Ja, 40 man ofzo. Maar Mark was wel de jongste, de rest waren allemaal Indië en Nieuw Guinea gangers. Wel supergezellig en leuke verhalen.quote:
Zo, dat zijn dan een stel bejaarden bij elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, 40 man ofzo. Maar Mark was wel de jongste, de rest waren allemaal Indië en Nieuw Guinea gangers. Wel supergezellig en leuke verhalen.
Volgende maand weer!
Echt wel! Zo'n grumpy old man als ErwinRommel kan er dan ook wel bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Zo, dat zijn dan een stel bejaarden bij elkaar
Eigenlijk standaard overdosis. Maar je hebt ook verschillende soorten zoals 30% of 50%. Cavia geef je dan 30% en een labrador 50%.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik...
Geeft men standaard een overdosis of past men de dosis aan aan het dier?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef EllaN het volgende:
Wow ik lees voor het eerst ER's echte naam
Waar lees jij dat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef EllaN het volgende:
Whehehe idd... oepsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef EllaN het volgende:
Dat is dan zeker weer verandertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:36 schreef Maitje het volgende:
[..].. in Lotuss der post.. maar je leest er in feite zo over heen
Nope, heb het niet aangepast....quote:
Praat dan eens met die MLD vliegers, dan krijg je hetzelfde te horen van hunzelf. Ik schuif het niet alleen op de kist af, maar vooral op het plan en het ervaringsniveau en takenpakket van de marine vliegers. Dat herhaal ik nu al voor de zoveelste keer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik kom uit een Marine familie, en ja ik ken ook zo de nodige vliegers van de MLD, verder ken ik de Lynx van een uitwisseling met de britten, zowel de Navy als de Army versies. Maar nogmaals schuif het nu niet op de kist maar blijf on topic en leg toch eens uit waar het grote verschil zit tussen insertions/extractions tussen Marine en Klu vliegers en welk verschil ze zo onervaren zou hebben gemaakt voor het uitvoeren van deze actie. Want tot nutoe heb ik hier nog geen zinnig antwoord op gehad.
Tja, maar hoe risicovol een actie is zegt niks over hoe ervaren een crew is in bepaalde situaties.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Vronsky het volgende:
Ik denk wat sine bedoeld is dat ze genoeg ervaring hebben met risicovolle acties zoals Mariniers van marsof op boten etc.. afzetten ipv wat jij bedoelt?
Klopt. Mja, is een beetje een wassen neus. Laten we het erop houden dat de extra Chinooks niets aan nieuwe taken toevoegen.quote:Overigens, heeft NL niet juist voor dit soort dingen een aantal extra chinooks aangeschaft die zijn uitgerust om sf-achtige dingen te ondersteunen? De 1e moest er eind 2011 zijn van wat ik las.
Scherp... ut was me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:21 schreef EllaN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |