinken.quote:
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is >quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was hier eerder, dus als de kleine last heeft van de rook gaat hij maar in de schuur liggen:') .
Aan het fappen ben je al begonnen, gezien je al in sex aan het posten ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, dan mag jij in mijn plaats gaan fappen en gamen en eenzaam drinken.
Zonder de nieuwe topiclijst zou ik nooit pareltjes zoals deze vinden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aan het fappen ben je al begonnen, gezien je al in sex aan het posten ben.
Nu nog dat game en zuipen hahah.
oh die moet ik dan ook maar even meenemen in mijn dagelijkse rondjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef Gamer_V het volgende:
Alhoewel ik moet bekennen dat ik alle topics van SEX en R&P standaard aan klik. De entertainmentwaarde is gigantisch.
Ik klik er wel eens op maar ik erger me te veel aan de stupiditeit van onzekere pubertjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Misan het volgende:
oh _V... PUB heeft zo nu en dan ook pareltes
Zag het net iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Misan het volgende:
Wens Sunchaser / Stefan beterschap trouwens met bijbehorende MED Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...
heavy shit, hoop voor ze dat 'ie er weer helemaal bovenop komt. als ik zie hoe mijn schoonvader er nu bijloopt na twee jaar terug een herseninfarct gehad te hebben...quote:
Die shit is inderdaad niet tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Misan het volgende:
[..]
heavy shit, hoop voor ze dat 'ie er weer helemaal bovenop komt. als ik zie hoe mijn schoonvader er nu bijloopt na twee jaar terug een herseninfarct gehad te hebben...
wow de fuck?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Misan het volgende:
Wens Sunchaser / Stefan beterschap trouwens met bijbehorende MED Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...
appel wat is je psn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
Hoe oud is die gast? 30 ofzo?
mijn schoonvader mist sindsdien zijn slikreflex... kan dus niets meer eten en drinken via zijn mond om maar een bizar iets te noemen wat zomaar zou kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die shit is inderdaad niet tofheb mijn opa ook gezien net na een hersenbloeding, gelukkig is hij er vrijwel helemaal bovenop gekomen. Wens je niemand toe.
Hij is toch wel ouder? 35 of zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
nee eerder 40 ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
Ja, dan nog 40 jaar te jong voor dit soort ongeinquote:
Op XBL heb ik je gelukkig al.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
SuperFruitig
net als mn XBL nick trouwens
Ik pleur even wat plebs eruit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef badboynova het volgende:
Fruit volgens psn zit je al aan de max van 2 vrienden, en mag ik je niet toevoegen van hun
Het werkt nu wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik pleur even wat plebs eruit.
Moment
ITS DONE.
probeer nog eens
goed bezig!quote:
Naissssssquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef SuperFruitig het volgende:
IK FIPO JE KAST POIT!
Mn chickie komt mee zei ze.
Thnxquote:
Nice ! Eerste foto gaat nog een stukje vanaf?quote:
Ja, is inmiddels al gedaan. Die twee gaten komen 1 en 2 player knoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nice ! Eerste foto gaat nog een stukje vanaf?
En de ETA is? Nog een half jaartjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is inmiddels al gedaan. Die twee gaten komen 1 en 2 player knoppen.
Het begint ergens op te lijken allemaal
Beetje jammer dat ik nu alleen te kapot ben om te gamen.. Fysieke arbeid.. Vind het maar niets. Superleuk om te doen maar je wordt er zo moe van
O.a. Zeer waarschijnlijk gewoon windows met Mama, etc. Maar ook Stepmaniaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef Misan het volgende:
Wat ga je trouwens in je kast prakken poit? Mame?
Pff, daar zeg je me wat.. Het grove werk zit er inmiddels op. Nu is het vooral passen en meten. Qua houtwerk denk ik morgen een heel eind te kunnen komen, dan komt er nog een (plexi) glas in en plexiglas tussen het hout en de knoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de ETA is? Nog een half jaartje?
Tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef Poit het volgende:
[..]
O.a. Zeer waarschijnlijk gewoon windows met Mama, etc. Maar ook Stepmania
Laat dat 1 van de vrouwen doen, die willen langskomen en kijken naar dat ding. Al weet ik niet of je daar blij van wordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, daar zeg je me wat.. Het grove werk zit er inmiddels op. Nu is het vooral passen en meten. Qua houtwerk denk ik morgen een heel eind te kunnen komen, dan komt er nog een (plexi) glas in en plexiglas tussen het hout en de knoppen.
Maar er moet ook nog geschilderd worden enzo.. En als ik iets kut vind is het wel schilderen
Gewoon doen man.. Zolang je er maar de ruimte voor hebt kan er weinig misgaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Tof
Ik twijfel om er een te maken voor mijn PS3
Als vrouwen bij mij langs komen word ik altijd blij Nickquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat dat 1 van de vrouwen doen, die willen langskomen en kijken naar dat ding. Al weet ik niet of je daar blij van word
Dat geloof ik meteen, maar had het meer over de kleur van je kastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon doen man.. Zolang je er maar de ruimte voor hebt kan er weinig misgaan
[..]
Als vrouwen bij mij langs komen word ik altijd blij Nick
Ach, mooi roze is niet lelijk toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, maar had het meer over de kleur van je kast
Nja roze is niks mis meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, mooi roze is niet lelijk toch?
Beetje Hello Kitty stickers erop en klaar
Moettie ook eens van zijn gat afkomen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, is inmiddels al gedaan. Die twee gaten komen 1 en 2 player knoppen.
Het begint ergens op te lijken allemaal
Beetje jammer dat ik nu alleen te kapot ben om te gamen.. Fysieke arbeid.. Vind het maar niets. Superleuk om te doen maar je wordt er zo moe van
Ja, duuh, ben een nerd.. Dan hoor je geen fysieke arbeid te leverenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moettie ook eens van zijn gat afkomen hoor_________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
oh no he didn't
Aai over de bol, kus en een knuffel!quote:
South park toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef SuperFruitig het volgende:
and it will be like a taco inside a taco within a Taco Bell that's inside a KFC within a mall that's inside your dream!!
APAM PAM PAM WA TI TA BA KA KAAAAaaaaa![]()
siquote:
awesomequote:Op zondag 6 maart 2011 00:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
si
Zit nog wat aan mn portfolio te klussen (kleuren uitkiezen kan zo moeilijk zijn) en heb SP op de achtergrond.
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef SuperFruitig het volgende:
and it will be like a taco inside a taco within a Taco Bell that's inside a KFC within a mall that's inside your dream!!
APAM PAM PAM WA TI TA BA KA KAAAAaaaaa![]()
Dat!quote:
Je bent inmiddels serieus aan het werk voor die gamessite waarvan ik weer niet op de naam kan komen?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
pff, twee d/t-fouten verbeteren van de hoofdredacteur in 1 berichtte veel slordigheden op de vroege ochtend
D/t fouten zijn wel kinderspel, niet iets voor een HR iddquote:Op zondag 6 maart 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
pff, twee d/t-fouten verbeteren van de hoofdredacteur in 1 berichtte veel slordigheden op de vroege ochtend
inmiddels? ik loop daar al dik een half jaar rond hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 08:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Je bent inmiddels serieus aan het werk voor die gamessite waarvan ik weer niet op de naam kan komen?
Oh maar je had toch geen tijd enzo?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
inmiddels? ik loop daar al dik een half jaar rond hoor
Mijn tijdbesteding is niet anders hoorquote:
Je ketting is te kort?quote:Op zondag 6 maart 2011 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat!
Lekker zonnetje op m'n beeldscherm! Lekker naar buiten vandaag.
...
Oh wacht..
quote:
quote:#930885 +(663)- [X]
<@whm> "A man was hospitalized with 6 plastic horses up his ass. The doctors described his condition as stable."
Nee, carnaval.quote:
Nja ging toch niet meteen slapenquote:
Eerder een smerige streek van BNNquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef badboynova het volgende:morning
En weer een vraag beantwoord "waarom moest ik altijd fappen tijdens telekids"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikt-alles-door.dhtml
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef badboynova het volgende:
morning
En weer een vraag beantwoord "waarom moest ik altijd fappen tijdens telekids"
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikt-alles-door.dhtml
mijn whatsapp deed raar, hij wou niet meer naar mensen berichten versturenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ging toch niet meteen slapen. Whatsapp deed het toch wel? Alleen flikker ik ook een keer in slaap
ze gaat zelf in dat programma zittenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerder een smerige streek van BNN. Maar oké, Irene Moors is wel een mooie vrouw
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
PS3 is regiovrij toch? Ik kan als ik leuke games in Amerika zie ze gewoon meenemen?
Ach, ik vind games van die lengte net goed! Dan speel ik ook nog eens een game uitquote:Op zondag 6 maart 2011 12:13 schreef Tain het volgende:
Bulletstorm is inderdaad wel toffig, Koei. Alleen wel erg kort..
Het is toch "Irene wants more"quote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eerder een smerige streek van BNN. Maar oké, Irene Moors is wel een mooie vrouw
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Tain het volgende:
Poit, wanneer ga je zoiets maken?
http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/962/
Och ja, zo'n verrot spel maar ook o zo tof als je eindelijk een level haalt.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb echt een haat-liefde relatie met Super Meat Boy
nerdsquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef Laniboekje het volgende:
We zijn hier als een gek met zijn tweetjes aan het Kinecten (Adventures) om achievements te halen. Wat een nerds zijn we toch!![]()
Dan moet je echt Crossboard 7 halen. Daar volgen de achievement-geluidjes elkaar opquote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef Laniboekje het volgende:
We zijn hier als een gek met zijn tweetjes aan het Kinecten (Adventures) om achievements te halen. Wat een nerds zijn we toch!![]()
Crossboard? Ken ik niet!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:33 schreef koei het volgende:
[..]
Dan moet je echt Crossboard 7 halen. Daar volgen de achievement-geluidjes elkaar op
Maar hoe was het met Petti? Heeft hij zich een beetje gedragen?
Een simpel snowboardspelletje met rare beesten. Ik heb het één uurtje met Roy gespeeld en we hadden al 375 punten verdeeld over 13 achievements ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Crossboard? Ken ik niet!
Petti was er niet. Hij had de jarige job waar we heen zouden gaan gebeld dat hij thuis bleef, voelde zich niet lekker.
Okayquote:Op zondag 6 maart 2011 15:36 schreef koei het volgende:
[..]
Een simpel snowboardspelletje met rare beesten. Ik heb het één uurtje met Roy gespeeld en we hadden al 375 punten verdeeld over 13 achievements ofzoBij alles dat je voor de eerste keer speelde kreeg je een achievement, en dan de eerste paar keer ook nog wat beginnersachievements erbij
Ach, gewoon nog een paar maandjes geduld hebben, dan is er meer aanbod qua kinect-games en krijgen spellen ook weer normale prijzen. Mijn versie kan ik helaas niet uitlenen, dan krijg ik ruzie met mijn neefjequote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
OkayKlinkt goed voor het vergroten van achievementsscore... Maar... de reviews zijn niet al te best...
En het kost natuurlijk altijd weer geld he.
We hebben nog genoeg te spelen in ieder geval. Dance Central is ook heel erg leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:39 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, gewoon nog een paar maandjes geduld hebben, dan is er meer aanbod qua kinect-games en krijgen spellen ook weer normale prijzen. Mijn versie kan ik helaas niet uitlenen, dan krijg ik ruzie met mijn neefje
Ik heb al een tijger als huisdier! Hij is alleen wat klein uitgevallen en grijs van kleur...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
We hebben nog genoeg te spelen in ieder geval. Dance Central is ook heel erg leuk.
En Kinectimals natuurlijk. Voor het geval je altijd al een tijger als huisdier had willen hebben.
Tijgertjesquote:Op zondag 6 maart 2011 15:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb al een tijger als huisdier! Hij is alleen wat klein uitgevallen en grijs van kleur...
Maar goed, tijd om te gaan trainen! Voor het eerst weer buiten, gaat zelfs met het zonnetje nog aardig koud worden denk ik... brrr
Met beiden gegamed maar ben nog niet overtuigd. Ken ook niemand die 1 van de 2 heeft dus kan eigenlijk niet enorm veel erover zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Is kinect de moeite waard? Heb het nooit gekocht omdat ik toch al een wii heb en mijn xbox toen dood aan het gaan was, hij is nu helemaal doodmiss dat ik wel weer een nieuwe haal..
wil denk ik wel de playstation move kopen en dan die killzone 3 gun erbij
Als ik er de tijd en geld voor hebquote:Op zondag 6 maart 2011 14:26 schreef Tain het volgende:
Poit, wanneer ga je zoiets maken?
http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/962/
Awesome!! Ik ga volgende week m'n Move terughalen en dan eens proberen met Killzone 3quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Is kinect de moeite waard? Heb het nooit gekocht omdat ik toch al een wii heb en mijn xbox toen dood aan het gaan was, hij is nu helemaal doodmiss dat ik wel weer een nieuwe haal..
wil denk ik wel de playstation move kopen en dan die killzone 3 gun erbij
Ik heb een game gekochtquote:Op zondag 6 maart 2011 16:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Met beiden gegamed maar ben nog niet overtuigd. Ken ook niemand die 1 van de 2 heeft dus kan eigenlijk niet enorm veel erover zeggen.
Je had je zeker verstopt in de Gamemania of zat je in dat Raving Rabbits kostuum
ah ok ;D ik denk dat ik eerder de move haal dan de kinectquote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!! Ik ga volgende week m'n Move terughalen en dan eens proberen met Killzone 3![]()
Heb er ook een game gekochtquote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb een game gekochtwaar was jij dan
En terecht.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ah ok ;D ik denk dat ik eerder de move haal dan de kinect
mm misschien ligt het er toch aan dat we allebei in een andere stad warenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er ook een game gekocht![]()
Je niet gezien dan.
Dat zal het wezenquote:Op zondag 6 maart 2011 17:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mm misschien ligt het er toch aan dat we allebei in een andere stad waren
croft!quote:
Daar heb je ook de navigator voor nodig he, zonder dat ding kun je er niks mee... Plus dat ik je aan kan raden om dan ook gelijk die gun erbij te halen, want zonder dat ding is het best lastig sturen aangezien je met je gekleurde bal controller moet kijken en met de stick op de andere controller loopt. Dat tegelijkertijd is best lastig.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!! Ik ga volgende week m'n Move terughalen en dan eens proberen met Killzone 3![]()
Die heb ik ook, al kan je ook een reguliere controller daarvoor gebruiken.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef koei het volgende:
[..]
Daar heb je ook de navigator voor nodig he, zonder dat ding kun je er niks mee... Plus dat ik je aan kan raden om dan ook gelijk die gun erbij te halen, want zonder dat ding is het best lastig sturen aangezien je met je gekleurde bal controller moet kijken en met de stick op de andere controller loopt. Dat tegelijkertijd is best lastig.
Weer veilig terug?quote:
quote:
Huh! Da's bizar...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Was alleen wel apart, eerste dag in Mexico in mn hand geprikt door *%(%*&$() mug, meteen opzwellen als een malle tot na twee dagen ik maar naar de dokter ging omdat mn hand eruit zag als die van iemand van 250 kilo... nergens meer knokkels enzo te bekennen, een grote homp vlees!
Bleek simpele allergische reactie, met wat ontstekingsremmers weer helemaal 100% en weer terug naar de all inclusive cocktails!
Maar het hele idee van on rail shooters is dat je zelf amper hoeft te bewegen en enkel moet richtenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Die heb ik ook, al kan je ook een reguliere controller daarvoor gebruiken.
Dat stuk plastic zie ik mezelf nog niet zo snel aanschaffen... Ik kijk eerst wel hoe het is zonder.. Met on rail shooters ook nog niet veel problemen gehad.
Nu, kinderbedtijd.
Hoezo gaat dat niet werken? Als ik de controller op m'n been laat rusten kan ik hem prima besturen. Al is het niet nodig omdat ik zo'n nav ding heb.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Maar het hele idee van on rail shooters is dat je zelf amper hoeft te bewegen en enkel moet richtenEn een reguliere controller met één hand bedienen terwijl je met die andere moet richten gaat niet werken natuurlijk
Al is het een leuk idee voor een singleplayer-game die je toch met twee mensen wil spelen
Maar goed, gewoon proberen idd! Ik heb er zelf alleen mijn twijfels bij...
En welkom terug Spanky!
Lijkt me niet relaxt gamen iig op die manier. Met het geweer is het overigens nog steeds niet geschikt voor langdurig spelen. Wat dat betreft is al die techniek alleen handig voor casual games. Maar goed, een paar jaar geleden waren ook shooters op consoles nog 'not done' en 'onspeelbaar'...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoezo gaat dat niet werken? Als ik de controller op m'n been laat rusten kan ik hem prima besturen. Al is het niet nodig omdat ik zo'n nav ding heb.
Maar ik laat je m'n bevindingen weten. Nu is het kleine Poit bedtijd.
quote:Just broke my personal record for most consecutive days lived.
http://twitter.com/PeterGriffinnquote:"Boob" is the perfect word. The B looks like an aerial view of them, the 2 o's look like a front view, and the b looks like a side view.
Vrijnemen tijdens carnaval en vervolgens geen carnaval vierenquote:
Doewd, ik moet wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
Vrijnemen tijdens carnaval en vervolgens geen carnaval vieren
Daarom werk ik dus
Dat is het verschil tussen nemen en krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doewd, ik moet wel.. M'n werk is dicht
.
Nouja.. krijgen. Ik geloof dat die vaste vrije dagen gewoon van m'n saldo afgaan in het beginquote:Op maandag 7 maart 2011 08:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen nemen en krijgenJij hebt de keuze niet gemaakt
PETERquote:Op maandag 7 maart 2011 07:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
Mogguh![]()
Peter Griffin![]()
[..]
[..]
http://twitter.com/PeterGriffinn
Sharanaquote:
Hier nog 1 klote verkoudheidquote:
http://twitter.com/#!/LordStewiequote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PETER
Die vind ik altijd het leukste
edit:quote:It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
quote:I'm so good at sleep, I can do it with my eyes closed.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/LordStewie
Die heeft veel geniale postwaaronder
[..]
edit:
en deze:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PETER
Die vind ik altijd het leukste
Dat is beduidend beter dan werken.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgnes mij is het bij ons op het werk heel rustig ... maarja .. ik ben vrij
Ga vandaag naar het arcade event!
oh god jij heet ook Peter ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar beetje verkouden en weer aan het werk vandaag.. wil aan m'n kast klussen.
Ekte bazen heten Peter. Peter Timofeeff bijvoorbeeldquote:
quote:
De vorige chef heet ook Peter maar om hem nu Ekte baas te noemen. Om nog maar te zwijgen over de suicidaal die ik kenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ekte bazen heten Peter. Peter Timofeeff bijvoorbeeld
Ik moest lachenquote:
Het viel mij in iedergeval niet op. Maar dat is dus niet alleszeggend. Ik zou wachten op Morthill's oordeelquote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Kn0x het volgende:
Trouwens, ME2 op de PS3 is een bazenspel maar wel veel bugs erin zeg. Was dat bij de Xbox-versie ook al?
Vergeten er meer geloof ik, al is er vaak wel gezever in dat topic over ps3 <> x360quote:Op maandag 7 maart 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Oja, er is een PS3-topic. Dat vergeet ik iedere keer.
Oh, ik zal zo es kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
Vergeten er meer geloof ik, al is er vaak wel gezever in dat topic over ps3 <> x360
Je hebt btw een invite via psn
Vaak is het ook compleet dood, nog net niet zo dood als in het x360 topicquote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Vergeten er meer geloof ik, al is er vaak wel gezever in dat topic over ps3 <> x360
mmarsuquote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Poit het volgende:
ik werd in het ps3 topic helemaal gek van die hack meuk
Dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Poit het volgende:
Ja, ik ook. Daarom reageer ik standaard al niet naar die low-lives.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:56 schreef Poit het volgende:
Geniet ervanquote:
ps3 <> 360quote:Op maandag 7 maart 2011 09:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier gaan ze juist bewust niet dichtquote:Op maandag 7 maart 2011 09:29 schreef Laniboekje het volgende:
Dat vind ik overigens wel een beetje vreemd aan carnaval hoor. Het is dan geoorloofd om niet te werken terwijl rest van het land raar aangekeken wordt als ze niet gaan werken...
Maar ja, dat is met meerdere 'feestdagen' `zo
Geniet ervan Fruitquote:
Klopt inderdaad, sommigen willen hun gelijk hebben. Laat ze inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ps3 <> 360![]()
snap uberhaupt die discussie nietde een vind de ps leuker en de ander de 360 ... who cares!
Ik heb ze gewoon allebei, heb k helemaal geen gezeikquote:Op maandag 7 maart 2011 10:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, sommigen willen hun gelijk hebben. Laat ze inderdaad.
Daarom heb ik een ps3 gekocht, ben ik van het gezeik afquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon allebei, heb k helemaal geen gezeik
Me tooquote:Op maandag 7 maart 2011 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon allebei, heb k helemaal geen gezeik
Dat vraag je mij? Dat zou ik zelf namelijk niet gedaan hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:19 schreef msnk het volgende:
Teh xdooos is zoveeeeeel betaaah, dat jullie da nie zien SWA
Ar Tonelico 3 SE bij VGP bestellen y/n?
Waar ga je heeeeenus??quote:
Ik vroeg het algemeen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vraag je mij? Dat zou ik zelf namelijk niet gedaan hebben
Veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben richting amsterdam centrum... ontbijten en dan naar het game dinges!
Bye![]()
quote:
Ik ookquote:
Mexico is aan te raden!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb de laatste week van april vakantie.
Weet nog niet waar ik heen ga, in ieder geval wel de zon opzoeken.
Hoe lang dan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |