het zijn mariniers!quote:
Toch niet racistisch dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
het zijn mariniers!![]()
Oja nog gezellig met de schoonouders ze zijn best relaxt
Hoezo, vind jij planten en bloemen niet mooi dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Thaboel het volgende:
Ze hebben het over de tuin. Totaal niet boeiend en mobiel fokken lijkt op smsen
Onbeschoft hoor..!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Thaboel het volgende:
Ze hebben het over de tuin. Totaal niet boeiend en mobiel fokken lijkt op smsen
Nu jij nogquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
nu weer in de trein terug en me zo onbeschoft viel gieten met drank!
Hele militaire familiepa was dienstplichtig. Dr broer heb dr 1trip irak 3x afgh gehad zn vriendin zit bij de klu 2x afgh gedaan en de vriend van dr zus is wachtmeester bij de kmar
Ben je van plan om na school misschien weer terug te gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef Thaboel het volgende:
17x oirschotse hei
5x ermelo'se heide
4xbudel
4xharskamp
BAM ik win
Tegenover afghanistan en irak.. ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef Thaboel het volgende:
17x oirschotse hei
5x ermelo'se heide
4xbudel
4xharskamp
BAM ik win
zeker weten. School is een tussen oplossing. Komende 2jaar word het wrs niks met def naja dan maar een diploma halen. Dat dat 4jaar duurt oke maar terug bij def gaat zeker gebeurenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Ben je van plan om na school misschien weer terug te gaan?
dat jij er serieus op ingaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tegenover afghanistan en irak.. ?![]()
Jij durft
Esses?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Thaboel het volgende:
de vriend van dr zus is wachtmeester bij de kmar
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zeker weten. School is een tussen oplossing. Komende 2jaar word het wrs niks met def naja dan maar een diploma halen. Dat dat 4jaar duurt oke maar terug bij def gaat zeker gebeuren
voornaam van esses?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |