SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Logisch wel.quote:
Geen Reet Te Doen (general chat)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef Kuukske het volgende:
GRTD? Enneuh. Even de kleine lettertjes van de OP lezen.
Ik niet. Ik val op ruwe, ruige, stoere, gitaarraggende mannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
Geen Reet Te Doen (general chat)
wat is een TVP?
Ja hoor, zal even iets sturen naar Koei
zijn jullie echt zo in de ban van naakte vrouwen?
Dude, we zitten op het internet. het is niet alsof je informatie komt halen ofzo...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat is een TVP?
oh maar we hebben het hier over alles behalve gamesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef Athemoe het volgende:
ik was al in de grtd sc aan het posten, maar deze ziet er ook prima uit,
zeker omdat ik nogal een fervente gamer ben
En ondertussen zijn we vijf minuten verder en heb ik nog steeds niks in mijn PM-box van je...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Athemoe het volgende:
[..]
wat is een TVP?
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, we zitten op het internet. het is niet alsof je informatie komt halen ofzo...
Misschien moet je gewoon de straat op! Of is dit niveau toch nog te hoog voor Breda op dit moment?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
Goed.
Bier en tietuuuh. Lalalala.
Niveau door de straat op dit moment..
Z'n profiel zegt van niet! Maar hij is wel een beetje jong voor mij. Dus laat die cc maar zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:46 schreef koei het volgende:
hmm, de OP is niet echt heel duidelijk merk ikOf Athemoe is een mooie slanke dame
Nah.. we krijgen zo visite van ver boven de rivieren. Ik ben benieuwd hoe hun gezicht gaat zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef koei het volgende:
Misschien moet je gewoon de straat op! Of is dit niveau toch nog te hoog voor Breda op dit moment?
oh, ik denk dat ik het naar die andere gebruiker moest sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:46 schreef koei het volgende:
hmm, de OP is niet echt heel duidelijk merk ikOf Athemoe is een mooie slanke dame
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Z'n profiel zegt van niet! Maar hij is wel een beetje jong voor mij. Dus laat die cc maar zitten.
De GAM SS.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...
Misschien moeten we er de GAM slowchat voor senioren van maken
niet nodigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, 1993... Nou voel ik me ook echt oud...
Misschien moeten we er de GAM slowchat voor senioren van maken
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kon een grinnik niet onderdrukken.
De optocht is voorbijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef Laniboekje het volgende:
Hou je het een beetje vol daar met carnaval Kuuks? Ik heb met je te doen!
Carnaval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De optocht is voorbij. De rust is wedergekeerd.
Het is te doen. Dank je.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Laniboekje het volgende:
Yay!
Vanavond komt Petti bij mij slapen!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]! Niet stiekem bij 'm in z'n slaapzak kruipen hè.
Uhuh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Laniboefje!
Groot gelijk. Zou ik ook doen.
Beroemd en berucht vroeger hier in GAM. Nu niet meer. Hij komt ook niet meer op Fok geloof ik. Gamedemon toenertijd.quote:
Je hebt GD toch wel onder de duim? En anders gezellig tussen jullie in!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Uhuh!
We gaan ruzie maken over wie nu bij Petti mag slapen, ik of GDtje.
Zou je denken he? Want zo groot is-tie nou ook weer niet. Ja, gezellig met zijn drietjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt GD toch wel onder de duim? En anders gezellig tussen jullie in!
Wees blij dat je het niet zo vaak hoort... Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mijn zussen met kleine kinderen is het een soort hel met overal krijsende kinderen. Zij hopen ook elke verjaardag weer dat het geen ballorig wordt...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Pft, hoe vaak kun je balorig zeggen in een radioreclame... Balorig.. .Sowieso, wat voor woord is dat?!
Soort helquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:37 schreef koei het volgende:
[..]
Wees blij dat je het niet zo vaak hoort... Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mijn zussen met kleine kinderen is het een soort hel met overal krijsende kinderen. Zij hopen ook elke verjaardag weer dat het geen ballorig wordt...
Netjes! Die is leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prince of Persia voor de ps3 gekocht voor maar 10 euro
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verderquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verder
Nu tijd voor borrelen!
Nee, nu kun je opnieuw beginnen... Dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja daarom! Had hem ooit op de xbox360 maar daar loopt hij steeds vast, dus nu kan ik verder
Nu tijd voor borrelen!
prince of persia komt vanavond op tv, is die film wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Prince of Persia voor de ps3 gekocht voor maar 10 euro
Super tof beestjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
prince of persia komt vanavond op tv, is die film wat?
Dit is het katje trouwens
[ afbeelding ]
Hij ziet eruit oftie moet poepen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op dit moment ligt hij zwaar te tukken, hij heeft de hele dag nog niet geplast of gepoept, geen idee of hij gewoon niet moet, of dat ik hem zo even in de bak moet zetten... Wel een beetje jammer dat hij mijn stukje bank heeft geclaimdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij ziet eruit oftie moet poepen!
De POP film is wel entertaining staarvermaak
Vind je het gek dat jappen foto's gaan maken als jij in je adamskostuum looptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef Frankii het volgende:
Zo, net een rondje door OETELDONK gelopen met mn carnavalspakkie aan. Hier en daar een rijtje japanners met fotocamera's en verder een bonk gezelligheid. HEERLIJK!!
Lief gezichtje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga weg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Halo Reach weer in de verkoop.
Wat een on-inspirerende bagger
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga weg!
Straks die aanval op die Convenant outpost is bruut man
De boeken van Halo zijn super vet maar idd in die games komt het niet echt naar voren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik kan het niet AQ, ik heb het nog een eerlijke objectieve kans gegeven.
Wapens zijn kut, geluiden zijn gay, muziek is méh, de hele wereld doet me niks, het verhaal boeit geen hol, 0 innovatie sinds het eerste deel, enemies zijn debiel en on-origineel, er gebeurd niks, besturing van voertuigen slaat als een tiet op een biljardtafel.
Moet ik door gaan?
Het spel is zo achterhaald als 2001.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Op dit moment ligt hij zwaar te tukken, hij heeft de hele dag nog niet geplast of gepoept, geen idee of hij gewoon niet moet, of dat ik hem zo even in de bak moet zetten... Wel een beetje jammer dat hij mijn stukje bank heeft geclaimd
Ruilen?quote:
GATVERquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef badboynova het volgende:
vandaag bij het boodschappen doen een toetje uit gekozen voor na het eten (ik eet bijna nooit toetjes).
Het was een mona toetje geworden, zo eentje die je omkeert en de saus er van af druipt (volgens de reclame.
Het resultaat.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
GATVEREn niet eens iets over die cars placemet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ik was hier eerder, dus als de kleine last heeft van de rook gaat hij maar in de schuur liggen:') .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
Stop er nu maar vast mee BBN want dadelijk komt die kleine!
Oké, dan mag jij in mijn plaats gaan fappen en gamen en eenzaam drinken.quote:
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen en dat is >quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik was hier eerder, dus als de kleine last heeft van de rook gaat hij maar in de schuur liggen:') .
Aan het fappen ben je al begonnen, gezien je al in sex aan het posten ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oké, dan mag jij in mijn plaats gaan fappen en gamen en eenzaam drinken.
Zonder de nieuwe topiclijst zou ik nooit pareltjes zoals deze vinden!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
Aan het fappen ben je al begonnen, gezien je al in sex aan het posten ben.
Nu nog dat game en zuipen hahah.
oh die moet ik dan ook maar even meenemen in mijn dagelijkse rondjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef Gamer_V het volgende:
Alhoewel ik moet bekennen dat ik alle topics van SEX en R&P standaard aan klik. De entertainmentwaarde is gigantisch.
Ik klik er wel eens op maar ik erger me te veel aan de stupiditeit van onzekere pubertjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Misan het volgende:
oh _V... PUB heeft zo nu en dan ook pareltes
Zag het net iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Misan het volgende:
Wens Sunchaser / Stefan beterschap trouwens met bijbehorende MED Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...
heavy shit, hoop voor ze dat 'ie er weer helemaal bovenop komt. als ik zie hoe mijn schoonvader er nu bijloopt na twee jaar terug een herseninfarct gehad te hebben...quote:
Die shit is inderdaad niet tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Misan het volgende:
[..]
heavy shit, hoop voor ze dat 'ie er weer helemaal bovenop komt. als ik zie hoe mijn schoonvader er nu bijloopt na twee jaar terug een herseninfarct gehad te hebben...
wow de fuck?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Misan het volgende:
Wens Sunchaser / Stefan beterschap trouwens met bijbehorende MED Stefan / SunChaser ligt in het ziekenhuis...
appel wat is je psn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
Hoe oud is die gast? 30 ofzo?
mijn schoonvader mist sindsdien zijn slikreflex... kan dus niets meer eten en drinken via zijn mond om maar een bizar iets te noemen wat zomaar zou kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die shit is inderdaad niet tofheb mijn opa ook gezien net na een hersenbloeding, gelukkig is hij er vrijwel helemaal bovenop gekomen. Wens je niemand toe.
Hij is toch wel ouder? 35 of zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
nee eerder 40 ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
wow de fuck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |