Que?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:24 schreef Clan het volgende:
@AchJa;
Heb je het 'meetlint' al opgehangen?
Ken je dat niet? Dat deden ze ophangen om de dagen af te tellen als het einde van de diensttijd in zicht was, telde je mee af.quote:
Oh die... die ken ik nog wel uit mijn dipli-tijd ja... Maar tegenwoordig kunnen we niet echt een harde einddatum meer inplannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef Clan het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Dat deden ze ophangen om de dagen af te tellen als het einde van de diensttijd in zicht was, telde je mee af.
Valt wel mee joh...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Royyy het volgende:
Hm dat topic over de mentaliteit in het leger heeft weer een hoop idioten aangetrokken
Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Royyy het volgende:
Hm dat topic over de mentaliteit in het leger heeft weer een hoop idioten aangetrokken
Ik doe het thuis nog steeds (weinig militair volk hier) Maar in de buurt van kazernes kleed ik me niet zo snel om, daar is men dat wel gewend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.
Misschien moeten we een topic starten over de Nederlandse mentaliteit, in plaats van de mentaliteit in het legerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Clan het volgende:
[..]
Als ik vroeger de kazerne verliet en ik moest nog langs de supermarkt kleedde ik mij altijd om naar burger, er waren altijd weer mensen die hun onverbloemde mening wilde laten horen over zaken waar ze niets van afwistten.
Of je nu monteur, rijinstructeur, chirurg, of verpleegkundige bent, voor sommige mensen staan al die lui met een wapen in de frontlinie. Totaal niet voor rede vatbaar.
Als je vergrijpen percentueel van Defensie met die van de burgermaatschappij langs elkaar zou leggen dan zullen de burgers hoger scoren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
Misschien moeten we een topic starten over de Nederlandse mentaliteit, in plaats van de mentaliteit in het leger
In zekere zin is het ook wel zo dat je een voorbeeld functie hebt maar soms word dat wat te ver doorgetrokken.quote:[b] Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef Clan het volgende:[/b
Maar het valt altijd op als er in het nieuws erbij staat of het een militair of politieagent is, van ons wordt verwacht dat we ten alle tijden ons aan de regels houden, terwijl we ook mensen zijn.
jup zo thuis ff omkleden en naar el kroegquote:
Het kost zo belachelijk veel geld en het is ook nog eens slecht voor je gezondheid en er word nooit goeie muziek gedraaid. Ik zie de lol nietquote:
Even op de Laptop overgegaan;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat hele zuiden is nu toch de hort op?
Ik verrek aan de pijn in mijn pols, of een ontsteking, of een spierscheurtje, zit aan de Advil en Paracetamol, denk dat ik het rustig an doe, kan me amper aankleden en uikleden, douchen, dus dat uitgaan laat ik even voor wat het is.quote:
Dat het veel geld kost.. naja ik vind het opzicht wel meevallen, al hoe wel ik niet zoveel drink als mannen met hun bier. 1 in de ene hand, en 1 in de andere...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef m.k het volgende:
[..]
Het kost zo belachelijk veel geld en het is ook nog eens slecht voor je gezondheid en er word nooit goeie muziek gedraaid. Ik zie de lol niet
Elke avond?? Alleen vrijdag en zaterdag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:11 schreef Royyy het volgende:
[..]
![]()
Als we elke avond in de kroeg zouden zitten is het ook weer niet goed... vrouwen
Aaahquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik verrek aan de pijn in mijn pols, of een ontsteking, of een spierscheurtje, zit aan de Advil en Paracetamol, denk dat ik het rustig an doe, kan me amper aankleden en uikleden, douchen, dus dat uitgaan laat ik even voor wat het is.
Je gaat in uniform?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef Thaboel het volgende:
[..]
jup zo thuis ff omkleden en naar el kroeg
Dat is ook het probleem van uitgaan, je drinkt toch door. En ik denk dat onze muziek smaak nogal verschillend isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat het veel geld kost.. naja ik vind het opzicht wel meevallen, al hoe wel ik niet zoveel drink als mannen met hun bier. 1 in de ene hand, en 1 in de andere...
En.. als je een leuke kroeg opzoekt, draaien ze best wel leuke muziek.
Dus.. slechte smoes!
Jij houdt van klassiek bij het uitgaan en Mailtje gaat voor die Black metal?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:19 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem van uitgaan, je drinkt toch door. En ik denk dat onze muziek smaak nogal verschillend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |